September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Alstu :D

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ships heb ik al voor iedereen een stukje geschreven klik ik op het album van xxsuuzxx ben ik alles kwijt...

Nou dan maar even uit mijn hoofd...

@ syboena, meis heb je de slaap nog kunnen vatten? hier geen herkenning in jou verhaal, maar kan mij voorstellen hoe pijnlijk slapen nu moet zijn...

@syboena hier nu ongeveer hetzelfde buikje en dat terwijl ik dus altijd erg goed op mijn lijn let... het valt duidelijk op (ik zal mannetje even vragen om de foto te comprimeren ;)

@Ninosz, Helaas is het in het begin ook zo dat een zwangerschap heel erg op eenbeginnende ongi lijkt...
    Maar hier is er nog 1 die met 6wkn en 3 dagen nog weinig merkt behalve een opgezette buik...
    Moeilijk is het dan he om te geloven?

@Pupke1979 Hier heb ik morgen ( 6,4) een echo omdat we na 2 jaar en 1 jaar mmm eindelijk zwanger zijn van een ivf kindje en de vorige zwangerschap was een bbz vandaar dat ze het scherp in de gaten willen houden...
    Welke club schrijf je nog meer mee?

@Babijtje leuke he mvm weer een kadootje uitzoeken enzo... hier komen ze vrijdag heb er nu al zin in ;)

@Miracles hihihihi geen idee of ik na het klussen last heb van krampjes na een ruime jaar om de 2 dagen klussen zijn wij erg klus moe en hebben gewoon geen zin meer... erg he.. we hebben het nieuwe jaar niet eens ingeluid...

@Ikbenhetmaar
    je kunt voor je navel piercing ene zwangerschaps piercing er in zetten, zal zo even de link voor je zoeken met die sierraden.. ze bestaan er echt puur voor je zwangerschap...

@Happyme lieverd je hebt toch kklachtjes pijnlijke borsten heb je neit voor neits.... elke teken is er 1 ;)

Hier nog even de opgezochte link http://www.alloAverpiercings.nl/

3. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Dit herken ik zo..
    Ben ook zo vreselijk onzeker..
    Hopelijk valt het allemaal mee, en is er niets aan de hand!

4. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Bedankt voor de steun. Ik weet dat ik er toch niets aan kan doen en het gewoon afwachten is. Ook een nieuwe test geeft geen zekerheid want die kan best positief zijn, maar dan kan er nog HCG zitten, dus tsja. ik denk dat ik van het weekend nog een keer test. maar eigenlijk durf ik niet.

@ninosz, ik [-o< ook voor jou.

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik heb ook een navelpiercing, maar bestel me tegen die tijd ook een zwangerschapspiercing.
    Die kun je zelf op lengte maken, is een flexibel staafje.
    Heb t wel al vaker gezien bij vriendinnen.

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    zo behou je idd je piercing.. hier had ik de site gevonden omdat ik een kruisje had in mijn tepel ( een horizontale en verticale in 1 tepel) maar met de punctie had mijn lichaan de horizontale er al uitgewerkt ( ik moest een plastic staafje er in doen met leukoplast tape, maar mijn lichaam had het plastic staafje er uit gewerkt en het tape los ge maakt..) en toen ik na de punctie blijkbaar achteraf zelf hormonen ging aanmaken ging de ander zo ongelovelijk zeer doend at ik hem er helaas ook uit gehaald heb...
    Vind het erg jammer, want voel mij nu heel kaal hihihi ;)

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik haal de mijne er gewoon weer uit, en daarna als ik ben bevallen kan hij er gewoon weer in.

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ betty boop: Dankjewel voor je antwoord, wat jammer dat jouw lichaam niet echt mee wou werken.. snap dat je je erg kaal voelt, 2 jaar terug moest die er bij mij een uurtje uit voor een mri scan.. voelde me toen ook erg kaal..

nog even een ego berichtje, hoop dat ik straks de tijd heb om op iedereen te antwoorden..

