WAAAAAAATTTT??? ga ik even weg mis ik het helemaal zeg. ik kan het niet geloven. Hellen: van harte gefeliciteerd met roos! ben heel benieuwd naar het complete verhaal. @booky: nee inderdaad dat kan je niet maken, of we moeten allebei ineens gaan bevallen maar ik wil niet alleen naar oktober @mamavanbas: ja je hebt helemaal gelijk meid, wat is het toch super om hier met z'n allen te kunnen praten! ik ga nu trouwens gelijk maar richting bed want ik ben veel te moe!
Brandi? Hoe vonden jullie die beatboxer trouwens? Volgens mij was zijn boodschap naar de wereld 1 grote fuck.
Ik ben de nummers van mijn buddy's kwijt . Denk dat ze in de oude mobiel staan en niet op de sim. Heb al een berichtje gestuurd . Dus vannacht maar de benen bij elkaar en NIET bevallen .
Ik wil ook meer buddy's. Morgen en zondag zal ik waarschijnlijk ook niet veel online zijn. Jurgen zeurde van de week al dat ik teveel achter de pc zat, dus ik zal dit weekend eens wat minderen haha. Nu zit ie toch voetbal te kijken, dus heb geen kind aan hem.