ja ik zit dat nu ook net te lezen dat het meer naar sperma kan ruiken... ik ga gewoon nu eerst ff douchen en dn ben ik weer lekker schoon en dan doe ik het idd maar even zonder inlegkruisje...wnt zei net al tegen jo dat ik nou niet wist ofdat ik het inlegkruisje rook of dat vocht.... maar heb t idee idd dat het meer naar sperma ruikt...
Dan is het vruchtwater Rox!! Tenminste das mijn ervaring En inlegkruisje die neemt die geurtjes op en heeft zelf ook een geurtje. Dus moet je ook ff een onderbroek nemen waar de minste wasmiddel geur aan zit
hahahaha ja das goed hor meid hahaha alleen andi is mijn buddy en die is ook een beetje bezig dus ik stuur je wel ff mijn nummer via een pbtje
* Breekt weer even in * Kom jullie weer even lastig vallen hoor Andi wat vervelend dat het niet heeft doorgezet !! Ik weet precies hoe je je voelt.. ( zelf 3 valse starten gehad ) Mijn duimpjes blijven draaien zodat jij ook snel mag bevallen ! Hellen en Eerised , wil jullie heel veel sterkte en suc6 wensen voor de aankomende bevallingen !! Nog even en dan hebben jullie je beebjes vast ! Ben er weer van tussen , word er wel even Emo van als ik het zo lees * schaamt zich diep * Jullie kunnen het meiden ! Allemaal ! * Is weer vlug weg *
Ik ben helemaal nog niet bezig joh.. Dan ben ik al ruim 3 weken bezig, whaha Hahaha, hoi Miracle, gezellig zo inbreken! Dank je wel voor het duimendraaien!
mijn mams stuurt dit: Tip: Als je vocht verliest en je twijfelt of het vruchtwater is, doe dan een wegwerpluier andersom om, dus met de plastic kant tegen je billen aan. Op deze manier vang je alles wat je verliest op. In een maandverband wordt het vocht zo goed opgenomen dat het voor de verloskundige niet meer goed te bepalen is of bepalen is of het vruchtwater, slijm of urine is.
Je kunt de weeënactiviteit stimuleren door je tepels te stimuleren. Door het zuigen aan de tepel wordt het lichaam aangezet om oxytocine te gaan produceren. Doe dit elk uur gedurende een aantal minuten. Als je partner er niet is kun je de tepels stimuleren door de tepel tussen duim en wijsvinger te pakken en er zacht in te knijpen. nog een tip dus
Oh, heel stom, ik zou dat echt ontzettend gênant vinden als mijn hub dat bij me deed.. Geloof dat ik daar alleen maar hartstikke melig van zou worden...
Andi hier ook laptop op schoot, popstars aan en een reep chocolade naast me . Rox verlies je het echt in straaltjes? Ik heb toen wat opgevangen met een bakje. HaHA wat idioot eigenlijk .
Hub zou het hier wel maar wat leuk vinden... Maar denk dat ik er idd ook errug melig van zou worden.. Ik zit hier met een waterijsje
nou jo die zegt veel succes hahaha ja ik probeer t op te vangen... vanavond een grote drup opgevangen en dat was helder maar rook nergens naar.... mja dat is alweer verdampt hahha ik ga nu echt ff douche
HAHA het verdampt waar je bij staat.... Toch gek hoor dat die vk geen indicatorstaafjes heeft . Zelf hier hebben ze die dingen