De buren zijn hier enorme ruzie aan het maken, het hele gezin, lijkt wel alsof ze zich allemaal tegelijk in de haren zijn gevlogen! Hoor ook bestek vliegen,geschreeuw, gegil, etc. jezus! Best gehorig huis... hier geen soaps nodig, die hoor ik wel van hier naast!
wat een prachtig mannetje!!! en jij ziet er ook super goed uit, zeker voor iemand die net zo'n prestatie geleverd heeft!!!
MamatoB, Gezellige buren zeg, pfff.. Irritant is het dan als het huis gehorig is! Mijnkleine, dat geloof ik ook, dat het t allemaal waard is! Ik zou met liefde aan de bevalling beginnen, en het kan me geen reet schelen hoeveel pijn het doet, ik wil mn beebje. En ze zeggen toch dat je het 'vergeet' zodra de kleine op je buik ligt . Zou ook wel willen dat de kleine nu komt of morgen.. Ben benieuwd naar meer foto's Mijnkleine..
@ eerised Zei ik net nog; Gek he, hoe je zoooo kunt uitkijken naar iets wat zo'n pijn kan gaan doen Mij interesseert het ook niet meer, als kleintje maar komt!!! @ buren ruzie Ja, die buren hier die zijn normaal heel stil, maar ALS ze ruzie hebben dan hoor je het ook luid en duidelijk!! Maar nu heb ik sowieso geen goede band met de buren zelf, wel met hun dochters, dus ik ben altijd partij aan het kiezen voor de dochters als ze ruzie hebben (maar dan van deze kant van de muur, dus dat hebben die dochters niet door, haha)
KOLERE!! Mijnkleine.. Wat een bevalling.. Wel een supermooi mannetje, maar meeeen, wat moet jij het zwaar hebben gehad!!
Klinkt als een zware bevalling Mijnkleine!!! Maar wat is je mannetje prachtig zeg! En idd de nare dingen van je bevalling vergeet je weer. Ik wist niet meer dat ik een wee had die 45 min. duurde. In mijn beleving was het 10 min.... Toen ik net op bed lag had ik best wel erge krampen trouwens alleen nu weer even weg. Ga zo ff eten en dan ff lekker douchen en film kijken op bed met het mannetje. Vin is nu Rosalie van het KDV halen en daarna gaat ze bij oma logeren
Hallo hallo, @mijnkleine, zo pittig verhaal hoor van de bevalling! En je ziet er op de foto`s dan inderdaad nog behoorlijk fris en fruitig uit hoor!! Maar erg lieve foto`s en geniet maar lekker van jullie mannetje! @Eerised...ik ben vandaag al naar de vk geweest i.p.v. komende woensdag, dit omdat de vk dan niet kon. En ik heb liever niet dat het te veel pijn gaat doen!! Allemaal leuk en aardig...maar ben een gevoelig meisje hoor pfff wel wel moe vandaag! ben echt aan het bankhangen hihi
Geloof me, met die bevalling komt er ineens een oervrouw in je los, dat je je jezelf echt niet meer herkent, hoor..
@mijnkleine: wow wat een verhaal. hoewel het echt heftig klinkt vond ik het leuk om te lezen omdat je zo lekker eerlijk schrijft! en als ik jouw verhaal hoor en dan de foto's zie geloof ik er bijna niets van wat zie je er goed uit, gewoon gelukkig denk ik. @torties: joehoe, dat klinkt toch echt al veel beter. blijf nu lekker positief denken dan komt het wel helemaal goed!!! ik moet even echt klagen over mijn s-moeder hoor. ongelofelijk! ze komt woensdag terug omdat ik haar weg heb gestuurd. dan brengt ze wel even d'r eigen mob mee want mijn dweil was helemaal niks en ze neemt ook d'r stoomreiniger mee. echt zo'n kutding waar je voor 1 m2 echt een uur nodig hebt. oh man ik heb er echt geen zin in. en toen ik zei dat ik 's ochtends wel eerst naar de vk moest zei ze: hoe laat dan? euhm om 8.50. oh nee dat vind ik te vroeg zegt ze anders was ik wel mee gegaan. Hallo? ik wil helemaal niet dat ze meegaat en wat dacht je van vragen of ik dat wel wil? ik zei al tegen mijn man, als ik er geen zin in heb woensdag dan stuur ik haar gewoon weer weg hoor. ik ben op het moment echt zo'n draken zwangere... maar dat kan mij ook even niets schelen! zo einde klaaggezang
Oke, Eertje.. Zal het ff aanpassen straks op de lijst.. Ja, dat zei mn moeder ook, je krijgt oerkrachten, je krijgt een gevoel door je lijf, is niet normaal, anders trek je het ook niet zei ze.. haha! Iets wat alleen vrouwen kunnen .. Over 10 min met het eten beginnen, vent is rond 6uur thuis, we eten aardappels, rodekool en gehaktballen. En wat eten jullie vanavond?
