ik ga ook afsluiten..goed uitrusten maar weer proberen dan.. mannetje is ook net thuis van late dienst, ds nog even gezellig maken truste allemaal!
Wil toch even mijn ei kwijt, vind het zo moeilijk dat ik geen contact meer met mijn moeder heb nu het zo dichtbij is. Telefoontjes van mensen of de kleine er is, maar geen telefoon van je eigen moeder/ zus/broer. Het is gewoon niet eerlijk, zit er heel erg mee maar kan er niks aan doen...Is ze dan helemaal niet benieuwd?? ze weet dat ik zwanger ben... sorry voor het geklaag maar moest het even kwijt...
Zal zo even bijlezen. Mijn vliezen zijn gebroken! Heel duidelijk! Een enorme plons en het blijft maar lopen! Heb al gedouchet maar ik blijf maandverbandjes wisselen en mezelf schoonmaken haha! Bed al flink moeten verschonen en heb nu af en toe behoorlijke kramp (net als de heftige voorweeën eigenlijk). Snel een was erin gedaan nog en nu wilde ik proberen wat te slapen. Maar steeds als ik ga liggen krijg ik een voorwee en gutst het vruchtwater weer langs m'n benen Dus maar even bijlezen hier dan
Heb bijgelezen, beetje afwisseling Maar niet echt zin nu om te reageren Heb nu weeën om de 3,5 minuut die een minuut lang duren ongeveer met een echte piek. Moet zeggen dat m'n heftige voorweeën ook zo pijnlijk waren als deze. Dus het gaat niet voor iedereen op dat ze meteen veel heftiger zijn dan de voorweeën. Merakli, ja ik hoop iig dat het wel nog doorzet vandaag en niet weer afzakt ofzo En het liefste vannacht nog, voor als we de deur uit moeten, dan hoeft dat niet op de zaterdagmorgen drukte (we wonen tegenover een bloemist, postkantoor en supermarkt )
ben nog niet helemaal bij gelezen maar toch alvast: @ Hellen: wow!!! gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!! dat is snel gegaan!! @ Naiobi: wat een prachtig manneke, nogmaals gefeliciteerd!! @ Eerised: veel succes meid!!!
Ik geloof dat ik erg laat ben... iedereen al weg?? @ mijnkleine: wat spannend!!!! jeetje, opeens gaat iedereen bevallen hier vandaag!! hellen bevallen, eerised als het goed is bezig, jij je vruchtwater verloren dus dan zal t ook niet meer lang duren!! ben je nog op t forum of ben je toch aan t slapen / bevallen nu
Ja ze zijn eigenlijk nog wel te doen ja, op het moment dat ik er een heb kan ik even niet praten en voel ik me heel erg ongesteld (had daar altijd enorm veel last van), zelfde als m'n heftigste voorweeën. Ze zijn nu ook al wat pittiger dan in het begin en komen nog om de 3,5 minuut. Duurt nu een hele dikke minuut. Moet nog een half uur voor ik de VK mag bellen. Ben er zelf iig nog erg rustig onder
Mn vriend is er Die kon vannacht eindelijk sinds tijden weer slapen tot ik over zijn been heen plensde hahahahaha! Die heb ik nog even naar bed gestuurd tot ik hem echt nodig heb.
Wow, wat spannend zeg.... Ongelofelijk dat je gewoon nog zit te tikken op 't forum tussen de weeën door, COOL man Maar je bent niet alleen thuis toch? Je hebt wel iemand bij je? Echt spannend zeg... Dus die weeën voelen dus toch als flinke menstruatiekrampen (met vlagen dan) met een scherpe piek zeg maar... ja zo heb ik ook een paar voorweeën gehad volgens mij, al zullen de echte weeën toch wat heftiger zijn? Of merkte je dat het weeën waren omdat ze om de zoveel minuten terug kwamen? Ja en als je vliezen gebroken zijn dan gaat het vaak toch al wat sneller opeens he... In elk geval heel veel succes!!! Je kunt het! Er is nu niemand anders meer online zie ik. Vind je het prettig als ik even hier blijf om met je te kletsen? (beetje afleiding tussen weeën door)
oh, wel heel fijn dat je vriend er is, kan je hem wakker maken als het tempo versnelt. Wat lief dat je hem nog laat slapen terwijl jij al weeën hebt wat zijn wij vrouwen toch bikkels