Naaaajaaaaa, Hellen!! Wat is dat nou, zomaar voorpiepen?? Was die kleine al ingedaald eigenlijk?? Ik geloof het ook Ariel.. *niet eerlijk*
Oww kut....wat moet ik nu doen...liuggen..zitten..het is ergg roze.....of misschien toch bruinig? Ik ga eerst het ziekenhyuis bellen.Vriendje stapt net in de auto...in Raalte
Snel gaan liggen! Als je kindje nog niet ingedaald is tenminste. En het ziekenhuis zou ik sowieso bellen. En misschien je ouders, die wonen toch vlakbij?
Als die kleine heeft gepoept is het groenig. Alle andere kleuren mogen volgens mijn vk. Zou indd maar even het ziekenhuis bellen. En euhm...ja liggen word aangeraden geloof ik. Hoop dat je vriend een beetje snel bij je kan zijn, want je moet toch liggend naar het ziekenhuis worden vervoerd...
Hellen, wees nou niet bang dat je meteen in twee uur bevalt, hoor! Bel maar eerst even het ziekenhuis en goed kijken naar het vruchtwater wat voor kleur het heeft!
ik wil ook weten ofdat t mijn vruchtwater is!!! ja ik voel t druppelgewijs in mijn inlegkruisje verdwijnen... maar omdat ik natuurlijk niet zoveel meer heb komt er geen plons meer uit... vanmiddag was het wel een plonsje....
Nergens naar? Wat mal.. Pff, lastig voor jou, zeg! Lijkt me idd erg lastig inschatten.. Ik weet niet eens of d'r überhaupt een manier is om dat te controleren of het vruchtwater is? Hellen, waar ben je nou???
hoi hoi, tijdje geleden alweer alles nog goed met iedereen? word nu erg spannend.alleen bij mezelf wat probleempjes want kindje wil niet indalen.en nu sta ik onder begeleiding van de gyneacoloog.en van haar mag ik absoluut niet meer thuis bevallen omdat je dan in een grote risicogroep zit ofzo????wie o wie weet hier iets meer van want ik schrok zo van dat nieuws dat ik de helft alweer vergeten ben het hoe en waarom.maar in ieder geval kan het dan een hele zware bevalling worden en waarschijnlijk een keizersnee?dus hoop dat iemand iets meer weet over niet indalen en of dat heel gevaarlijk is enzo. groetjes