Nee he? Jusi, nee niks meer gehoord van Eerised. Ze zou me op de hoogte houden als er nieuwe ontwikkelingen waren. Zal d'r ook maar niet meer lastig vallen, want weeën opvangen is toch niet het prettigste..
Rosalie heeft ook bijna geen haar En krijg ook altijd te horen dat ik zo'n leuk knulletje heb. Terwijl ze bijna altijd roze kleertjes aan heeft...
Pff ben hier even aan het kijken bij de babynamen, maar weinig inspiratie krijg ik daar uit....Als het een mannetje wordt is het toch sneu... Noname
Naja, wat stom Ariel! Mijn zusje onder mij heeft ook heel lang een kale knikker gehad, zij was dus ook Gabbertje
hey meiden, Ik ga er mee stoppen voor vandaag de dag....nog even pauw en witteman kijken.....kom in in het dagelijks leven weer iets minder blond over hahaha slaap lekker allemaal!
Ahh das indd wel sneu Booky. Bakerpraatje. Als je maar voor 1 geslacht een naam kan bedenken dan is het dat geslacht!
Trusten Eertje!! AUTSJ Vrouw baart twaalfponder BUREN - In Buren is vorige week een vrouw bevallen van een flinke baby. Het kereltje woog bij zijn geboorte 12 pond, was 60 centimeter lang en bijna twee keer zo zwaar als gemiddeld. De baby kwam met een keizersnede ter wereld en moeder en zoon maken het goed. "Het is zeer uitzonderlijk dat er zo'n grote baby wordt geboren, maar het heeft geen nadelige gevolgen", aldus een woordvoerder van het Rivierenland Ziekenhuis in Tiel, waar de baby ter wereld kwam.
ariel hier een dochter met héél veel haar en een echt meisje met 3 maanden had ze al staartjes... en toch vragen mensen dan of het een meisje is! roze jas, alles roze... ach stelletje sukkels he heb nog even gezocht naar de berichten vn hellen maar jeetje die moet ook overdonderd geweest zijn!
Ja de meisjesnaam was makkelijk we hadden er nog 2 voor Mats en daar een keus uit gemaakt. Ik word hier langzaam toch steeds minder vrolijk van .
Ja Andi mijn moeder belde al op over die 12 ponder. Nou zegt ze dacht je dat Mats groot was??? Haha jeetje joh..
Pfff, ik weet dat wel zeker Anniek! Zij had absoluut niet verwacht zo rap te bevallen! Ze was al stomverbaasd dat d'r vliezen gebroken waren!