@ torties geeft toch niet meid, je loopt ook al 8 dagen over tijd, geen wonder dat je ook wilt!! dat lijkt me alleen maar heeeeel logisch!! ***knufff***
nou lady's ben ff naar de vk.. ze wilde me even zien dus ik ga maar ff lopen.... ik laat gelijk wat van me wetne!!
rox suc6 torties niet meer dan logisch! toitoi wij gaan dadelijk ff spullen halen voor de aquarium... helaas zien we nu ook een visje wat ook het loodje gaat leggen.... mijn vis
@mamatoB wat een mooi en lief gedichtje mag ik vast van je pikken..? @ ariel toch wel spannend de dag dat je uitgerekend bent!
thnx meiden, lief van jullie ik ga hier ffies een bammetje eten.. en dan maar weer naar de supermarkt met vriendlief.. boodschappen doen..
Heej meiden, hier nog steeds niks hoor Gaat wel lang duren he ?? Zag wel dat hellen bevallen is van een dochter, GEFELICITEERD meid, met je dochter !!
Wat heb ik veeeeeeel gemist!!!!!!! Hellen, wat een sensatie meis! In 2 uur??!! Pppfffff..... maar wat super zeg! Hoop dat alles voorspoedig is gegaan! Gefelicteerd met jullie Roos! Eerised, meid kom op! Nog meer van dat mooie nieuws! Succes!! Mijnkleine, aahhhhh vliezen gebroken! Spannend! Hoop snel het 'verlossende' berichtje te krijgen! Meiden, volgens mij hangt er wat in de lucht! Laten we hopen dat we allemaal binnenkort mooi nieuws hebben.... ben het namelijk goed zat aan het worden! ) Hier momenteel wat ongesteldheidspijntjes.... heb geen idee of het wat zegt, maar t voelt wel vaag na zoveel maanden geen menstruatie!
Jeetje nu jullie toch allemaal bezig zijn wil ik er eigelijk ook wel bij. Ik wou zo graag dat het aan de gang ging.
Kom hier af en toe spieken of Hellen een berichtje achterlaat. Ik ben een oktobermamma dus mag hier eigenlijk helemaal niet komen. Succes allemaal meiden. Voor jullie komt het wel heeeeeeel dichtbij.
Meiden, ik hoop voor jullie dat jullie snel jullie kleintjes zien! Het is zo heerlijk.............. @Jocruella; hier gaat het allemaal zo zijn gangetje hoor. Hij ligt nu al lekker 3 uurtjes te slapen en dat is een unicum overdag. Hij heeft zoveel krampjes dat hij slecht slaapt. Heb osteopaat gebeld om een keer langs te komen. Maar het is nog steeds heerlijk genieten hoor met mijn kleine ventje. Hoe gaat het met jou en de kleine?
aaah ik wil ook ja, ben het zo zat. en ik weet dat ik nog maar net 38 weken ben, maarja als ik mij goed zou voelen zou de kleine ook nog weken mogen blijven zitten. we waren net kijken voor een wieg, een beetje aan de late kant maarja. we zagen wel één die we mooi vonden maar die kostte 1400.- euro!!! belachelijk toch, nou het is dus nu wel één van marktplaats geworden die we eigenlijk niet mooi vinden. donderdag kunnen we hem ophalen! @andi: wel grappig want het is eigenlijk zo'n wieg waar jij een link van stuurde kijk: Marktplaats.nl > Te koop super romantische brocante wieg - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
hmm niet heel druk hier, kom straks nog eens kijken, wedden dat ik dan weer ineens 40 pagina's moet bijlezen
Mare, wij zijn even ver en ik herken je precies hoor. Als je je goed zou voelen zou de baby best nog mogen blijven zitten. Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook niet echt aan het wachten tot ik de 40 wk bereikt had. Maar nu.. Ik hoop voor je dat je niet meer zo lang hoeft. Ik vind het ook verdacht stil.. Is Andi al langs geweest vandaag??