Ideaal die kopieer knop . Ik zal hier niet voorpiepen hoor dames! Kan ik niet maken tegenover Mare . Sturen jullie maar weer een lading in oktober .
Mooi manneke hoor Naiobi! Hier nog niks gehoord van Hellen, maar ik verwacht dat vandaag ook niet meer. Mijn man komt net thuis van het voetbal. Ik ga nu even de hond uitlaten en kom dalik nog wel terug.
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje!!!!!!! dat is echt super snel gegaan!!!!!!! hellen meid van harte gefeliciteerd met jullie kleine meissie!!!!!! nou ik sta er helemaal versteld van!!!!!! hier net ook ff mn tepels gemasseerd hahaha je weet t nooit!!! bedankt voor je sms buddy en ariel ik zal je ff toevoegen als vriend dan kan t wel
Eerised gaat zo de vk ff bellen. Haha, Booky, het was hier zelfs 4x valse start.. Meest malle vind ik nog hier eigenlijk dat de pijn niet helemaal verdwenen is nadat de vk geweest is, wel minder geworden, maar niet verdwenen. Dat was de afgelopen 3 keren wel anders... Maar ik durf nergens meer op te hopen!
ja ik verlies al sinds 3 maanden ofzo hier en daar druppels....maar de laatste 1,5 week ofzo....echt waardeloos
meiden ik ga afsluiten... ik ga lekker naar bedje zo... misschien kan ik wel wat voorslaap gebruiken... hope so!!!!! helaas voel i nu alleen niks meer..... weltrusten!!!! en tot morgen!
Hier geen enkele druppel. Maar bij Mats ook niks verloren tijdens de zwangerschap, maar gelukkig meer dan genoeg voeding...