September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    hihi.....straks sleep je hem over de grond :D
    Neu ik heb zelf ook echt niet het idee dat er hier iets te gebeuren staat.....maar ja....we hebben Hellen als voorbeeld.....het kan zo maar gebeurd zijn!

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hoi dames,

de verjaardag was best gezellig, maar er waren zo weinig mensen dat ik het niet over me hart kon brengen om voreg te gaan. we zijn dus net pas thuis en ik ben helemaal op.

mijn ventje wil nog steeds helemaal de verkeerde kant op: hij zit alleen maar tegen me ribben en maag aan. hoe voelt het ook alweer als je geen branden maagzuur hebt?

hihi, moet wel lachen, mijn ratjes krijgen ineens enorm last van nesteldrang en willen de hele tijd aandacht. zal dat een teken zijn :p

ohhhh ja : mijnkleine: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! na zo'n bevalling mag je er nu lekker van genieten!

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jaaaa, dat is zo Eertje, zul je zien dat het begint wanneer je het totaal niet verwacht ;)
    Hub zit hier echt nu sinds gisteren telkens: Jeetje, jouw buik is echt ontiegelijk aan het zakken!
    (Had ik nog niet gemerkt, hoor... :p)

Ik ga naar bed, laat zat weer!
    Weltrusten!

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    trusten andi! en de rest want ik ga nu ook slapen, of nou ja liggen dan.

5. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ja het is wat....die opmerkzaamheid van de rest van de wereld haha

Slaap lekker...ik ga ook plat....kukkel bijna om hier

6. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    MIJNKLEINE: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE KENJI.....

(ik heb trouwens nog geen buddy voor als ik aan de beurt ben>.....wie wil er nog mij als buddy bij hebben?)

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    truste all

andi
    uhm ik heb het er met een vk over gehad die mij toen der tijd zelfs min of meer geadviseerd heeft om te stoppen. Kraamzorg heeft toen ook letterlijk gezegd; anniek, zo heb je heel de bevalling neit eens gedaan!!! De vk zei letterlijk; als je nu bv wil geven zul je je tepels moeten harden en dat zie ik helemaaalll niet zitten.
    Denk ook dat de keuze duidelijk is maar je zegt het goed; het is kei confronterend en dat maakt het tevens zo moeilijk
    maar bedankt dat je even meedenkt, ben weer wat rustiger...

ik ga ook me nestje opzoeken
    truste en bevalze voor degene die beginnen

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Anniek, pff dit gooit de boel dan wel weer even in de war heh. Je moet echt doen wat voor jou het beste is hoor meid! Succes!

Ladymoi je mag mij wel een pb sturen met je nummer hoor! Ik wil best je buddy zijn.

Ik ga even snel naar boven. Wordt er hier eentje heel verdrietig wakker. Heb het idee dat ie aan het dromen is of misschien last van de tandjes... Er komen 2 kiezen en 4 hoektanden door :(.

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo dames,
    kom effe melden dat net mijn vruchtwater is gebroken en dat we richting het ziekenhuis gaan!!

ik ben van belgie ,dus ben ik tot eind van de week niet op het forum,maar bevallingsverhaal zal wel volgen!

groetjes sofie

@mamatob:
    hopelijk zet het ook door voor jou!!
    er is toch precies wat actie!

groetjes sofie

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Veel succes sofie!! Je kunt het!!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nog even officieel:

Wurm is geboren! Zij heet Roos Mandy Gelens en zag op 11-09-2009 het levenslicht. Ze woog bij geboorte 3630 gram en was 49 cm.
    Haar komst was, gelijk een regel uit de songtekst van het liedje op haar site: "You came like crashing thunder" en als bij bliksemslag was ze er, inderdaad. Om 19.00 uur braken de vliezen, net na 19.30 uur begonnen de weeën meteen om de 5 minuten en kort daarna werd ik absoluut overdonderd door een niet aflatende weeënstorm, die nog geen 2,5 uur later ( 2 uur en 22 minuten na het breken van de vliezen) resulteerden in een prachtig meisje op de buik.
    Foto's volgen op haar site: www.kindjegelens.babysite.nl

Liefs en van een nog wat overrompelde Heleen

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Goedemorgen,

Hellen wat fijn dat jullie weer thuis zijn. jou verhaal is echt zo bijzonder, wij zijn allemaal nog een beetje in schock dus jij al helemaal :p
    geniet lekker van je meissie! en ik ben erg benieuwd naar de foto's!

13. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Mijnkleine; van harte gefeliciteerd met je zoon!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    *Update Tantan*
    Er gaat iets gebeuren vandaag bij Tanya! :) Ze moest om 8 uur in het ziekenhuis zijn voor ctg. Ze belde me rond half 10: toen hadden ze net de vliezen gebroken bij haar. Ze is dus weer opgenomen en hopelijk heeft ze dan vandaag een baby!
    Ontsluiting was nog steeds 2 cm. Ze zouden over een uur of twee weer komen kijken; als er dan niet genoeg vooruitgang zou zijn krijgt ze een infuus.

SPANNEND dus! Ik hou jullie op de hoogte!

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mijnkleine, gefeliciteerd met Kenji!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Fijn voor Tantan! Dan heeft ze vandaag of morgen dr kleintje in dr armen! :)

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Oh wat fijn dat er nu toch wat gaat gebeuren bij tantan, anders had ze er denk ik ook echt geen energie meer voor gehad

18. *inbraak*
    hier een september 2008 mama en ik kom regelmatig spieken hoe het jullie vergaat en denk dan een jaar geleden.....

voor iedereen die zijn kleintje al lekker in zijn armen heeft, gefeliciteerd en geniet er van
    en voor iedereen die bijna gaat bevallen, succes!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

*uitbraak*

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.504
    113
    Mijn kleine gefeliciteerd met jullie zoon Kenji

Hellen gefeliciteerd met jullie dochter Roos

Tantan spannend hoor, hopelijk heb je vandaag je kleine lekker in je armen.

Hier proberen we nog steeds een ritme te vinden maar dat lukt niet echt met een kleine die de ene keer na 2 uur en de andere keer na 4 uur wil eten ;).
    De afgelopen 2 nachten heeft ze al wel 2 x 5.5 uur achter elkaar geslapen dus eigenlijk betekend dat voor mama dat ze er maar 1 keer (zo rond 4 uur) eruit hoeft 's nachts.
    Groeien doet ze ook wel denk ik want in maatje 50 past ze dus niet meer :D

Groetjes Anita

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hey anita,

hopelijk vinden jullie snel een ritme! fijn dat ze wel lekker aan het groeien is en maar één keer per nacht eruit lijkt me heerlijk :)

Deel Deze Pagina