ja, die moet vanavond zijn best gaan doen! want ik begin hier onderhand agressief te worden van verveling
NEEE, nog niet!! Ik wil niet achter komen te lopen joh.. Da's nog deprimerender als jullie er al wél kletsen en wij niet! Niet zo moeilijk als je Anniek heet..
herkenbaar... gisteren dacht ik nog, laten we "het"maar niet doen ivm dat vocht enzo.... maar vanavond heb ik geen hoofdpijn als hij vraagt....
Manlief wilt het hier al daaagen bij me lospeuteren om dat eens te doen.. Maar m'n lijf blijft pijn doen en dan zie ik daar al helemaaaaal tegenop..
Whaha, en bedankt.. Áls we het momenteel al doen, dan doet hij idd wel al het werk, omdat het voor mij te zwaar is.. Maar ik zie zo op tegen de harde buiken erna...
@ ariel ben benieuwd, weet je inmiddels al of het vruchtwater was vannacht? en Anniek? ooh Anniek dus geen vw lees ik..jammer! maja je hebt nog even! (ookal wil je wel heel graag bevallen natuurlijk dat snap ik ) @Ariel Yes vruchtwater super meid! Wauw meid! gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! lekker uitrusten van je bevalling en genieten van je gezinnetje!! Dat is inderdaad knap asociaal idd ik heb dat hier met de buitenkatten.. die schijten mijn hele tuin onder, nadeel is alleen dat die beesten (sorry) niet gecorrigeerd worden door hun baasjes.. als mijn hond het lef zou hebben in iemands tuin te kakken (wat ie overigens absoluut niet doet en ook niet op de stoep) dan zou ik het op zijn minst opruimen, en me hond op zijn kop geven ( ooh my god, zie die lijst, en dan staat jou beebje er morgen bij ariel en dan ben ik echt de enige bovenaan die nog geen beebje heeft! ik mag tenminste hopen dat merakli der ukkie ook heeft nu! ) ik ben net bij de vk geweest maar ik zit nu op haar verzoek aan de sennepeulen thee @ Jusi snap ik dat je zenuwachtig bent voor de uitslag! sterkte! @eerised ik word precies op de dag dat ik 42 weken ben ingeleid.. terwijl een dag eerder ook prima zou kunnen maar dat doen ze hier niet.. (maar ik weet niet of dat standaard is) @ Mare balen als je van plan was lekker op jezelf te zijn, dat je dan in ene je s-moeder om je heen hebt Van harte meid! geniet lekker van je kindje! lekkere flinke baby! @ Ariel, heb je al weeen meid?
das juist het doe andi, je snapt het niet helemaal... maw vanavond is het héél rustig hier op het forum hahahahahahahahahahahahaha
zoals kluun het zegt in 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'.. op het einde is bijna alleen de 'aangespoelde walvis' positie nog mogelijk fysiek... hahaha... ik wil vanavond de douche locatie eens gaan uitproberen want ik voel me dus totaal NIET sexy als ik zo op mn zij in bed lig, hou niet zo van passief zijn maar van de andere kant, zolang ik met mijn haren rechtop in deze pyjama blijf rondlopen, zal ik me ook niet gauw sexy gaan voelen whahaha!
Whaha, ik slaap al zo slecht joh.. Als ik dan al helemaal geen nachtrust krijg door harde buiken zie ik dat écht niet zitten! Ik heb d'r al zoveel! Sennepeulen thee, Torties??? Aangespoelde walvis.. Vind het ook echt een verschrikkelijke positie, hoor! Geen donder aan.. Weet sowieso al niet zo goed meer wat een 'praktische' positie is..
hai meiden, net even op iedereen (sorry als ik je vergeten ben) gereageerd; even een update van mij: had me favo vk vandaag en baarmoedermond lag nu mooi naar voren, verkort, 'puntje' was bijna weg, al aardig verweekt (maar nog niet helemaal) en 1 cm ontsluiting.. poehee dat is was stuk beter nieuws dan vorige week woensdag.. ik kon dus gestript worden en vervolgens moest ik voor vandaag eerst even wat actiefs doen, daarna aan de sennepeulen thee, een warme douche van 15-30min en daarna met 2 paracetamols plat (om geestelijk ook te ontspannen, niet zozeer voor de pijn) dus dat doen we maar braaf vk was erg positief.. dat ik vannacht ga bevallen.. alhoewel ik er zelf niet in geloof, maar haar positiviteit gaf mij wel goede moed voor de komende dagen.. helaas zijn de komende 4 dagen 2 andere vk;s die dienst hebben voor de bevallingen en ik had zo graag die van vandaag bij me bevalling gehad maja dat zit er dus niet in.. wel fijn dat ik dat alvast weet, dan word ik op moment supreme in ieder geval niet teleurgesteld! volgende afspraken voor als bevalling er niet in zit; woensdag 16-09 11.15 VK 3e strippoging woensdag 16-09 13.00 ziekenhuis ctg filmpje vrijdag 18-09 inleiden duss.. ik ga nu richting warme douche, nog een kop sennepeulen thee, en daarna lekker plat (want heb vannacht zeer beroerd geslapen, echt maar paar uurtjes, ben helemaal verrot ) ik kom wel weer even buurten vandaag hoor!