Ik stond vanmorgen op met een gevoel van ik ga flauwvallen.. (niet gebeurd hoor!) maar dat gevoel is er nog steeds en ik transpireer heeel erg.. (her)kent iemand dit?

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Goedmorgen iedereen, helaas kan ik het echt niet bijhouden hier, ik ga het dan ook opgeven, ik vind het lullig om maar op de helft te reageren.

Mocht er net als bij de maart 2009 mama's gesplitste topics komen dan kan ik het misschien weer bijhouden. Tot die tijd heel veel plezier toegewenst tijdens jullie zwangerschappen.
    Ik ga af en toe nog wel meelezen, maar op iedereen reageren is niet te doen.

Groetjess! :D

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb mijn piercing er al jaren geleden uit gehaald.
    Al vanaf dat het er beter uitzag zonder piercing als met, hihi

11. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik heb net bloed gegeven en mag eind van de middag bellen voor de uitslag, nu maar hopen dat er flink veel Hcg in mijn bloed zit, dan hoeven we nergens meer aan te twijfelen.
    @Happy me, volgends mij hoort onzekerheid er heel erg bij, bijna iedereen heeft er hier last van. Bij mij gaat in ieder geval de vlag uit als ik een kloppend hartje heb gezien. Dan wordt het allemaal wat tastbaarder. En je mag al bijna voor een echo!

Ik ben van mezelf al behoorlijk gezet, dus voorlopig ziet helemaal niemand het ;)

12. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hallootjes septembermama's... :D
    ik meldt mij hier ook ff aan,... :p
    nog heeel prille zwangerschap en na 3x vmk opeenvolgend met 5 wkn zijn wij bang en in spanning wat aankomende week gaat brengen, :(
    maar veder zijn we wel beetje blij!

jullie ook allemaal proficiat en geniet ervan! ;)
    liefs bieps

13. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Gefeliciteerd Bieps, probeer ervan te genieten!

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland

spannend, spannend, spannend. Ik hoop dat je een superhoge uitslag krijgt

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ line 77, hoop het ook voor je :D

16. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi allemaal,

@Lillith....ik vind het zo naar dat het juist bij degene die zo enthousiast dit topic begon het mis is gegaan.Heel veel sterkte meissie!

Verder vind ik het ook lastig om alles nog bij te houden,dus ik stem voor wat afsplitsingen van dit topic.

Zelf werd ik vannochtend wakker met hele zere borsten en wat misselijk en dacht:gelukkig het zit er nog....elke dag is er weer 1tje.Ik begin er langzaam in te geloven.En sommige dagen ben ik best moe en andere heb ik nergens last van.Iig gaat mijn man morgen voor 5 dagen weg voor zijn werk.Aan de ene kant vind ik dat rot,maar aan de andere kant ga ik lekker luieren ;) en veel hier neuzen :D

Iedereen die nog onzeker is veel sterkte!

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ben even kwijt wie het vroeg, maar dat van die ongi pijnen ken ik wel... heb het nog steeds af en toe. Maak je er geen zorgen over, het kan je beebje zijn die een goed plaatsje zoekt om in te nestelen of wat beginnende bandenpijn (heb ik me laten vertellen.

@Betty Boop: De Roze Motor & Mini Club in het zwanger worden forum. We hebben dat gestart omdat we een heel gezellig clubje hadden in NOD November en December en er steeds meer zwanger werden en vertrokken. Dus om bij elkaar te blijven, de roze M&M club opgericht...

Ha xxSuuzxx en Joyce84! Wat gezellig dat julie hier nu ook zijn!

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    volgens mij hebben we drie suus-en
    suzanne68
    **suus**
    en suus1983
    en ik ben al niet zo goed met namen :(

Ik ben gelukkig 1 van de gelukkige die niet zo onzeker is, tuurlijk heb ik ook zin in een echo, maar verder ben ik in volle overtuiging dat we er volgend jaar een lief kleintje bij hebben.

19. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    AMEN! Ik ook!

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008