@Torties ik ben ook ingleid met mano met 42 weken terwijl mijn baarmoedermond nog niet verweekt was, ze hebben toen pillen ingebracht.En daarna zijn de weeen nog dezelfde dag begonnen en die nacht om 4.32 is manotje toen geboren, maar het was idd geen makkelijke bevalling, geef geen details, word je niet vrolijk van
ik weet niet of je geen details wilt vertellen om mij niet bang te maken of dat je er zelf liever niet over praat, maar ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig.. ben blij dat het inleiden toen wel 'goed' is gelukt in ieder geval ik ben niet zo snel bang te maken, dus als je wilt hoor ik je bevallingsverhaal van manotje wel heel graag! (forum of pb) hoe meer ik weet (ook niet leuke dingen) dan ben ik des te rustiger ik ben echt zo een type dat ik het liefste van de meest ernstige situatie op de hoogte ben zodat als het zo ver is dat het me 'meevalt'
Ok, ik wilde het niet vertellen om je niet bang te maken Moest om 08.00 uur in het ziekenhuis zijn. Nou ik kreeg dus 's ochtends de eerste pillen ingebracht, toen gebeurde er nog niks, daarna 's middags 2e keer pillen ingebracht en ja toen begonnen de weeen rond 16.00 uur. Nou ging goed, kon de weeen goed opvangen rond 23.00 's avonds mocht ik naar de verloskamer en kon ik ff me moeder weer bellen, want nu kon het niet lang mee duren zei de gyn, nou het duurde toch nog wel lang, kreeg ook weeenopwekkers via infuus nu, maar kon de weeen toch nog goed opvangen, heb geen weeenstorm gehad, maar toen mocht ik uiteindelijk gaan persen, heb echt 2 uur liggen persen ofzo, maar mano kon de draai niet maken (sterrenkijker) nou de gyn overleggen met het hoofd, nou ze wilde toch kijken of het met de vacuumpomp ging lukken, maar ze waren er bijna zeker van dat het niet ging lukken, want mano zat nog te ver. Dus besloten ze het op de ok te gaan proberen en als het dan niet lukte zou ik gelijk een keizersnee krijgen. Nou 1e poging, mislukte.... 2e poging mislukte.... toen de 3e poging en ze trokken hard hoor (geen pretje) werd mano uiteindelijk toch nog geboren, dus gelukkig geen keizersnee. Nou ben ik best nuchter dus na de bevalling zei ik gelijk dat ik het nog wel een keer zou kunnen, maar mijn vriend die zag echt lijkbleek, die vond het helemaal niks, die zei ook gelijk nooit meer. Nou doordat ik ook nog kraamkoorts had gekregen tijdens de bevalling, mocht manotje maar heel even bij me liggen en hebben ze hem gelijk naar de afdeling neonatologie gebracht, mano aan de antibiotica en ikke ook, hij moest eigenlijk een week blijven maar na 3 dagen mocht hij al bij op de kamer en de 4e dag mochten we naar huis.
Daarom hoop ik nu ook een beetje dat het vanzelf gaat beginnen En anders hoop ik dat het deze keer beter gaat.
En zoals je ziet ondanks dat bevallingen nr 1 toch vrij heftig waren (hier althans ook) komen er toch nr 2-tjes achteraan Groetjes anita
Meid kan me voorstellen hoor dat het balen is! Tis niet leuk maar je weet dat er echt echt een einde aan gaat komen! Misschien helpt het als je echt nog even lekker van je buik wilt genieten....dan komt die kleine vast sneller om "even lekker te plagen"??? Dikke knuffel
Soms mis ik wel een beetje die dikke buik hoor! Mn mannetje die hem dan zo heeeerlijk insmeerde hihihihi Maar ja, bij mij wassie ook zo resoluut weg, dat zal wel schelen, maar misschien helpt het jullie met de laatste zware (loodzware) loodjes. Ik leef echt met jullie allemaal mee hoor! (al ben ik van een septembermama een augustusmama geworden)
Oh nee, maar ik vind het bij jou een ander verhaal! Ik bedoel eerder de meiden die nog niet overtijd zijn en nergens last van hebben. Ik heb liever nergens last van, want dan gebeurd er toch niks(maar vaak genoeg ook wel, hoor!) dan dat ik nu met zoveel voorwerk zit waarvan het nog niet eens iets uithaalt, nog niet eens ontsluiting, want dat is echt ontzettend vermoeiend! Snap je me zo een beetje? Ik heb met jou ook echt wel te doen, hoor, want nu loop als jij al fiks overtijd en dat gun ik ook niemand, hoor!
