September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haha Andi, ik lag nog in mn bed, heb zo'n last van mn rug en heel mn been doet pijn waar die 'slaapprik' is gezet zaterdag.
    Lijkt wel of ik er keihard op gevallen ben.. Lag dus beetje te lezen!
    Maar ik dacht, ken er nu wel is uit komen toen je smste ;) en ff forummen.

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    joehoe ariel, te gek. ik ben echt heel blij voor je. hopelijk komt de rest van zelf op gang!!!

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    JOEHOE ARIEL :D:D. Geweldig dat het nu echt bij je gaat beginnen :D:D.

Eerised, hihi wat een droom... Ik blijf hier heel hard duimen hoor dat het snel begint...

MamatoB, haha was je man blij me de mededeling??? Hihi

4. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Rox Gefeliciteerd met jullie dochter Jara!!!

Tantan Gefeliciteerd met jullie knul!

Ariel Goed nieuws meis! Hoop dat het vandaag 'lekker' op gang komt!!!

Zal blij zijn als straks de hormonen weer een beetje op een normaal niveau komen. Net de mobiel van Nijntje in elkaar gezet... voelde me helemaal emo worden hahaha...

Eerised Hoest met jou?? Beetje kunnen slapen?
    Edit: haha dat heb je dus als je met maar 1 hand typt... Ik las je berichtje al!

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Eerised, owww daar ben je weer ;) ik was al heel hard voor je aan het duimen!!!!

@ Ariel, meid ik ben echt heel blij voor je! Toi toi toi! hou je ons op de hoogte - voor zover dat mogelijk is :D

@ booky: mijn man vond het niet erg, hahahaha...

6. Haha ja he Booky, ik denk er aan om het echt te gaan doen, ghehe :D .. Nee, gekkigheid, maar kan er wel flink pissig om worden joh!
    Hoe voel jij je Booky?

Eliza, heb je staan huilen ;) ? hihi, ik heb dat nu ook hoor als ik het mobieltje van Woezel en Pip laat draaien.
    Ik voel me redelijk, heb wel onrustig geslapen en werd vaak wakker, maar heb bij elkaar wel 5/6 uurtjes geslapen.
    Mn rug en been doen zeer, en mn buik is gevoelig.
    En geestelijk ben ik echt op..
    En jij?

EN IK WORD GEK VAN ALLES MENSEN OP MSN HYVES EN MN TELEFOON. :x
    Allemaal goed bedoeld, maar snappen ze dan niet hoe IK me voel?

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    **** is verslaafd aan pokerstars poker op PC ***

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Dan quote je mijn blog toch gewoon voor op hyves en pas je wat dingen aan?? :p

9. Haha Andi, goed idee ;) ..
    Dat ga ik straks even doen.. Pas m een beetje aan ja en dan zet ik m neer, miss dat ze het dan begrijpen.

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ andi wat staat in jouw blog dan? misschien kan ik m ook kopieren dan :D

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
  12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    MamatoB en Babijtje, ik heb toch maar eerst Kenji even in bad gedaan, aangezien hij om 11.00 al klaarwakker was, en z'n best lag te krijsen. ;) Heb daarna wel de badkamer en wc gedaan. Ook al boven gestoft, dus ben best al nuttig bezig geweest.

Rox, gefeliciteerd met jullie dochter Jara! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Ariel, oooh wat spannend! Ik hoop dat je niet ingeleid hoeft te worden, maar we vandaag nog een beeb op deze aarde mogen verwelkomen. ;)

Eerised, pff, nog steeds niks bij jou. :( Bleh, dat duurt echt té lang joh. Moet je nu nog steeds blijven afwachten of wat?

Ooh en tranen bij die mobiel van Woezel en Pip heb ik ook. :)
    Wij hebben hem hier boven de box hangen, en de 1e keer dat ik hem hoorde, moest ik huilen.. Kenji lag toen al in de box, en ik besefte opeens dat ik zó gelukkig met mijn gezinnetje ben. En dat we zoveel geluk hebben gehad dat ie toch nog levend uit mijn buik is gekomen... *Einde emobui* ;)

13. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Haha ik dacht dat waterlanders bij Ghost Whisperer al erg waren (ben er ook schuldig aan), maar dit was op het komische af....
    Hier rustig; buik gevoelig, gek gevoel alsof ik ongesteld moet worden en een uk die mn baarmoeder als trappelzak gebruikt.... oef, pijnlijk! Blijf ook maar naar de wc gaan... Leuk dat opstaan met maar 1 hand en 2 zeer pijnlijke knietjes inmiddels

Wel lekker dat je weer wat rust hebt kunnen pakken! Hebben ze met die prik zeker in de buurt gezeten van een spiertje... Supergevoelig! Hoop dat dat gkevoel snel weggaat. En wat die mensen betreft... tja het is inderdaad goed bedoeld, maar soms zeer knullig. Zeker als ze een vraag stellen die echt oer- overduidelijk is. "Nou nou hoogzwanger zeker?" of "Nog geen nieuws?" AAahhhh!!!!! Ach kunnen we gelijk ademoefeningen proberen! Adem in..... hahaha...

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben ook best nieuwsgierig naar je blog.. Ik voeg je toe op Hyves als je dat goed vindt?

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Whaha, best stoer.. Blog staat er nog maar sinds gisteravond op, maar hij is toch al 106x bekeken.. Whaha :D Stelletje nieuwsgierigerd... xD

Zoo, al lekker actief geweest Jusi! Ik heb eigenlijk alleen nog maar boodschappen gedaan en de was opgehangen.. Eigenlijk zou ik boven nog moeten stofzuigen, maar ik ben al behoorlijk gaar.. :D

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Prima hoor Jusi! Vinnik niet erg!

17. Jusi, ik moet gewoon afwachten.. Dus het kan nog wel 2 weken duren, echt balen!!
    Ik wil ook mn kindje in bad doen..
    En niet zo gek dat je dan emo word Jusi, jullie hebben gewoon ontzettend veel geluk gehad!!
    Ik sta al te janken zonder baby erin.. Of miss juist wel daarom..

Andi, ik heb m ook op mn hyves gezet, heb m wel aangepast!

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb je blog gelezen Andi. Hij is lekker duidelijk, dus ik hoop niet dat je nu nog van die stomme vragen krijgt. ;)

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik ga meteen ff kijken Eerised.. :D

Haha, Jusi, ik heb tot nu toe heel veel reacties en respects erop gekregen, dus ik hoop ook dat die domme vragen achterwege blijven.. :D

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, is ook lekker duidelijk zo, Eerised, lekker je eigen draai eraan gegeven ;) (Bizar om je eigen woorden op andermans Hyves te zien staan.. :D)

Deel Deze Pagina