Mwhehehehe, sorry, moet wel om je lachen Mare.. Als ik zo'n s-moeder zou hebben zou ik me ook zo gedragen, hoor.. ('Gelukkig' hebben wij geen contact met m'n s-moeder) Absoluut Eerised, je zult er verbaasd over gaan staan wat voor oergevoel je gaat krijgen, joh.. (heel stom, ik vind het een maar machtig gevoel.. Verrot pijnlijk, maar oh zo machtig.. ) Wij eten zuurkoolstamppot met rookworst.. Mjammie!
September 2009 mamma's Afspraken September 15 Andi - afspraak VK - 09.40 Eerised90 - afspraak VK - 10.00 Joyce84 - afspraak VK - 12.00 16 Mare - afspraak VK - 8.50 Torties - afspraak VK - 11.15 (3e strippoging) Torties - afspraak ZH - 13.00 (CTG) 17 MamatoB - afspraak VK - 09.00 18 Torties - afspraak ZH inleiden - ..... (als strippen mislukt) 21 Eertje - afspraak VK - 12.00 Booky - afspraak VK - 14.10 Wie wanneer uitgerekend en bevallen? Augustus 27 Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1 Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)' 4 Torties 5 Tantan - 13 september - Mika Levi (41w) 6 Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7 ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje - 07 september - Jenne (40w) Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11 Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli - 13 september - Gizem (40+2w) 12 Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine - 12 september - Kenji (40w) 15 Joyce84 Eerised90 16 Andi Eertje 17 Rox - 14 september - Jara (39+4) 18 Ladymoi 19 MamatoB Naiobi - 10 september - Quinn(38+5w) 23 Hellen1971 - 11 september - Roos(38+6w) MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen De stand Er zijn nu 7 jongens en 7 meisjes geboren We wachten nog op 5 jongens en 2 meisjes! En van 5 beebjes is het geslacht onbekend.. Overtijd Torties: 4 september Ariel: 12 september Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) week 39, jongen Hellen: 17 september (niet uitgekomen) Rox: 21 september (niet uitgekomen) Ik denk zelf Ariel: 4 of 5 september (niet uitgekomen) Rox: 6 of 7 september (niet uitgekomen) MamatoB: 9 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) of overtijd, jongen Mamavanbas: 12 september (niet uitgekomen) Twinkle: 18 september Torties: 18 september Eertje: 19 september Andi: 20 september of overtijd Booky: GEEN ENKEL IDEE . LIEVE MEIDEN, Willen jullie afspraken en wijzigingen doorgeven aan EERISED? Dankje!
Hoe is het met Ladymoi? Die had vandaag ook een afspraak.. Ze is nog niet online geweest toch? Bewijst maar weer dat wij vrouwen echt bikkels zijn .. I love stamppotjes, maar zuurkool niet.. Blehg, haha! En daar baalt mn vriend van joh, die vind dat zo lekker zuurkoolstamppot!
Maar dat is ook hartstikke lekker joh, Eerised.. Stom hoor dat je dat niet lust! Maar ja, hier eten wij bijna nooit rijst omdat ik dat niet lekker vind en manlief wel.. Da's pech.. Ik ben meer van de Hollandse Pot! ja, ben ook wel benieuwd naar ladymoi!
wij eten vandaag aardappelschijfjes met gebakken ei en salade, daar heb ik echt zin in. mannetje is boodschappen aan het doen. en hij haalt ook even een waterdicht moltonhoeslaken, omdat ik niet op de nieuwe bank durf te zitten
Hahahahah, Mare, ja, vooral met je nieuwe bank zou ik dat idd niet doen! Manlief zit hier continu erop te hameren dat die vliezen moeten breken. wie kan hem duidelijk maken dat de bevalling 9 van de 10x NIET begint met het breken van de vliezen??
hihi, dat was mij zelf niet eens duidelijk tot ik zwanger was. ik zei het gisteren ook alvast tegen mijn man. hij maakte namelijk al een paar keer zo'n opmerking: laat je de vliezen nog even heel? nou heeft ie het wel gesnapt. bij hem moet ik gewoon met cijfers komen. zo van joh wist je dat...