Zeker Andi! En nu word ik er helemaal gek van, mensen hebben me zaterdagmiddag met koffer en maxi-cosi zien weg gaan.. En ik liep net even op dorp, en zat bij de chinees hier.. Werd gek van de vragen en opmerkingen. Zo dat valt zeker wel tegen dat het een valse start was? Wel jammer dat de kleine er niet is he.. Hoe voel je je nu? Ik had wel gehoopt dat je bevallen zou zijn en allemaal van dat soort opmerkingen. Nee mensen, ik vind het heerlijk dat ik gister voor jan lul naar het ZH ging met maxi-cosi en koffer. Pfff, ik dacht dat ik dit weekend mn kleine zou hebben dus ik voel me KUTKUTKUT.. GRRRRRR!! Ariel, das wel een lekkere bolle baby dus .. Ben benieuwd hoor wat jij er uit gaat persen .. Jessica, goed om te horen dat alles goed gaat! Ariel, mn buik is best rustig.. Soms een harde buik, en een pijnlijk gevoel, heb wel ontzettende rugpijn. En zit er geestelijk een beetje doorheen. De vk heeft me echt het gevoel gegeven dat ik mn beebje zou hebben dit weekend.. Hoe voel jij je Ariel?
*Update Tantan* Heb haar net gesproken. De ruggeprik is rond half 8 gezet en geeft enorm veel verlichting. Ze had toen 6 cm ontsluiting. Omdat ze er zo doorheen zat (logisch!) is besloten de prik gewoon te laten zitten tot ze volledige ontsluiting heeft. Toen ik haar sprak wist ze niet hoeveel ontsluiting ze had. Ze klonk moe, en schor, maar nog wel redelijk positief eigenlijk. Ze zou even wat gaan eten en drinken en dan maar weer afwachten.. Ze had overigens eerder vanmiddag wel pethidine gehad maar daar werd ze alleen erg duf van. Hielp niet zoveel dus. *Sorry dat ik elke keer zo abrupt binnenval... *
Kar, maakt niet uit hoor. Is fijn om te weten hoe het gaat toch.. Wens er maar veel succes! Je kan het meid!!!!
Ik voel me opzich wel aardig. Wel veel harde buiken en overal van die beurse plekken. Je kent ze wel Maar ben wel over me frustratie heen van gister was de uitgerekende datum. Ik zie wel wanneer die kleine komt. Natuurlijk liever vandaag dan morgen.... En ik snap wel dat jij dr echt ff doorheen zit! Iedereen die had verwacht dat je je kleintje nu vast kon houden. En was het WEER een valse start. Volgens mij durf je nu pas te bellen als je vriend al haar ziet of niet?
@kar: idd we zijn wel blij met nieuws, dan maak je je gelijk ietsje minder zorgen. nou de labels laat ik dus nu eerst maar eens zitten, kan ze er natuurlijk altijd nog uitknippen. ik voel me trouwens beroerd zeg. ja ik voel me al 9 maanden beroerd, maar nu even heel erg, kan niet meer liggen want dan komt gelijk gal naar boven zeg maar. heel prettig het zat net al in mijn neus
Ook vervelend Ariel, vermoeiend hé, de gedachte van overtijd lopen lijkt mij ook heel vervelend.. Hoop dat de kleine snel wil komen! Het kan iig niet heel lang meer duren toch. Tot wanneer laten ze je maximaal lopen? Als ik iets meer ontsluiting had, dan konden ze mn vliezen breken.. Kan niet met net 2cm ontsluiting ofzo! Dan had ik mn beebje nu wel gehad.. En ik moet niet zo denken, maar onbewust doe je het toch! En als de vk zegt dat ze je zo niet het hele weekend laat tobben en dat ze me anders wel zal helpen om de bevalling te laten doorzetten, en dat ik bezig ben met bevallen blablabla dan verwacht je dit niet. Ik moet maar even doorbikkelen. En ik bel pas als mn vriend het hoofdje ziet of ik moet over de grond rollen van de pijn!!!!!! Want bellen met regelmatige weeën dat gaat voor mij dus niet op. Mare, he bah, wat vervelend. Heb je daar al lang last van?
Nou het was eigenlijk niet de bedoeling om me tot 42 weken door te laten lopen. Maar aangezien ik nog zo fit ben en mobiel, wil de gyn waarschijnlijk gewoon dat ik blijf lopen....
Tjeetje, Eerised, ja, jij wordt nu natuurlijk nog knetterder van die reacties omdat ze je hebben gezien!! Pfff, *dikke knuffel*!! Haha, Ariel, ik heb het gezien.. Pff, krijg gelukkig hele leuke reacties op m'n blog.. Zelfs m'n moeder heeft d'r respect voor gegeven, whaha Nou fijn dat die ruggeprik helpt bij Tantan zeg!! Pff, ook vanwege alle vragen doe ik hier eigenlijk nog maar 2x per week boodschappen, woon gelukkig aan de overkant van de Appie, dus ik kan zo het winkelwagentje naar m'n voordeur rijden.. Kijk, ik vind het niet erg dat m'n moeder iedere dag even vraagt of het gaat, maar al die wildvreemde mensen word ik gewoon kribbig van!
Ja, vind ik ook Andi.. Naaste familie of vrienden oke! Maar vage bekenden vind ik zo irritant, en dan zeggen ze: Oh jammer hoor, ik ben zoo nieuwsgierig naar je kleintje.(wat dacht je van mij) Dat is het nadeel van op een dorp wonen, iedereen ziet je vertrekken met je maxi-cosi en koffertje, en dat ook nog is op zaterdagmiddag! Hoe is jouw buik nu Andi? Nog onrustig?
nou dat ik echt weer zo misselijk ben dat gal omhoog komt heb ik echt sinds vanavond. de kleine is volgens de vk al ingedaald,al twijfel ik of ie echt vast zit zeg maar.
Hier ook heel veel last van maagzuur Mare, dat terwijl mijn buik alleen maar lager aan het hangen is! Eerised, veel last weer van harde buiken en pijn in m'n rug, maar ja, what's new?
nou, hij zit vanavond eens niet echt tegen me maag aan. ik zit echt te denken maar heb ook niet echt iets raars gegeten. ik zal denk ik gewoon even pech hebben. ik ga ook nu naar bed en hoop dat het dan morgen over is. welterusten iedereen!
Ik ga ook m'n nestje in! Manlief is knorrig, want hij heeft hoofdpijn. Weltrusten dames! Enneh, tot morgen?