September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @dreamer: mijn god botter kan niet meid. jeetje wat zuur. Stom mens! hou je taai.

Hier vanmiddag voor het eerst ziek gemeld voor vandaag. 2 uur voordat ik naar mn werk moest ineens weer vet misselijk. bleh. Heb maar een keer voor mezelf gekozen, maar wat een reactie... ik zorg nu voor druk in het team (omdat ze een ander moeten zoeken voor vandaag. is het dan beter om daar misselijk en spugend rond te lopen? lijkt me niet toch?), tot wanneer ben ik dan ziek? (ja als ikd at wist. Als het morgen weer goed gaat kom ik weer!) Duh ik ga ook liever werken.....

voel je je al ziek , is het gewoon nu nog erger omdat ik het gevoel heb dat het niet goedgekeurd wordt ofzo dat ik ziek ben. Als of ik me aanstel! pff moest even van mn hart:)

@Betty: nog een beetje gelukt zonder middagdutje?

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ dina, ja , beter dat je voor jezelf hebt gekozen, kan je weer wat rusten. En op je werk vinden ze vast wel iemand toch ?

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Lieve meiden,

Helaas is het bij mij niet goed. Afgelopen weekend wat bloedverlies gehad, en vanmorgen bevestigd door de VK.

Nu is het afwachten op de miskraam... :cry: :cry:

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Lilith, heel veel sterkte

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Dina1983, positief blijven meid! Ook al is dat niet makkelijk, weet zelf wat t is, had ik namelijk ook de vorige keer... Hoop dat je snel weer een duidelijker streepje hebt!

Tantan, mooie site!

Betty, tja, als je strakkere kleren draagt is t niet erg makkelijk om een beginnend buikje te verbergen! Misschien toch maar iets kopen wat net op dat punt niet zo strak zit...? Als je t echt wil blijven verbergen.

Pluk, :D goeie opmerking van je, broek OM je buik je buik ipv broek IN je buik. Maar bedoelde inderdaad het erin drukken als je bv zit! ;)

Dreamer1971, wat een vervelende opmerking zeg! Hoop dat ze de 22ste wat positiever zijn! Heb je er niks van gezegd?

Las volgens mij bij Betty, dat ze bang is om afspraken te vergeten, omdat ze op de nieuwe lijst staan. Is t geen idee, om ze dagelijks s'morgens op t forum te zetten in één berichtje, is toch maar plakken knippen, niet?

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Sterkte Lilith....

7. Miss Mommy

Goh Lilith, wat een vervelend nieuws...

Sterkte meid!

8. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    @dreamer, lekker weer. Ze had wel wat beter naar je mogen luisteren. Dat worden lange dagen, maar wel hoop houden en wij duimen voor je

@Betty, is je ontstopping in ieder geval wel weg, dat is dan nog iets goeds waar je je tukkie voor hebt ingeleverd

@Dina, lekker voor jezelf kiezen en straks weer gezond aan het werk. Je leidinggevende heeft andere belangen dan jij.

Ik heb vanmiddag heerlijk geslapen.
    De assistente van de gyn heeft teruggebeld en ik mag morgenochtend bloed laten prikken en dan weet ik morgen middag wat mijn Hcg is.
    Wij vertellen het pas als we een kloppend hartje hebben gezien, we willen het ook als eerste aan de kinderen vertellen en dan wil ik wel een beetje zekerheid.

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden hier bloedverlies gehad gisteravond

morgen een echo om te kijken of het nog goed zit of dat ik me moet gaan afmelden

duim mee dat het goed komt het vertrouwen is nu volledig weg

dacht echt dat deze 5de zwangerschap wel goed zou gaan
    miriam

10. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Jeetje wat een verdrietige berichten allemaal. Sterke Lilith en Miriam.

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Lilith
    heel veel sterkte en een dikke kus van uit hier

miriam25
    jij ook heel veel sterkte en we gaan duimen

12. Miss Mommy

Miriam, hoop dat de echo morgen goed is, ik ga voor je duimen meid!

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey heye meiden ik reageer ff ik het algemeen op de laatste 6 pagina`s
    want me internet heeft het vandaag niet gedaan snap er niks van want op laptop van het mannetje deed hij het wel gewoon dus heb wel mee gelezen maar kon niks terug typen wist me ww niet meer :(

de site is heel gaaf geworden :)
    en alle dames die voor me geduimt/duimen hebben dankje wel geeft me toch weer een beetje hoop :)

14. wonderen

wonderen Lid

26 dec 2008
    95
    0
    0
    Dit is mijn laatste bericht als wonderen ik kan weer door het leven/forum als petrabr moeder van de superlieve kleine Roos
    gisteren hebben we het mijn ouders verteld en dat was weer zo vreselijk leuk. Ze waren door het dolle heen en zijn hartstikke blij voor ons.