@ joyce bijhoorijk heavy inderdaad! en zeker met het idee als het niet ging lukken dat je dan ook gelijk een keizersnede zou krijgen.. baah me moeder had een weeenstorm gehad toen ze van mijn broertje werd ingeleid, niet echt een pretje maar (zij is ook best nuchter) maar wel te doen. ik laat het allemaal ook maar over me heen komen.. heb geen idee hoe het gaat gebeuren.. alleen ja, ik hoop ergens dat het geen keizersnede wordt, ik ben niet zo een held met gesnij en ruggenprik en blabla vind het al niet zo tof dat ik aan het infuus moet als ik ingeleid wordt.. maja what happens, happens
@ andi ik snap inderdaad wel wat je bedoelt.. in jou geval doet het voorwerk ook nog eens niks, dat is natuurlijk gewoon ontzettend balen! maar het kwam gewoon ff niet zo heel super op me over.. ookal snap ik je wel maar in een emo bui, is het voor geen enkele hoogzwangere echt leuk om te lezen of ze wel of niet blij moeten zijn met hoe het komt, want iedereen heeft zo zijn eigen probleempjes en kwaaltjes die voor diegene misschien net zo zwaar tellen.. ik denk zoiezo dat we het er met ze alle over eens zijn dat we met ze alle gezegend zijn dat we allemaal zo gezond zwanger zijn, en voor zover bekend, gezonde beebjes op de wereld gaan zetten hoe geweldig is dat
We zijn zeker gezegend met allemaal gezonde beebs! Hoop voor je dat je die van jou ook snel in je armen mag houden meis! En ach ingeleid worden is niet het ergste natuurlijk! Hoop wel dat een KS je bespaard blijft.
Hahahaha, daar heb je helemaal gelijk in Torties, 't is sowieso al een heel voorrecht om zwanger te kúnnen raken!
Meiden allemaal een dikke vette knuffel voor jullie. Hier is de corso optocht net afgelopen en we gaan nu even wat eten met de vriendengroep... Heb de knollen eigenlijk redelijk op... Maar dat mag de pret niet drukken (ik hoef natuurlijk niet mee ). Kga zo wel even met de auto, hihi...
Jah, ik denk ook alijd maar ik heb de eerste overleefd dus de tweede moet ook lukken @Andi, mano gaat weer cars kijken
ik was ff erg benieuwd naar rox... maar nog niet dus, balen hoor! en lag een bevalling die ingeleid was van Joyce weet ff de nickname niet meer... maar klonk wel heavy. Als julli ehet leuk vinden wil ik wel even de link zoeken van mijn bevalling??? Dan gil maar
trouwens ook gelezen over het wel of niet gezegend zijn... Ik baal zelf ook ontzettend van alle voorweeën elke dag, vornamelijk elke avond is het steeds weer prijs. Elke keer denk ik; zou het dan toch loos gaan??? Maar we kunenn niet meer dan afwachten... en braaf zijn Ik denk maar zo; alles wat is geweest is, krijg ik niet nog een keer... maja Ik probeer maar niets als "begin" te zien, maar als mannetje morgenw eer moet gaan werken ben ik weer allerter en dan baal ik weer vanmijn lijfje....