Ja ik dus ook, hebben vanmorgen voor het laatst iets van haar gehoord? *duikt de bank weer op voor K2 zoekt K3*
ik vraag me ook heel erg af hoe het met rensje is van 'laatste weken, klaagtopic' waar ik vaak mee schrijf. die is sinds gisteren ook niet meer te vinden hoop dat ze het goed maken!!
OOh Andi, ik heb hier trouwens nu ook de dvd van Cars liggen. Anders zou ik Mats toch wel tekort doen in de opvoeding heh .
@ mamatobe, zou het ook wel fijn vinden als de vliezen zouden breken. Dan weet ik iig wanneer ik m'n ventje vast kan houden...
Hihi ik geloof dat ik die dvd maar als kraamkado moet vragen Ander mist mijn knul straks ook wat in de opvoeding
Goed zo Booky! Vooral doen Ariel.. Hij is leuk.. Hahahaha Ik heb Gabriël al beloofd zodra Cars 2 uitkomt dat we met hem naar de bios gaan. Vindt het nu niet zo lekker meer zitten met m'n laptop op schoot.. M'n buik zit er teveel voor in de weg en volgens m'n hub zakt mijn buik de laatste twee dagen echt iedere dag steeds een stuk lager, heel bizar!
verder nog geen baby's geboren dus hihi.... rox lijkt me heel raar dat je dat allemaal nu wel weet. En tja geen thuisbevalling lijkt me ook mega shit! hier weer lekker in bad geweest en heerijk harde buiken pff zit nu aan de framboosbladthee en ananas wahaha gemaakt door vriendjelief sweet he
Is frambozenbladthee nou om weeen op te wekken of voor na de bevalling? Ik heb dat ook nog liggen namelijk!
Buurman van mijn ouders heeft al die dvd dus ik dacht laat ik er nu maar eens 1 regelen . Heb nu ook Ice age 3 liggen, ben benieuwd . Hier zakt die buik voor geen meter.... Vind hem nog vrij hoog zitten... Haha Aniek, als het nu niet op gang komt...