Die vlagen misselijkheid zijn soms wel heftig maar ik weet dat dat weer overgaat en dat houdt ik maar in mn hoofd.

@ tantan, wat een supermooie lijst!complimenten

[-o< ik duim voor alle onzekere [-o< wat naar dat bloedverlies, gelukkig is het dan niet altijd het einde dus ik blijf hopen

15. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @Lilith: heel veel sterkte meid... :(

@dreamer: jemig, wat zijn mensen soms toch onpersoonlijk. hier gaan we voor je duimen! ;)

@miriam25: ook voor jou gaan we duimen, maar hopen dat het gewoon een gesprongen bloedvaatje was....

[-o< [-o< [-o< Laat alle september baby's bij ons blijven! [-o< [-o< [-o<

16. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hoi allemaal :D
    ben die Tineke en dit is me eerste berichtje hier. ben nu 6 weken zwanger van ons 1ste wondertje :D ben volgens calc uitgerekend op 07 sep 09. zou ik soms ook op de lijst mogen? ik heb de 28 ste deze maand eerste echo bij de vk. en wil graag thuis bevallen en borstboeding geven.

17. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Gefeliciteerd Tineke! Geniet ervan, lekker dat je al een eindje op weg bent.

18. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @lilith wat vervelend voor jou zeg! :( :( heel veel sterkte :) :)

@miriam25 ik hoop dat je morgen goed nieuws te horen krijg bij de vk! ;) duim voor je!

19. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    dank je wel! :D verheug me zooo op de eerste echo want ja geeft toch beetje meer rust te zien dat alles goed is. en denk dat me mannetje dan ook echt realisiert dat ie papa word :D

20. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Zo hé, ff flink bijlezen... wat hebben jullie veel geklept :) Hier even een lange lijst met reacties :eek:

@Naiobi, ik heb inderdaad bloedverlies gehad zo'n 4 dagen vanaf 1 dag voor NOD, toen dacht ik dat ik ongi was. Bleef alleen kwaaltjes houden dus toen maar getest en zwanger :) Daarna nog 2 keer een paar drupjes helder maar gyn zei dat ik me daar niet druk om moest maken en het in 50% van de zwangerschappen voorkomt. Geen krampen of stolsels gehad dus lijkt goed.

@Dina, dat heb ik dus ook een beetje. Ik heb getest een paar dagen na het bloedverlies en het was vet positief dus als het mis was ga ik er vanuit dat het een licht 2e streepje zou zijn. Verder heb ik veel klachtjes dus ik wacht nog wel even met nog een keer testen.
    Het kan inderdaad prima hoor dat je test lichter is bij een volgende keer testen.

Ik ga denk ook pas als ik een kloppend hartje heb volgende week MVM bellen. Eerder niet, want dat zou zo'n teleurstelling zijn.

@Betty Boop, vervelend dat je het niet echt kunt delen met je zus en moeder. Misschien kun je kijken naar leuke A-lijn kleding die vallen wijd om de buik/heupen en dan is het gewoon modern wijd?

@Pluk, dat klinkt in ieder geval zwanger :p wel vervelend dat je niet echt gevarieerd kunt eten. Hopenlijk kun je snel meer verdragen.

@Tantan, ik sta nog niet in de lijst :( ;) ik stuur je even een PM met mijn gegevens.

@Suzanne68, mooie positieve speech :) had ik ook wel nodig. Geloof het nog steeds niet helemaal en ben echt een doemdenker. Maar eigenlijk zonder reden.

Wij vertellen het ouders/schoonouders als we volgende week een goede echo gehad hebben (bij 6w1d) zeker ook voor steun mocht het fout gaan. Ik kan het nu al amper voor me houden :rolleyes:

@Dreamer, jeetje dat kunnen ze toch ook wel even taktvoller doen en meer naar jou luisteren. Maar houdt moed want jij weet dat je waarschijnlijk korter bent dan gedacht.

@lilith :( ik hoop voor je dat de VK het mis heeft, maar ja... heb je een echo gehad? Waarop baseert ze het?

@Line, fijn dat je HCG mag prikken. Hopenlijk geeft dat wat meer zekerheid.

@miriam, ik zal voor je duimen! Heel veel succes morgen met de echo.

@Tineke333, welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina