September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik snap wat je bedoelt, eerised. Ik zei nog met iemand hier op het forum: had je maar een testje, dat je op een stokje kon plassen en dat er dan op zou staan

'wee / geen wee'

Net zoals met clearblue en zo, maar dan voor de weeën! Dat zou toch ideaal zijn... ik zou d'r grof geld voor betalen momenteel.

Ik ga er gewoon van uit dat als het 'echte weeën' worden/zijn, dat ik dat vanzelf wel merk dan... en zo niet, dan is morgen weer een dag :) Ik weet het anders ook niet meer, heb mezelf al te vaak opgefokt voor niks....

Ik vind het wel echt zwaar rot voor je, zeker als je zo LANG en zo regelmatig weeën hebt, en het dan toch niet doorzet, :( dat is toch ontzettend frustrerend meid. Ik leef met je mee. Ik hoop echt dat je snel zult bevallen.

Misschien helpt het dat je met mij kletst nu, want de afgelopen avonden ging telkens iemand waar ik mee kletste bevallen (sofie, volgens mij rensje ook, mijnkleine...) dus who knows misschien geef ik wel iets af waardoor anderen gaan bevallen! (misschien irritatie door mij, haha) :D

2. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    hey eerised.......ik wil ook zo`n lampje!!!...wel met een schakelaar graag....kan ik hem zelf aan zetten ;)

Trek je het allemaal nog?

3. Hahaha Eertje, die is goed, zelf aanzetten inderdaad :D..

MamatoB, zou zeker handig zijn.
    Maar het is ook de 1e, dus je weet totaal niet wat je kan verwachten. En al die trucjes, van douchen, paracetamol, als het dan blijft en erger word zijn het 'echte' weeën. Bij mij niet dus..
    Vind het voor jou ook klote hoor, het is gewoon zo vermoeiend, dat voorwerk en zeker als het lang aan houdt.

Ach, we wachten af.. Ik moet echt kapot gaan van de pijn wil ik gaan bellen, en timen doe ik ook niet meer!
    Hopelijk ga ik dan ook bevallen door jou, heb harde buiken enzo, maar dat heb ik al 10000x gehad.

Eertje, ik trek het nog wel, heb goed geslapen in het ZH afgelopen nacht, en dat had ik echt nodig!
    Mn lijf is wel uitgerust, alleen geestelijk zit ik er een beetje doorheen, want het is zo'n ontzettende teleurstelling als je met een lege maxi-cosi terug rijdt naar huis..
    (Heb ook al 3x gehuild vandaag)
    Dat had ik niet verwacht nadat de VK had gezegd dat ze me niet dagen zo rond zou laten lopen en dat ik snel mn beebje zou hebben!
    Vannacht hopelijk goed slapen, morgen opstaan met goede moed!

Hoe voel jij je Eertje?

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    BABYNIEUWS! van Tantan!

Op 13-09-09 is om 23:39 is na 29 minuten persen (en 6 hechtingen) MIKA LEVI geboren! Hij woog 3190 gram en is 51 cm lang. Hij heeft al goed aan de borst gedronken. Hij is een kopie van Ruben!

Alles gaat goed. Tanya ligt nu nog op een 1-pers. kamer en gaat morgen naar zaal.

JOEPIE! Tanya, van harte met de geboorte van MIKA!

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

Tantan: van harte gefeliciteerd met de geboorte van mika levi!!! na zo'n zware bevalling moet je nu vooral genieten!!!

@hellen: oh wat hebben jullie een mooi meisje gekregen! fijn dat je vriend er zo leuk mee omgaat, wat wil je nog meer?

ik ben moe en wil slapen, maar dat lukte dus niet. lig eigenlijk al de hele nacht wakker. in totaal heb ik 2uur geslapen maar zeker niet aan één stuk. hopelijk lukt het later nog eens.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb helemaal niet geslapen vannacht.... :( Heb alleen maar liggen draaien. Heel vervelend...Dacht net wel wat vruchtwater te verliezen dus dat moet ik nog even nader onderzoeken :)

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik hoop voor je dat het nu eidenlijk begint ariel. je hebt ook wel lang genoeg gewacht hè!

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Tantan!! Hèhè, gefeliciteerd met jullie mannetje!!!! Mocht wel tijd worden, zeg!!

Wie weet Ariel dat je wel vruchtwater verliest, ik hoop het wel voor je!

