Hoi meiden ik meld me even snel. Jeetje Eerised wat kl*te dat je weer thuis bent zonder beeb . Das wel even een domper, fijn dat je in ieder geval even hebt kunnen bijtanken..
Zo, de afspraken staan er weer bij .. Ladymoi, vermoeiend is het hé.. Waarom moet het nou zo rommelen vraag ik me af? Kan wel blijven janken om deze valse start, maar goed .. Ik voel me voor de gek gehouden door mijn eigen lijf..
Voel jij je goed Booky? Zeker een domper, had wel verwacht dit weekend of morgen mn beebje te hebben na die opmerking van de vk. Maarja, mn lichaam is er nog niet klaar voor blijkbaar. 1 tot 2 cm ontsluiting en mn baarmoedermond is nog niet rijp. Anders had ik mn beebje nu wel gehad!
jazekers vermoeiend....bah. het gare is dat ik vanacht en nu echt helemaal nergens last van heb...voel niets in mijn buik..heel raar, terwijl ik al dagen lang lig te creperen van de pijn en nu dit!!! Van mij mag het nu wel komen, bij elke was die ik doe denk ik zo laatste wasje enz enz!!! ik wil nuuuuuuuuuu klaar!
Iedereen een knuffel die het nodig heeft. Ik ga even naar mn mamsie. En even alles proberen te vergeten..... Het kan nog wel 16 dagen duren dus ik verwacht maar niks meer!
** zet even een wasje in en gaat even de DVD terug brengen naar de videotheek - de film Yes Man met Jim Carrey is een aanrader als je ff lekker wil lachen! - en dan maar weer op t forum of op bed liggen **
Gezegend zij de meiden die geen last hebben van voorwerk. Pff.... Dank je mamatob, jij ook een knuffel!
@ andi Ja, yes man was echt super grappig, ik vond m heel leuk. Soms vind ik Jim Carrey iets 'te' maar in deze film vind ik m echt geniaal. Hier weer 'fijne' krampen onderin en steken, het houdt maar niet op. ***vloekt inwendig*** Ik zweer het je, ik denk dat ik het pas in de gaten heb dat ik aan het bevallen ben, als het hoofdje al zichtbaar is :x (ik weet, ik weet, 'echte' weeën kun je niet missen etc.etc.) Manlief zegt dat ik niet telkens moet zeggen 'het zet toch niet door', maar ja, hij heeft makkelijk praten, hij heeft niet telkens pijn die nergens toe leidt! *** begint zwaar hormonaal ontstemd te raken ***
ik heb nog geen voorwerk, maar gezegend voel ik me niet echt. tenminste, ik zou graag willen dat er tekenen waren dat het gaat beginnen maar dat kan ik echt vergeten tot nu toe. ik voel me iig vandaag ook weer totaal niet lekker. manlief is nu naar de kerk maar ben niet meegegaan. hij heeft muzikale leiding dus staat de hele tijd op podium en ik ging vanochtend al huilen als ik eraan dacht alleen daar te zitten. ga zo meteen ook gewoon weer liggen en proberen te slapen, is tot nu toe niet gelukt. oh ja yes man was een leuke film.
Smsje van Rox om 14:20: Hai.. Nou ben een half uurtje geleden voor de 2de x met gel ingeleid.. De 1ste x leverde weinig op... Nu best heftigere weeen maar ze verwachten niet dat t vandaag nog komt... Als t nu niks doet gaan ze me morgen ochtend pas weer inleiden met gel... Miss. Tot vanavond op t forum maar als de weeen zo blijven komen heb ik daar denk ik geen puf voor... Ik probeer we; af en toe bij te lezen... Toch niuewsgierig! Hi hi Groetjes Rox Ik ga weer verder filmpje kijken Herken het helemaal trouwens mamatob!!
waauw mijn kleine op de uitgerekende datum!, geen makkelijke bevalling dus maar super gefeliciteerd met jullie Kenji!! ben benieuwd groot (eeuh klein) en zwaar jullie ukkie is! @ eerised klinkt wel alsof je lekker in de watten wordt gelegd in het ziekenhuis met een 1 pers kamer en eigen douche en toilet! ik hoop dat je lekker kan opknappen voor je bevalling meid!! @ anniek heel begrijpelijk dat je er deze keer voor kiest om het niet te proberen! en je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen! je moet ook net zo goed voor jezelf zorgen als voor je kleintje! wauw meid, wat een mooie naam, lengte en gewicht! en wat passend bij de song op haar site inderdaad! echt een wondertje dacht ik zo! nogmaals gefeliciteerd! @ Kar76 / Tantan spannend! tantan heel veel sterkte en nog even en je hebt je kleintje! @ joyce ik begrijp hoe je je voelt! ik heb dat ook.. ik vind het heel spannend hier en vind het super dat er zoveel beebjes geboren worden en dat de beebjes en de mama's het goed maken, maar het maakt mij wel emo.. @ eerised heerlijk dat je een goede nacht hebt gehad! maar wel jammer da thet niet heeft doorgezet denk wel dat je echt had verwacht je ukkie te gaan omarmen.. ik ben ook benieuwd hoe het met Merakli is ? @ Andi ik begrijp dat het verschrikkelijk is om steeds zo 'voor de gek' gehouden te worden door je eigen lichaam..en dat je er uitgeput van wordt maar als het zo goed als stil is rondom het voorwerk (in vergelijking met jou, eerised enz) dan wordt je daar ook niet vrolijk van.. want er gebeurd dus inderdaad ook helemaal niks.. en ik ben net zo goed naar de klote, want mijn rug trekt het gewicht van me buik niet meer.. dus me strippoging morgen gaat, denk ik, weer niet lukken.. (zo wel dan ben ik verrast en blij, maar ik reken er niet op) en het is zelfs maar afwachten of ik vrijdag dan wel ingeleid kan worden, aangezien je lichaam daar wel klaar voor moet zijn.. anders kan het weleens een hele lange en slopende bevalling worden.. zeker als ik geen meewerkende gyn. ga krijgen! dus in het andere uiterste, baal je ook net zo goed van je lichaam.. ik hoop niet dat je me verkeerd begrijpt.. maar ik vind mezelf niet echt 'gezegend' ookal ergens ook weer wel, want ik zou me zwangerschap me niet beter kunnen voorstellen.. maar dat wil niet zeggen dat ik en samen met mij ook nog een hoop andere het 'makkelijk' hebben.. net wat ik zeg, ik hoop niet dat je me verkeerd begrijpt, maar ik wilde wel even mijn mening toelichten
Heej meiden ben ook weer ff terug, van mij ook allemaal een knuffel gaat helemaal goed komen met ons, we gaan allemaal wel bevallen een keer.Ik kan weer positief denken. Nog 2 weekjes en 2 dagen maximaal voor mij