nou ik lees dat er morgen waarschijnlijk wel wat bevallingen plaatsgaan nemen!! kom net uit het ziekenhuis en ik verlies dus idd vruchtwater... morgen om half 9 moet ik in het ziekenhuis zijn en word ik ingeleid met gel... als dat allemaal niks uithaalt word ik maandag aan t infuus gelegt en krijg ik weeenopwekkers...voor mij dus helaas ook geen thuis bevallling want sinds half 3 vanmiddag ben ik medisch omdat ik al sinds half 3 gister vruchtwater verlies....
rox balen dat je niet kan thuis bevallen máár ze gaan wel wat doen en dat is wel héél fijn! Wel raar toch? Hoop dat de gel meteen aanslaat. Hoe hebben ze nu gezien dat het toch vruchtwater was? Toch getest? Ik heb zelf soms ook dat idee maar denk bij mij toch echt aan óf waterige afscheiding of urineverlies
Rox, wel fijn dat het niet lang meer duurt meid.. Lijkt me heel fijn om te weten! Ik weet nog niet zeker wat er nou gaat gebeuren morgen. En wanneer ik dus uiterlijk mn kleintje heb. Merakli, wat vervelend.. Maar waarschijnlijk inleiden, spannend hoor! Morgen dus babyboom?
September 2009 mamma's Afspraken September 14: Torties - afspraak VK - 11.45 (2e strippoging) 15: Andi - afspraak VK - 09.40 Eerised90 - afspraak VK - 10.00 16: Mijnkleine- afspraak VK - 09.00 Eertje - afspraakVK - 10.45 Rox -afspraak VK - 12.15 Mare - afspraak VK - 8.50 18: Ariel - afspraak VK -12.10 Torties - inleiden - ? (als 2e strippoging mislukt) 21 Eertje - afspraak VK - 12.00 Wie wanneer uitgerekend en bevallen? Augustus 27: Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1: Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)' 4: Torties 5: Tantan 6: Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7: ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje - 07 september - Jenne (40w) Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11: Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli 12: Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine 15: Joyce84 Eerised90 16: Andi Eertje 17: Rox 18: Ladymoi 19: MamatoB Naiobi - 10 september - Quinn(38+5w) 23: Hellen1971 - 12 september - Roos(38+6w) MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen Overtijd Torties:4 september Tantan:5 september Merakli: 11 september Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september, jongen - week 38 of 39 Hellen: 17 september (niet uitgekomen) Rox: 21 september Ik denk zelf Ariel: 4 of 5 september (niet uitgekomen) Rox: 6 of 7 september (niet uitgekomen) MamatoB: 9 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september of overtijd, jongen Mamavanbas: 12 september Twinkle: 18 september Torties: 18 september Eertje: 19 september Andi: 20 september of overtijd Booky: GEEN ENKEL IDEE .
ja ze heeft gekeken met een eendenbek omdat ze me niet meer mocht toucheren voor infectie gevaar en toen moest ik persen en toen zag ze helder vocht met vlokjes erin...en dat is dus vruchtwater... zo heeft ze t geconcludeerd...(zeg ik het zo goed hihi)ik ga nu nog maar even gauw de boel doen hier en even goed mijn tas nakijken... en even wat meer erin doen want kan zijn dat ik dus 2 nachten moet blijven.... en ik neem morgen mijn laptop mee natuurlijk!!!!!!!!!!
@ ariel wat sneu zeg voor Rosalie arm kind Jeetje wat balen voor Eerised dat het niet vlot loopt sterkte meid! we denken aan je! @ merakli ook balen zeg! maar je kleintje heb je wel binnenkort waarschijnlijk, denk daar maar aan als je het even niet ziet zitten!! @ Rox jeetje meid dat is ook allemaal niet niks! maar inderdaad, uiterlijk dinsdag je ukkie! dat is een mega mooi vooruitzicht!] Jeeeetje.. nog ff en ik ben echt de laatste wat een drama.. maar ik gun het jullie wel allemaal hoor meiden!