Hellen, wat fijn weer wat van je te horen! Ohhh, ik wil ook bv gaan geven.. hahahaha :)

Ik ben echt meerdere malen wakker geworden vannacht en kon dan gewoon niet in slaap komen. Da's echt irritant..
    Ook een keer wakker geworden omdat hub van de trap af flikkerde toen hij naar de wc wilde gaan. Hij zit nu helemaal onder de schaafplekken. -sufferd- Dus ik schoot echt m'n bed uit(wist niet dat dat nog kon :D) om te kijken en hij maar volhouden dat ik maar weer naar bed moest gaan, tja, sorry, maar nu moet ik ook naar de wc, hoor.. :p

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hier wacht iedereen om te bevallen, ik wou dat ik een klein beetje tijd terug kon, mijn kleine meid is alweer 3 weken oud. En groeit als kool.
    Niet dat ikhet zwanger zijn mis, maar de tijd gaat zo snel, het lijkt net gisteren dat ik me kwam melden van ik ben ook zwanger

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hihi, ja het gaat snel allemaal he Brusje?
    Ik kan me de dag als gisteren nog herinneren dat ik m'n eerste zoon op de wereld zette en nu kan het ieder moment gebeuren dat de tweede ter wereld komt!

Hier ben ik erachter gekomen waarom ik zo verrot sliep.. Mijn hub heeft -waarschijnlijk onbewust 's nachts toen ik naar de wc ging- onze kussens omgewisseld.. :x Raar he dat je dan verrot slaapt zonder je eigen kussen??

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Tantan van harte meid met de geboorte van jullie zoon!!

Ariel, ik hoop idd dat het vruchtwater is en dat alles nu SNEL begint ;).

Meiden met een kl*te nacht.... Ik blijf hier hopen op betere nachten voor jullile ;).

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen...

TANTAN
    eindelijk, daar is hij dan! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine menneke!

hier nog geen verandering! gisterenavond wat "water" opgevangen en daar dreven duidelijk vlokjes in maar het was al half 12 dus heb geen vk gebeld meer. Nu komt er niets om op te vangen, zit wel een enkel druppie in mijn slip maja kan net zo goed afscheiding zijn... maja wat ik er nu mee aan moet?

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Tantan GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon!! Super!!!

@ Ariel, wat spannend, hoop echt voor je dat het vruchtwater is en dat het snel mag beginnen meid!!

@ Andi, wat een onrustige nacht, kan me voorstellen dat je niet geslapen hebt.. bahbah! Misschien kun je vandaag nog wat slaap inhalen?

@ Eerised, ik kan me voorstellen dat je mentaal 't effe helemaal gehad hebt, zeker als de VK zoiets tegen je zegt, dan denk je toch echt 'nu gaat het gebeuren' als zo iemand dat zegt.. dan ga je er niet van uit dat het niet gaat gebeuren, zeg maar. ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht? Of - nog beter - inmiddels toch bevallen bent...

Hier na een avond vol harde buiken en oefenweeën, weer goed geslapen vannacht.. en vanochtend toen ik wakker werd zei ik tegen mijn man 'weer geen baby vandaag' ... zie je wel... ik ga gewoon nergens meer van uit ;)

14. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Anniek

Ik wil je niet demotiveren maar... ik heb van mijn VK altijd begrepen, als het vruchtwater is, blijft het lopen, dan houdt het niet zomaar meer op... dan stopt het niet meer.. of je moet al heel weinig vruchtwater hebben gehad? Ik zou inderdaad wel zeker even de VK bellen meid. Ik hoop het voor je!! knuffff

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden goedemorgen :D

Nou hier net manolito naar school gebracht, ben gelijk kapot, strakjes weer ff ophalen.

Verder nog steeds niks hoor hier, enne ikke heb vannacht trouwens best goed geslapen, weer voor de 1e keer.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat wat Anniek heeft heb ik ook. Verlies wel iedere keer druppels, maar geen plens zeg maar. Heb het ook opgevangen in een bakje want die paar druppels in me onderbroek daar ziet/ruikt de vk ook niks aan natuurlijk....

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hij komt trouwens tussen 10.00 en 11.00 langs....

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oh vergeet tantan gewoon te feliciteren.

GEFELICITEERD Tantan met de geboorte van jullie zoontje !!

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Heej me banner klopt niet.

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ariel
    zitten er bij jou ook echt vlokjes oid in?

Deel Deze Pagina