September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    En ikke ook :D

Hallo Pup :D

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.485
    113
    Allemagis zeg wat een lees werk pffffff.

Vind het ook zo knap dat mensen kunnen onthouden wie wat heeft gezegd en dan ook nog persoonlijk antwoorden, ik ben daar echt niet goed in. :(

Tja hier ook weinig sex, want als ik teveel beweeg wordt ik misselijk :confused: , maar gisteren geen krampen gehad nadien :oops:

Lilith, heel veel sterkte meid en de anderen heel veel succes met de echo's vandaag.

Mamadeluxe wat goed dat je je kleine met kloppend hartje hebt gezien en die andere die gisteren een goede echo heeft gehad natuurlijk ook.

Hier ook last van verstoppingen, heb alleen niet zoals betty de loodgieter gebeld maar mijn man yakult laten halen ;) :)

Mijn schoonzus was hier net weer, ze heeft weer 'ruzie' met haar man.
    Pffff we worden er zo moe van, hij stopt dan gewoon in 1 keer met praten tegen haar. Ze weet dus echt niet wat er aan de hand is.
    En elke dag gedurende de ruzie zit ze dan hier een uurtje te praten over hoe wij erover denken en te analiseren.
    Ik word er soms zo moe van (weet wel dat ze haar hart ook moet luchten hoor).

Voor de rest heb ik gisteren de huisarts gebeld, moest een afspraak maken voor Jan om zijn oren na te laten kijken ivm het krijgen van nieuwe oordoppen op het werk.
    Op zich is het niet erg dat ik weinig eet zolang het weinige er maar in blijft.
    En op speciaal verzoek is mijn man gisteren al begonnen met het maken van een dikke groentesoep (daar heb ik dus wel zin in), de scheet is meteen naar de winkel gevlogen om alles te halen, en hij maakt extra veel zodat ik lekker wat in kan vriezen voor de dagen dat het echt niet gaat.

Nog 6 dagen dan hebben we de echo.

Groetjes Anita

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik denk dat ik straks ook lekker soep ga maken heb ik ook wel trek in in groentesoep :D

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    dubbel

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Joyce84 das handig als het niet dichtgroeit... hier is het met de tepe wel anders die zitten echt dicht nu...

@Ikbenhetmaar dat had ik in de 5de week ( 4weken zwanger) een paar keer heel erg duizelig... Had met de kortadimigheid te maken bij mij. Je hart klopt nu iets sneller omdat de baarmoeder veel bloednodig heeft en dat zorgt voor een sneller hartslag en kortadmigheid en dat was bij mij de reden...

@MamaDeluxe ik herken het probleem.... daarom vroeg ik al welke clubs er nog meer waren hier... het gaat mij ook te snel, ik probeer het wel, maar als ik hier tik komt er tijdens het lezen en antwoorden al weer een pagina bij... Is het een idee om een topic te openen voor moeders tot bv 10 sept?

@Line77 ooooowww meis ik duim voor een super waarde... ik denk aan je...

@bieps super welkom en vorozichtig gefeli... we gaan dit keer voor een voldragen zwangerschap toch? ( gave avatar trouwens ;) )

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ betty, nee niet dicht gegroeid hier met mijn vorige zwangerschap, kon hem er gewoon weer doorheen prikken, dus dat zal nu ook wel weer lukken en anders heb ik pech gehad, mijn buikje is niet meer zo mooi en weet niet hoe hij eruit gaat zien na de 2e bevalling.

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou je hebt geen mooie buik nodig om hem te versieren hoor ;)

Ik heb een vroege sept 2009 topic geopende (http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 27#4097327) misschien een idee om op te splitten?
    Vind het aan de ene kant niet leuk, maar het word idd bijna niet meer te doen om het bij te houden....

8. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Mij maakt het niet uit het opsplitsen, vind het zo met z'n allen wel gezellig, maar gaan we dan tot de helft van sept of tot de 10e?

9. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    [quote="Betty Booppagina bij... Is het een idee om een topic te openen voor moeders tot bv 10 sept?/quote]

Ik vind het een prima plan Betty, ik kan het echt niet meer bijhouden en heb ook geen zin om savonds minimaal 5 pagina's terug te lezen.

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dan mag ik net niet met jullie mee kletsen.. ben de 11e uitgerekend..

11. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Misschien een idee om per 10 op te splitsen?

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik vind het ook een heel goed plan ik werk niet maar heb ook moeite om alles bij te houden als je ff naar de winkel bent geweest of ff een tukkie hebt gedaan staan er zo weer 3 pagina`s

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja mij maakt het ook niet uit, alleen wel jammer idd want ook ik mag dan niet met jullie meekletsen en sommige dames, die ik wel zou willen volgen zijn wel dan uitgerekend hmmm..... moet ik 2 topics gaan volgen

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja dat had ik dus ook..

15. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Joyce dat had ik ook...Dus dan krijgen we 3 sept topics en dat is oke bij de modjes van de site? Na ja ik zie het wel.

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    hmm... ikke ook, ik kan jou wel altijd volgen Suuz :D

en Pupke zoiezo ook.

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ja dat is ook zo :) !

18. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames, het wordt lekker druk hier!
    Ik heb wat verwarring over hoe ver ik ben, kan iemand me helpen? Mijn laatste dag ongi was 11 dec, maar de 'conceptie' was 22 dec. Maar je moet toch vanaf 2 weken voor de conceptie rekenen? Dus dat zou dan 8 dec zijn. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sjors je moet uitgaan van de 1ste dag van je laatste menstruatie.

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja idd en als het dan anders blijkt te zijn zien ze dat ook wel op de termijn echo maar ik zou ook gewoon van de eerste dag van je laatste ongi uit gaan
    zo te zien aan je banner heb je dat ook gedaan

Deel Deze Pagina