Merakli, Kenji lijkt toch écht op Jurgen hoor! Als je de babyfoto's van Jurgen bekijkt en die naast Kenji legt, vind ik ze echt als 2 druppels water op elkaar lijken. Ach ja, maakt ook niet uit, wij zijn allebei toch knappe mensen. En wat jammer dat je geen contact meer met je moeder hebt. Kan me voorstellen dat je het er, juist op dit moment, het moeilijk mee hebt. En je klaagt niet!! Het forum is er ook om je hart te luchten. Sterkte meid, en een dikke knuffel voor jou. Mijnkleine, ooooh jij ook al gebroken vliezen?! Wat spannend! Twinkle, jaa, leuke foto van ons kersverse gezinnetje he! Ik heb nu ook allemaal foto's in mijn album gezet, en alleen 'vriendjes' van het forum kunnen die zien. Dus allemaal massaal vrienden met me worden. Ariel, wat sneu voor Rosalie. Was het eenmalig, of is ze ziek? Oooh Mamatob, wát een mooi gedichtje! Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen.. Babijtje, slaapt Jurre niet langer als 3 uur dan? Vind je het niet vermoeiend, borstvoeding geven en dat ie dan niet langer slaapt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat we flesvoeding geven nu, want als ik er elke nacht uit had gemoeten, had ik het niet getrokken denk ik. Nu neemt Jurgen de nacht/ochtendvoeding voor zijn rekening. Eerised, wat fijn om zelf wat van je te horen. En zeker niet fijn dat je letterlijk nog geen centimeter opgeschoten bent. Hopelijk slaap je vannacht in het ziekenhuis beter, en zet de ontsluiting door. Succes! Merakli en Rox, wat is dat nou, jullie ook al vruchtwaterverlies?? Pfff, ik hoop voor jullie op een natuurlijke bevalling, en anders succes met het inleiden!
Owww en ik had nog een sms van Hellen afgelopen nacht! Zo ben geïnstalleerd. Vanwege het tijdstip blijf ik in het ziekenhuis tot morgenochtend. Mijn vriend was op tijd, ja. Ik had meteen om de 5 minuten weeën en binnen een half uur weeënstorm. Dat is vreselijk, want dat is écht niet weg te puffen! Bij eerste keer toucheren had ik al 9 cm. Mocht vrij snel daarna persen en 12 minuten later was ze er! Ben dus wel ingescheurd maar da's niet zo raar gezien de snelheid. Ben nu dus aardig beurs maar vooral zo trots en gelukkig! Oh, en net toen ik net mijn telefoon pakte, zag ik dat ik vanmorgen ook een sms van haar had gekregen: Mogguh! Na een korte nacht mogen we straks naar huis. Roos drinkt, poept, plast en slaapt dus alles is okee. Ik heb wel knap last van alle hechtingen, maar dat zal vast ook wel weer beter gaan... ooit
Naja, Rox, dus toch he!! Poe, vind het spannend voor je, hoor! Dan gaan dus echt allebei mijn buddy's een dezer bevallen!! Nouuu merakli, werd wel eens tijd bij jou, haha, neejoh, geintje! Spannend!!! Nou, ik herken je gevoel en ik ben nog niet eens overtijd meid! Pff... Kreeg vandaag wéér een geboortekaartje op de mat van de pufclub, de laatste, die was 3 dagen ná mij uitgerekend, BOEHOE! Ik wil ook... (En best knap, want we waren maar met zijn 5en en er zijn nu 3 meisjes en 1 jongen geboren en twee van de meisjes heten allebei Lieke.. ) Ohhh, wat fijn voor Hellen dat ze weer naar huis mogen! En wat goed dat d'r mannetje er nog op tijd bij is! Jeetje, weeënstorm.. Lijkt me ook echt niet prettig!
@ Rox spannenddddd meid...!!! jammer dat je naar t ziekenhuis moet (als je thuis wilde bevallen) maar wel SUPER dat je gewoon zeker weet dat je je kindje snel krijgt!! Goed dat je het hebt laten testen van het vruchtwater!! @ Hellen wow, ongelofelijk hoe snel dat gegaan is. Wel super dat het zo goed met haar en dochter gaat! @ eerised, hou je het nog een beetje vol meid? Hier een beetje een zwaar beurs gevoel onder in buik, maar de rugpijn van gisteren is helemaal weg. Wel wat slijm verlies, maar daar zit geen bloed bij, kan dat dan toch van de slijmprop zijn? heb geen idee. Mijn man denkt dat het kleintje hier dit weekend nog geboren gaat worden... ik heb geen idee, maar hij voelt vaak wel dingen goed aan
Slijmprop kan ook zonder bloed mamatobe!! Euhm Rox, dus toch vruchtwater! Fijn dat je die kleine binnenkort vast kan houden! Merakli ook al gebroken vliezen! Jeetje en dan zeggen ze dat maar een klein percentage met gebroken vliezen begint! Euhm Euhm... Jusi ik denk dat het eenmalig was, want ze is nu weer dr vrolijke zelf. Heeft vandaag alleen niet zo'n zin in eten. Maar dat is niet zo erg. Eerised, jeetje meis had echt gehoopt dat het door zou zetten. Hoop dat je ff lekker een beetje bij kunt tanken op je spuit! Enne verder mag dr niemand meer voor piepen hoor! O nee wacht Torties mag nog wel voorpiepen. Maar das echt de laatste Vandaag ben ik uitgerekend!! haha
@Eerised; dikke knuf voor jou meis. Veel sterkte! @Merakli; ook voor jou een knuf en succes @Rox; en ook jij kan wel een knuf gebruiken lees ik. Nog fftjes en dan heb jeje kleintje in je handen (haha lees dat je dat zelf ook al schreef). @Jusi; de afgelopen 2 nachten heeft hij 4,5 uurtjes geslapen. Hij krijgt 2 flessen per dag ongeveer afgekolfde melk, kan mijn vriend hem ook voeden, wel zo leuk. Nachtvoeding doe ik, hij moet 's morgens weer vroeg zijn bed uit en ik niet. @Mamatob; word spannend dan dit weekend!!
Babijtje, dan slaapt ie toch nog lang genoeg door dus. Leuk dat je hem afgekolfde melk geeft zodat je vriend hem ook kan voeden. Ik ga er ook uit 's nachts hoor, als Kenji moppert. Maar wij proberen het te rekken met de speen, en over het algemeen doet ie dat ook goed. Jurgen gaat er om 5.30 uit, om Kenji zijn 1e fles van de dag te geven, omdat hij dus ook vroeg weg moet voor zijn werk.
Hahaha, ja erg is dat he? D'r piepen d'r hier gewoon een heleboel voor.. Ikke nog maar 4 daagjes en ik vrees dat ik dat ook wel ga halen.. Waarom heeft ons ventje nou toch gewoon geen zin? Die buik zit hier momenteel zó laag dat als ik traploop ik iedere keer tegen m'n buik aanloop.. Hij hangt gewoon echt letterlijk aan mijn lijf en da's zwaaaaaar... Ik wil ook beginnen...
Jeetje meis, ik hoop voor je dat je strakkies nog even lekker kan slapen voordat je echt aan "het werk" moet!! Nog heeeeeeeeeeeeeeeel eventjes!!
Poeh, bij Tantan zit het ook niet mee, zeg.. Hier het hele verhaal hoe het nu bij haar gaat: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/47235-juli-2007-mamas-1412.html#post5497027
Nou het zit niet echt mee he bij de meeste meiden!! Succes allemaal...en hoop dat jullie gewoon heeeeel snel jullie kleintjes in handen hebben!! Ik ga maar eens wat te eten klaar maken! liefs eertje
Nou dames, ik begin toch wel een beetje nerveus te worden, want heb het idee dat ik mijn slijmprop in delen ben aan het verliezen vandaag... vanochtend zat er wat in mijn onderbroek en net op het toilet met afvegen ook op het toiletpapier.. (sorry voor details) het is wittig /gelig en dik, maar er zit dus geen bloed bij... begin nu toch wel echt zenuwachtig te worden, vooral omdat ik me vandaag ook anders voel dan andere dagen, beetje krampjes onder in bij vagina.. zou het dan toch snel gaan beginnen..????