September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Vergeet mijn vraag, ik heb de verloskundige gebeld voor een 1e afspraak, ik word morgen teruggebeld maar ze kon wel alvast zeggen dat ik vandaag precies 5 weken ben.
    Ik zal jullie een beetje proberen te volgen, als is dat best lastig omdat ik er net bij ben, maar ik ga mijn best doen :)

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    denk dat het nu veel makkelijker wordt sjors omdat de topic nu gesplitst is

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik ga ff een tukkie doen kan nog mooi voor dat het ventje thuis komt en de meiden op haalt van school nog ff lekker rust voor me zelf :)

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @
    Sjors82
    je telt van de dag van je laatste menstruatie dus 11dec...

Er is ene topic geopend voor tot 15 sep ( de titel laat ik even aanpssen...) maar ik hoop dat ik het daar wel kan bij houden, want ik zie dat het daar ook al snel gaat....

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik lees net dat t topic opgesplitst is...

Hoe gaan we dat dan doen met de lijst?
    Want Tantan, zit in het andere topic dan als ik t goed begrijp...

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Blijven de mamma's vanaf 10 sept dan gewoon hier?

7. Miss Mommy

Wat ik begrepen heb, is t andere topic tm 15 september!

8. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    oh ok, ook goed, ik blijf dan in ieder geval hier. Ik vind het wel jammer, hoewel ik het ook begrijp. Ik zal ook meelezen met de vroege sept. moeders.

9. Miss Mommy

Nou, gezellig, ikke ook!

Wanneer krijg je de uitslag?

10. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik mag aan het eind van de middag bellen....ben behoorlijk zenuwachtig

11. Miss Mommy

Ja, dat geloof ik!

Ik begin ook al zenuwen te krijgen voor morgen!

Aangezien ik de vorige keer een vmk heb gehad, en mn HCG nu 2 dagen voor NOD 25 was, moet ik t morgen opnieuw laten controleren!
    Dus ben ook heel benieuwd!

Ik hoop voor je dat t lekker hoog is! Heb je wel nog getest?

12. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Logisch dat het daar nu veel drukker is want Januari is nog lang niet om dus late septembermama's zijn er nog niet zo veel.

Misschien toch wel leuk om 1 lijst aan te houden? En als je wilt kun je dan beide topics volgen? Of je sluit je gewoon aan bij het topic waar je je thuis voelt (dat zal meestal zijn daar waar de meiden zitten die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend toch?

Ik weet het nog niet precies wat de datum is, dus ik beslis aankomende dinsdag mocht de echo positief zijn.

13. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ah, je zit in ongeveer hetzelfe pakket als ik. Spannend, krijg je morgen ook metteen de uitslag?

14. Miss Mommy

Ja, moet voor 9 uur bloed gaan laten prikken en dan krijg ik rond 14 uur de uitslag!

15. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Spannend, nou ik zal je op de hoogte houden hoe het bij mij afloopt. Ik ben ergens nog steeds bang dat er helemaal niets zit.

16. Miss Mommy

Ja, dat kan ik me voorstellen!

Bij mij hadden ze t wel heel bont gemaakt bij mn vmk...
    Ik had op een gegeven moment ineens een negatieve test, gelijk bloed gaan laten prikken.
    uitslag was positief, ze feliciteerden me zelfs. Maar mn testen werden niet meer positief... 2 dagen later werd ik ongi!

Dus, ik ben ook blij als morgen blijkt dat mn HCG goed gestegen is!

Dan lees ik t straks wel, mn duimen draaien voor je!

17. Niet meer actief

Zo, Ruben ligt op bed, dus kan even lezen, lijst bijwerken en reageren

Pupke Ik heb een medische indicatie, dus vandaar

Line77 Ow wat spannend. Ben heel benieuwd!

Jusi Het is mogelijk dat je een kloppend hartje ziet

Miriam{/b] Sterkte!

BettyBoop Lekker geslapen? Alvast heel veel plezier morgen bij de echo, ik hoop dat het een stuk onzekerheid weghaalt bij je!

Syboena Nee valt op zich wel mee met pijnlijke borsten en/of tepels. Wel is het een hele klus om om te draaien omdat ik nu grotere boobs heb. Ze jeuken wel. Hier ook een buikslaper, heerlijk!

Babijtje Veel plezier met MvM vanmiddag!

Naiobi Ja ongeveer hetzelfde ja. Beetje zeurend gevoel in de buik. Denk dat het gewoon je banden zijn en je baarmoeder die aan het oprekken is.

Miracles Voordat ik het vergeet, alvast succes morgen met HCG prikken!

Ikbenhetmaar Volgens mij heb je speciale zw-navelpiercings. Nee dat gevoel van dreigend flauwvallen herken ik niet. Misschien wat zouts eten?

Mamadeluxe Jammer! ik hoop dat je je nog af en toe laat zien hier!

Bieps Welkom! Ik heb je meteen op de lijst gezet

Hmmm Ben ik dan 1 van de weinige die het NIET leuk vind dat de boel opgesplitst wordt? Ik weet niet of me dat gaat lukken om beide topics nij te houden qua lijst. Misschien is het handig als ik een mama van de andere topic ook mijn wachtwoord geef zodat zij de veranderingen in haar topic bij kan houden. Maar nogmaals, van mij hoeft het niet, dat opsplitsten. Op zich is het niet zo moeilijk om bij te blijven met reageren (vind ik dan), ik open gewoon een 1e pagina waar ik meteen met lezen een reactie geef op personen.
    *EDIT* Ik zie dat er al een splitsing is, jammer

18. Miss Mommy

Je bent niet de enige Tantan...

19. Niet meer actief

Plaatste dit berichtje net ook in het andere topic:
    ==============================
    Noem me dwars of gooi het op de hormoontjes, maar ik heb geen zin om 2 topics bij te houden alleen maar voor de lijst (tja sorry). Dus ik stel voor om een mama van het andere topic (dus de late septmama's) mijn wachtwoord te geven zodat zij dat gedeeltje voor haar rekening kan nemen. Ik zal deze ook in het andere topic plaatsen.

20. Miss Mommy

Tantan, ik wil dit evt wel doen, als het topic inderdaad gesplitst blijft...

Jullie kunnen er altijd voor kiezen om hier te blijven, niet?

Denk dat t in de loop van de tijd toch wel rustiger gaat worden!

Deel Deze Pagina