Hellen, wat heerlijk dat jullie thuis zijn. Heb even op je site gekeken en dat liedje is echt enorm van toepassing op jullie situatie! Prachtig! (Tranen hier bij het lezen van de songtekst.. )
Ah, wat super voor Tantan!! Ze zat er ook echt wel doorheen. Sofie d'r vliezen ook al gebroken, gaat lekker hier! Ik ben opgestaan met krampen in mijn onderbuik en pijn in mijn rug, maar ja of dat door zal zetten is maar weer de vraag.
Hey Mijnkleine van harte met jullie zoon Kenji!! Keurig op tijd!!! Super hoor, nu lekker genieten! Hellen - Fijn dat jullie thuis zijn, nu kan het genieten pas echt beginnen. (althans zo ervaarde ik dat na 2 weken ziekenhuis!) Pluk - Gaat goed komen hoor met de voedingen! je moet er proberen niet zo zwaar aan te tillen. Damian heeft het vannacht weer goed gedaan... om half 12 laatste fles, toen om half 5 en om half 10 moesten we hem wakker maken. Maar daarintegen kan hij gemakkelijk vannacht weer een "spooknacht" hebben. SUCCES meid! Tis even vermoeiend, maar het gaat echt goedkomen. owww Tatan wat spannend, ik hoop dat je intussen je kleintje in je armen hebt! Iemand nog iets van Eerised (Desiree) gehoord???
mmmmmm zou ze dan nu heeeeeeeeeeel misschien toch heel hard aan het werk zijn???? Hoop het zo voor haar!
**Inbraak** De laatste aug. mama is bevallen en dus aan mij de eer om officieel het stokje over te dragen aan de september mama's. Iedereen die al bevallen is, gefeliciteerd!! En de dames die nog moeten. Succes met de laatste loodjes en een fijne bevalling gewenst. (sterkte vond ik zo lullig klinken hihi) **uitbraak**
Ow wat fijn voor Tantan dat ze snel d'r kleine in haar armen heeft. @Pluk; heerlijk joh dat ze 5,5 uur doorslaapt. Tja, dat ritme komt vanzelf zeggen ze, en dat heb je natuurlijk ook bij je eerste gezien. Hier zit ook nog geen ritme in hoor.
Mijnkleine, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kenji. Wat een geweldige naam ook. Jooh, het wordt echt spannend hier met iedereen. Het lijkt net een soap.
Goedemorgen dames, @Mijnkleine gefeliciteerd meid met je zoon kenji !!! Ik ben vandaag een beetje verdrietig, ben er echt klaar mee nu, ik wil ook bevallen, en dan kom ik hier weer kijken en dan nog meer meiden bevallen, pffff.... weet niet wat ik vandaag heb hoor.
@daan: dank je wel!!! nou mogen we dus officieel @joyce: oh heb jij ook al zo'n dag? ik kan de hele dag huilen, zonder duidelijke reden, voel me net een klein kind. ik hoop voor je dat je eindelijk ook mag!
Misschien willen we wel te graag Ik kan trouwens vandaag wel zo'n dagje hebben, want opa en oma hebben mano net gehaald en zijn ff naar de dierentuin
Heb deze smsjes van Eerised gehad, blijkbaar was't eerste smsje al om kwart voor 8 verstuurd, maar hier net pas aangekomen! Hallo buddy, alles goed? Ik heb goed geslapen, van kwart over 10 tot half 3 aan 1 stuk, toen werd ik een x wakker, daarna nog een paar x wakker geworden maar ik sliep wel telkens vrij snel weer, heerlijk, had ik echt nodig! Buik beetje onrustig nog, maar is minder geworden.. Heeft niet doorgezet helaas, dus mag straks denk gewoon naar huis en dan afwachten! De kleine vind het nog te leuk in m'n buik.. Nu aan m'n ontbijtje. X en Dat had ik gestuurd om kwart voor 8.. Niet aangekomen dus? Ga nu even forummen. X
Ik denk ook dat we te graag willen! Als ik aankomend vk bezoekje haal. Dan ga ik daarna acupunctuur proberen denk ik....Wil echt niet ingeleid worden deze keer!
Lijkt er dus op, hè? Balen zeg he voor d'r! pff, ik heb hier de hele tijd regelmatig last van m'n rug en buik, maar het zet gewoon niet door.. Ik word daar zo strontziek van! :x
Ja het is hier nog droog, maar niet voor lang denk ik, nou ja, we zien het wel Jeetje ook weer naar huis zonder baby. @Andi, dat lijkt me helemaal niks, elke keer dat gerommel en dan zet het niet door.