September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hier schijnt het zonnetje, Gabriël slaapt(nog niet, maar moet wel), en manlief is pas na 19:00 thuis.. :x
    Als je simpel bloem, boter en suiker hebt, kun je zandkoekjes maken? :p

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Eerised, kan me voorstellen dat je geestelijk aardig op aan het raken bent... Ik had ook niet verwacht dat je nu weer gezellig mee zou kletsen zonder kleintje.... Gelukkig is het lichamelijk nog te doen.

Andi, goed blog, mooi duidelijk! :).

Jusi, pff blijf het wel heftig vinden hoor je verhaal. Extra bijzonder dat kleine mannetje van jullie. Ben benieuwd wat eruit de uitslag komt.

Ben net terug van de vk. Alles helemaal prima. Bloeddruk 130/65, kleine ligt nu mooi diep in het bekken (daarom voel ik me nu dus een eend ;). Haha voel de laatste paar dagen een aardige druk op het bekken, met als gevolg na een tijdje lopen wordt het waggelen ;).
    Verder was ze erg tevreden en gaan we helemaal voor een thuisbevalling... Duimen dus maar.
    Maandag de 21e moet ik nu weer om 14.10 uur.

3. Hier ook lekker het zonnetje!
    Wanneer mn vriend thuis is weet ik niet...

Ik heb een vraagje, weet niet of iemand er ervaring mee heeft, maar de gyn zei tegen mij, dat als ik met 41 weken nog niet bevallen ben, ik met hun contact moet opnemen om een afspraak te maken voor een inleiding..
    Maar maak je die datum dan op de dag dat je 42 weken bent of gewoon ergens in die dagen er na? (dus ergens in week 41)

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou het eigenlijk niet weten Eerised...

5. Booky, fijn dat alles weer goed is..
    En dat de kleine ingedaald is..
    Zal je afspraak straks even op de lijst zetten!!

(ook lichamelijk gaat de batterij weer op op deze manier, maar het is niet anders)

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Met Gabriël wilde ze mij toen met 41 weken en 3 dagen inleiden, Eerised, dus nog vóór de 42 weken. (Maar was niet meer nodig, vent kwam met 41 weken)

Mooi booky dat alles goed was bij de vk! En dank je ;)

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    MamatoB, ja, ik denk wel dat dat de reden was waarom Kenji te vroeg was. Ja, zeker een grote fout van het ziekenhuis, maar dat zeg ik volgende week maandag ook wel. Hoop dat ik rustig kan blijven. ;)

En kan ook goed zijn dat jullie dit verhaal gemist hadden hoor meiden. Had het volgens mij ook nog niet verteld.

Mare, klinkt niet echt leuk, tekst vertalen.. Vertalen van welke taal dan?

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Eerised morgen komt hij/zij gewoon. Mama is nu genoeg gepest dus mooi op de uitgerekende datum :).

Nou wij gaan even pitten. Mannetje is thuis i.v.m. de kermis. Hij was vanochtend al om 7.00 uur in de feestzaal voor de uitslag van de corsowagen (jawel een 17e plaats, haha SLECHT van de 20 wagen ;)). Hihi hij heeft nog nooit zo'n nuchtere kermis gehad, maar je weet maar nooit heh ;).

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; toch al actief geweest. Goed hoor. Ik heb nog niet veel gedaan. Beetje gestreken en bezig met fotoboek van Jurre. Poetsen komt morgen wel weer :p

@Booky; mooi dat alles goed was bij de controle!!

10. Oh oke, nouja ik zie het volgende week dan wel Andi, zal ook wel verschillen per ZH..
    Hoop wel dat de kleine zelf komt, want wil nog wel thuis bevallen natuurlijk!!

Jusi, ik heb er toen wel iets van mee gekregen, mn geheugen heeft me niet helemaal in de steek gelaten ;) ..
    Jullie hebben echt een wonder!!!!

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zie dat maar als een voordeel dat het van het weekend niet heeft doorgezet heeft, Eerised, je kunt -als die kleine wilt- nu tenminste wel thuisbevallen ;)

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Eerised, ik duim voor jou voor een thuisbevalling!!

Ik ga dr weer vandoor. Kenji mag rond 14.30 de fles, en ik moet zijn spullen nog bij elkaar zoeken, omdat ik hem straks ga wegen bij het consultatiebureau.
    Ons mam gaat ook mee, dus we wandelen er lekker naar toe, als het droog blijft!
    Vanavond komt er weer kraamvisite, dus denk dat ik er morgen pas weer ben.
    Klets ze, maar niet teveel! ;)

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jusi: vanuit het duits... normaal geen probleem maar met die worden en als zwangere vrouw zonder concentratie...

oh nee he. mijn s-moeder kwam even kijken hoe het er nu uitziet en blijft om te helpen. ik had nog zo tegen mijn man gezegd dat ik vandaag echt geen zin in mensen om mij heen heb:x

14. Ja dat is dan ook het enige positieve!
    Al had het me geen reet meer uitgemaakt als de kleine er nu was geweest natuurlijk :) ..

Oh lekker is dat Mare, juist als je er geen behoefte aan hebt he..

Jusi, veel plezier! En tot morgen..

15. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    bluhhhh .. krijg mezelf niet eens zo ver dat ik me ga aankleden! ik ben een lui, vadsig varken! 8)

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ eerised

op de een of andere manier heb ik het gevoel,dat jij en ik tegelijkertijd gaan bevallen... raar he?

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Aankleden mamatoB?? :( Het is al half 3 joh! :D

18. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    whahahaha, jaaaa ik zit hier nog steeds in mijn pyjama!!! Ik heb ons huis al Pyjama Palace gedoopt! :D :D :D

19. Haha, ja? Hoe dat zo?
    Ben benieuwd, als het maar wel SNEL is MamatoB :) ..

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Whahaha, ik zit al sinds half 9 niet meer in m'n pyjama mamatoB.. :D

Deel Deze Pagina