mmmmm wat raar dat ze dat niet heeft dan want ik zei nog heel lacherig dat het zo belachelijk was dat ze zoveel kunnen maar dat ze dat niet kunnen testen....nou ik wachtt wel gewoon af en anders vraag ik t morgen wel....
Meiden, ik ga zo even Gooische vrouwen kijken, en ondertussen Kenji voeden. Misschien nog tot straks, en anders tot morgen!
Gezellig dames! Veel plezier. Hier home alone. Naja Mats is er wel maar die slaapt al een tijdje. Mannetje is natuurlijk naar de corso . Met een volle telefoon en het geluid op de hardste stand. Maar hier zou het nog niet zo'n vaart lopen...
Rustig hier gebleven! Ben zo benieuwd hoe het gaat lopen met Hellen en ook hoe het nu met Eerised is! Balen Rox dat het weer afgezwakt is!
Veel Succes hellen en eerised!!! Ik heb vanavond bezoek, dus ik kan pas laat of morgen weer kijken, anders bleef ik hier wel meelezen, spannend!! Heb hier trouwens anderhalf uur in bed gelegen maar de rugpijn is er nog steeds en voel me nog belabberder.
HAha ja Rox dat is waar, het kan zo maar ineens. Maar Mats was ook 8 dagen te laat dus ik ga er stiekem maar een beetje vanuit dat deze ook later is .
Kreeg terug: Hé meid.. Het gaat nog, word langzaam steeds pittiger, als ik een wee krijg moet ik gewoon stoppen met praten, maar zit nog steeds op 4 min maar neemt wel in kracht toe, als het zo door gaat op dit tempo ga ik echt nog bellen vanavond! En erachteraan nog een stomverbaasde reactie dat Hellens vliezen gebroken zijn, want dat wist ze nog niet
Ja andi, doe maar ! Mij is ook erg nieuwsgierig.....hou jullie wel in de gaten zo tussen popstars door haha Ohhhhhh en wat zit dat kind hier in de weg zeg!! En voedingsbh`s zijn rampzalig!! Ik had er een besteld...maar die gaat ook weer terug...stomme dingen
Whaha, je had het al gelezen, dus.. jaaa, ben ook heeél benieuwd.. Oeh, Ariel, da's prut! Gewoon nu net je wasmachine kapot..
JA zeker prut. Kwam ff kijken hoe het met Hellen en Eerised is, maar nog niet echt spannend nieuws zo te zien.
@jusi kan je hellen niet ff sms-en on te vragen dat ik mag komen ruiken aan haar vruchtwater...hahaha kan ik een beetje vergelijken....
Ik vond me vruchtwater trouwens een beetje sperma achtig ruiken Rox...in ieder geval niet zoetig zoals ze altijd zeggen. Wel weeig... Misschien heb je er wat aan. O ja ik las ergens dat je het niet in een inlegkruisje of maandverbandje op moet vangen omdat die dus de geurtjes niet doorlaten. Dus ik zou gewoon ff in je onderbroek laten lopen.