September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    @Happy me, dat had ik met ook al afgevraagd over Lilith, moet er niet eerst een echo gemaakt worden ofzo om te bepalen of het echt mis is?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zo dat is even fijn om onder mijn eigen naam te schrijven. volgens mij ook een stuk rustiger om niet 2 accounts bij te moeten houden!

Red iedereen het nog om met een slaperige kop te werken? of valt het mee met de vermoeidheid.
    Bij mij gaat het overdag prima maar later als 21.30 heb ik het deze week niet zien worden :oops:
    ach lijf is hard bezig hè

3. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Welkom onder je eigen nick petrabr.

Ik heb het niet volgehouden vandaag op kantoor. Maar kwam ook omdat mijn man ziek is en ik het hele weekend met hem in de weer ben geweest dus amper heb kunnen rusten. Nu bekaf, vanavond lekker optijd plat.

4. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Hallo meiden

Als eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik wil me graag bij september 2009 mama's aansluiten.
    Voor mij zal het een spanende tijd worden omdat het bij mij al vaak mis is gegaan. Weet nog niet waar ik het vertrouwen en genieten vandaan moet halen. Maar ik ga echt mijn best doen.

Liefs Zoe

5. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Heel erg gefeliciteerd en er zijn op dit forum veel moeders die hetzelfde gevoel hebben. Laten we met z'n allen maar duimen dat alle septemberbabies braaf blijven zitten waar ze zitten.

6. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Welkom Zoe! Iedere zwangerschap is weer nieuw en anders. Je kunt het verloop niet beinvloeden of voorspellen, dus hopenlijk kun je die knop omzetten en genieten vanaf het eerste moment. Die momenten krijg je nooit meer terug. Ik zal duimen voor je dat alles deze keer wel goed gaat.

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @lilith wat jammer meis!

@miriam hopelijk morgen alles goed bij de vk

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @ Lilith & merian...sterkte lieve meiden..... laat het ons weten hoe het met jullie gaat!

nieuwe mama's welkom allemaal!

Hier een mama die echt niet lekker is de hele dag. bleh... misschien komt het ook een beetje omdat mn vriend mega buikgriep heeft. maybe heeft hij me aangestoken. Heb vandaag echt geen trek, misselijk en oververmoeid, dus ga maar lekker uit van zwangersschapskwaaltjes:)

bedankt voor jullie reacties over mn werk! vind het fijn om die steun te krijgen. liefs

PS ik mag woe 28 jan om 15:15 een eerste termijnecho laten maken! wilt iemand die in de lijst toevoegen?

9. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Hallo allemaal,

Ik ga me hier ook melden.
    Ben nieuw op de site, en verwacht 15 september de kleine..
    Weinig klachten, behalve af en toe wat steekjes in mn buik..
    Word er wel nerveus van, omdat ik dan bang ben dat het niet goed zit.
    Maar verder hopen we er maar het beste van..

Groetjes

10. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Welkom Ninosz, gefeliciteerd! Is het jullie 1e kindje? Lekker hoor dat je nog niet zo veel last hebben al snap ik wel dat dat je onzeker maakt. Daar heb ik ook last van :oops:

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve berichten.

Het is inderdaad bevestigd door een echo waarop te zien was dat het kindje rond 5 weken al gestopt was met groeien. :(

12. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ja, het is ons eerste kindje..
    Ongepland, maar wel gewenst!
    Gelukkig zijn mijn vriend en ik al 6 jaar samen, gaan we in mei trouwen, en hebben we al een huisje!
    Ik ben wel heel bang voor alles wat komen gaat, maar vind het verder allemaal steeds leuker worden!

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    welkom nieuwe meiden :)

@lilith :( *** knuffel ***

14. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Goh 1 dagje niet online en wat een gekwebbel weer

@Betty; bij mij begint mijn buik nu ook al te groeien hoor. Ik doe vooral wijde truien en vesten aan, zodat het niet op valt. Niet overdreven ofzo he, het zijn mijn gewone wat wijdere truien. MMM lees net dat dit hem niet gaat worden voor jou, tja, dan weet ik het ook niet.

@Dreamer; tjee wat vervelend bij die echo vandaag zeg. Dikke knuf voor jou

@Lilith; o nee toch. Heel veel sterke meis

@Miriam; o,o, mijn duimen draaien op volle toeren! Suc6 morgen

@alle nieuwelingen; welkom hier en gefeliciteerd.

@tantan; wauw wat een mooie site. Ziet er toppie uit. Mag er bij mij tb en bv achter.

Hier gaat het zo zijn gangetje. vandaag erge last van mijn buik. Tis voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Ik ga hier nu even lekker van mijn lasagna genieten.

15. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Jeetje Lilith wat erg, ik wens je heel veel sterkte en een virtuele knuffel...

16. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Dank jullie wel.

@Betty en Babijtje Bij mij is er vooral tegen de avond een buikje te zien die steeds meer opzet. En de volgende dag is alles weer helemaal plat.

@Happyme, ja ik doe mijn best. Heb vandaag wel al een heel lief babymutsje gekocht. Zodat ik nog iets anders heb om naar te kijken naast de positieve test.

Liefs Zoe

17. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Zoe, wanneer mag je voor een eerste echo?

Ik loop gelukkig bij een gyn dus mag volgende week al, dus hopenlijk kunnen we dan een kloppend hartje zien wat me weer wat meer zal geruststellen. Dan zal ik daarna naar een VK gaan waarschijnlijk.

Net nog een beetje ongi gevoel. Dat gaat nog best wel een tijdje door. Heb er al 3 dagen geen last meer van gehad en nu toch weer even. Verder gelukkig weinig erg klachten al voel ik wel van alles gebeuren in mijn buik.

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey heey

alle nieuwe mamma`s gefeli en welkom

hier alles wel redelijk ben van me hoofdpijn af :oops: val van gister was toch wel hard de douche muur veert niet mee :oops:

maar verder voel ik me super heb geen last meer van buikkramp gelukkig dus hoop dat alles goed zit en dan die buikkramp er bij hoorde :)

19. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Hoi Meiden!
    Mag ik me hier ook aanmelden? Ik ben ook in september (half) uitgerekend, mijn zwangerschap is nog pril en ik vind het ontzettend spannend maar ik heb er heel veel zin in :)

20. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @Happyme Ik krijg morgen de papieren van de verloskundige en dan mag ik een afspraak maken voor een echo over ongeveer 4 weken. voor mijn gevoel is dat nog jaren weg.
    Lekker om al eerder een echo te mogen. Ik ben net verhuist maar mijn vorige vk had een eigen echoapparaat dus die doet daar ook nooit moeilijk over en mocht vrij snel en vaak een echo.

@Sjors82 gefeliciteerd, volgens mij ken ik jou nog van een ander toppic? Een paar maanden terug.

Deel Deze Pagina