September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fopspeen

fopspeen Lid

25 dec 2008
    46
    0
    0
    Hallo allemaal,

@Lilith, heel veel sterkte.

@Betty en Babijtje, Ik begin ook een buije te krijgen. Het is 's avonds wel erger da s'morgens. Als ik thuis kom uit mijn werk ben ik erg blij dat ik mijn broek lekker los kan doen. Betty, ik weet niet hoe erg jouw buikje al is (en wat je 'normale' postuur is) maar denk je echt dat andere het ook al zien. Ik heb namelijk zelf wel het gevoel maar mijn man moet wel goed kijken. Ik kan de oliebollen en het snoepen met de kerst nog wel de schuld geven. Anders helpt het vaak als je zo'n truitje aandoet die vlak onder je borsten strak zit en dan wijder uitloopt. Succes

@Alle nieuwe zwangere heel erg gefeliciteerd en welkom bij de september mama's

@ Tatan: De site ziet er echt heel mooi uit. Het begonnen idd wel erg veel lijsten te worden. Zeker als je alleen 's avonds bij kunt lezen. Is het misschien ook mogelijk om de link op een vaste plaats op het forum te zetten? Dat lijkt mij wel handig voor de nieuwe mama's die weten anders niet dat de lijst bestaat. Bij mij staat er een foutje in de lijst (bij mijn naam staat er jaar achter). Ik stuur nog een keer al mijn gegevens. 10 september naam: fopspeen, Ik ben 25 jaar oud, 1e kindje, ik wil graag borstvoeding geven, ik wil graag thuis bevallen en ik weet nog niet of het een jongen of een meisje wordt (heb ook geen vermoeden).

Ik hou het helaas niet bij om op iedereen te reageren.

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Jeetje jullie gaan me veeeel en veel te snel, iedereen met goede echo's vandaag gefeliciteerd!

Iedereen die sterkte nodig heeft, *dikke knuff*

Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd!

Er was vandaag even schrik, ze dachten een tweede vruchtje te zien in mijn rechter eileider, na een middagje op de eerste hulp en 2 inwendige echo's later blijkt er alleen een gezond kindje van 7 weken in mijn baarmoeder te zitten met knipperlichtje en al :D

3. Niet meer actief

Oooooooooooowwwwwwwwwwwwww F*ckerdef*ck :evil: Ik had net een lange reactie gemaakt met reacties op iedereen, slaat internet vast, alles weg! Gelukkig was ik wel ondertussen de lijst aan het updaten in Word, dus dat heb ik nog wel. Vergeef me, maar ik ga het niet allemaal meer teruglezen...

Wat ik nog weet:

Lilith :confused: jeetje! Heel veel sterkte! *KNUFFEL*

Miriam25 Heel veel succes morgen, zal heel hard voor je duimen! *KNUFFEL*

BettyBoop Vind het een goed idee van Miracles, om elke ochtend even de afsprakenlijst online te zetten (of de avond ervoor ofzo). Ik zal hem meteen voor morgen hier neerzetten:

13 januari - Miriam25 - Gyn info + echo - 14.40 uur

WELKOM alle nieuwe! Willen jullie je gegevens naar mij PBen zodat ik de lijst compleet kan maken?

Ik heb vandaag een kloppend hartje gezien ! :whistle: Volgens de echo ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger met uitgerekende datum 5 september. Ik zat zelf te wtijfelen tussen de 3e en de 5e, en het is dus de 5e geworden. Over 4 weken krijg ik weer een echo!
    Nog meer goed nieuws, donderdag mag ik naar de fysio :)!

Nog even de nieuwe lijst weer online zetten en dan ga ik even plat.

4. Niet meer actief

Ik heb trouwens alle veranderingen op de lijst aangepast, dwz ontbrekende gegevens en nieuwe mama's. Fopspeen De lijst staat als link onder mijn banner ;)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.427
    36.306
    113
    @lillith: oh nee he meid, veel sterkte!

@meriam: hopen dat het meevalt, ik zal voor je duimen!

@mamadeluxe: jeetje, dat zal zeker schrikken geweest zijn zeg! Kan me voorstellen dat je daarna heeel opgelucht en blij was dat alles goed bleek en er een kloppend hartje te zien was.

Voor de rest, ik kan het echt niet allemaal bijlezen, er wordt zoveel gekletst.

Ik heb vrijdag 23 januari de eerste afspraak bij de vk. Nog geen echo, dat doen zij niet, waarschijnlijk wordt er dan een afspraak gemaakt. Wil iemand mij aan de afsprakenlijst toevoegen.

6. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Bedankt Tantan! Ik heb de lijst ook onder mijn banner gezet. Als meer dat doen, dan kun je makkelijk de lijst erbij pakken door op een link in een signature te klikken. Ik zag alleen dat mijn afspraak bij de gyn op 20-1-09 er nog niet in staat (had 'm ook in de pb gezet).

Tantan, super dat je een mooi knipperlichtje had! Gefeliciteerd!

Mamadeluxe, dat zal wel schrikken geweest zijn zijn! Super dat het allemaal goed zit! Gefeliciteerd.

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Lilith wat een rotnieuws zeg, veel sterkte voor jullie!

Miriam mijn duimen draaien voor jou, hoop dat alles goed is meid.

Alle nieuwe dames, gefeliciteerd en welkom hier!

Tantan fijn dat je een mooie echo hebt gehad, en een kloppend hartje *zucht*

Hier ook moeeee, zit al in mijn pyama en heb de deken al aanstaan :)

8. Niet meer actief

Happyme Hmmm ik zie je afspraak wel staan...jij nu ook?

Cam en Zoe10 Bedankt voor de gegevens-update!

Suus Die "iemand" dat ben ik hihi. Heb je afspraak erbij staan

9. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Jaaaa, nu wel :D dank je Tantan!

kijk ook nog even in je PB ;)

10. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Zo jullie zijn lekker actief hier, wat leuk! En die site is ook leuk en bedankt dat ik al in de lijst sta :) Het is overigens mijn 1e kindje, ik wil flesvoeding geven en in het ziekenhuis bevallen. Maar eerst maar hopen dat alles goed blijft gaan..

@ Zoe10: Ja volgens mij herken ik jou ook van een ander topic! Jij ook gefeliciteerd, leuk dat we gelijk opgaan :)

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Tantan: Super goed gelukt die site zeg, ziet er goed uit! :)
    Alleen moet bij mij die afspraak bij de gyn gewijzigd worden in 2e echo. ;)

Dreamer: Wat een botte reactie zeg! Ik ga heel hard voor je hopen dat zij ongelijk heeft, en jij over een week gewoon een kloppend hartje ziet.

Lilith: Heel veel sterkte! Ik weet niet goed wat ik nog meer kan zeggen. Dikke knuffel voor jou.

Miriam: Oh meid, ik hoop zó voor je dat het bloedverlies niks voorstelt.
    Je hebt al genoeg ellende meegemaakt, aan je banner te zien.
    Ik ga heel hard voor je duimen!

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Mamadeluxe en tantan; wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!

Ik heb ook de lijst onder mijn banner gezet!

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey heey dames

jullie kletsen een boel af zeg :)
    heb ook geprobeert de lijdt onder mijn banner te zetten maar het lukt me niet :( snap er totaal niks van
    wie kan hem mij pv of hier ff sturen dat ik hem zo kan copieren en onder de banner kan zetten?

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh meiden, ik heb vandaag al een paar keer een soort van ongi pijn gehad.
    Of ja, ik weet niet hoe uit te leggen, soort krampjes.
    Soms trekken ze ook door naar mijn bovenbenen? :(
    Heeft iemand van jullie dat ook?

15. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @Jusi Ja dat heb ik ook. Ik heb ook nog al spierpijn in mijn boven benen en kuiten en dit dus ook in mijn buik. Het is een soort verkrampende spierpijn. Ik gebruik er sinds vanmiddag magnesium voor. Hoop dat t helpt, zal het je laten weten.

Liefs Zoe

16. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Mamadeluxe en tantan: Wauw kloppende hartjes! Gaaf! Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal blij zijn.
    Ik kijk uit naar morgen, morgen middag weet ik de uitslag van het Hcg prikken en dan weet ik zeker of ik nou wel of niet zwanger ben.

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Volgende week dinsdag krijg ik alweer mijn 2e echo.
    Vraag me af of ik dan al een kloppend hartje moet zien?
    Volgens mijn eigen berekening ben ik dan 6w6d.
    Ik denk dat de gyn 6w4d aanhoudt..

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    thanks voor het duimen meiden hoop morgen met goed nieuws te mogen komen

maar heb geen goed gevoel

iedereen fijne avond liefs miriam

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    jusi ik denk als je geluk hebt dat je het hartje wel kunt zien
    maar het licht ook aan de baby ik had de ene laatste keer het hartje al gezien met 6 weken en de laatste keer zagen we het hartje pas met 7 weken en 3 dagen voor het eerst

mirjam ik hoop zo dat alles goed is
    kan je gevoel wel heel goed begrijpen hoor maar probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is

20. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Weltrusten en @ mirjam, probeer een beetje te slapen en misschien is het allemaal wel in orde. Ik denk aan je en zal het forum in de gaten houden om je nieuws te lezen.

Deel Deze Pagina