Achhh... Heeft ze d'r geen zin in Ariel?? Ja, Mare, ik heb 'm ook al gezegd dat er gemiddeld maar 4% van de bevallingen begint met het breken van de vliezen, maar het wil d'r gewoon maar niet in!(Hier ligt dat percentage toch al wel een heel stuk hoger in het topic! )
ja dat was mij ook al opgevallen, iedereen krijgt ineens een medsiche indicatie omdat ze vruchtwater verliezen zonder weeen, best apart
't Zijn d'r hier dan ook echt bijzonder veel geloof ik, hoor! Idd best apart! Ik verwacht hier niet dat de vliezen eerst breken. Dat gebeurde bij Gabriël ook niet.
hier braken bij kyana ook als eerste de vliezen... maar dat gebeurd meestal niet nee, eerst weeën dan de rest van de poppekast! wat we hier gegeten hebben? ; gebakkenaardappeltjes gemarineerd koteletje bloemkool met kerriesausje
Bij Kylian hebben ze toen ook de vliezen gebroken (in het ziekenhuis bij 5 cm ontsluiting). Wat betreft opdringerige s-moeders, gewoon de deuren op slot doen (hielp hier wel goed ). Wij hebben vandaag kipfilet, gebakken aardappelen en bonen gegeten. Morgen krijgen we slavink, gekookte aardappelen en wittebonen in tomaten saus. Stamppotten vinden we ook lekker maar zuurkool is hier qua stamppot bij mij het minst favo, ik heb dan liever zuurkoolschotel Straks ook weer lekker hachee (zelf gemaakt door mijn man). Groetjes Anita
zo ik ga even eten, tot straks en eet smakelijk voor de dames die ook gaan eten! oh en ariel, ga eens bevallen jo!
Ik wil ook al eten, maar manlief is nog niet eens onderweg naar huis... Ik zit hier met een knorrige peuter, want die viel pas om 4 uur in slaap, heeft de hele middag zitten feesten en nu moest ik hem wel wakker maken.. Zit hier nu een heel huilconcert te geven.. *zucht*
Dat was mij ook opgevallen, dat veel bevallingen hier nogal nat beginnen .. Hmm iedereen eet lekkere dingetjes vanavond, nou wij hebben ook net lekker gegeten hoor. Vent ligt nu naast me lekker te slapen op de bank, hij ziet er echt moe uit en hij heeft een beetje vlekken op zn armen, en met stress word het heel rood, en die vlekken zijn nu hartstikke rood! Dus ik zeg al, schat jij heb geen stress he? Want hij probeert al het hele weekend de koele kikker te blijven en mij wijs te maken dat hij niet gespannen is. Mannen.. haha! Het is bij mij echt rustig in mn buik zeg, heb de kleine nog bijna niet gevoeld vandaag, normaal ben ik al in 10 sessie's helemaal lens geschopt en nu is het onderhand op 1 hand te tellen hoe vaak hij/zij bewogen heeft.. Stilte voor de storm?? Neuh, dat zal niet.. Maar vind het wel btje vreemd, zo ken ik mn kleine schat niet.
Pfff, ik geloof dat hub blijft wonen op z'n werk, gatver, hij is nu nog niet vertrokken.. :x Begin toch wel een beeeeeeetje ongeduldig te worden! Pfffffff, Gabriël is nu al 20 mins uit bed en is aan één stuk door aan het huilen van de moeheid.. Domoortje..
Hèhè, hij is onderweg.. Ik ben nu wel enigszins ontstemd.. Ik heb d'r al een hekel aan nu hij nog steeds moet overwerken en nu loopt het nog eens 50 minuten uit ook!! :x
Nou Andi, schiet ook niet op zeg.. En dan Gabriël die het niet naar z'n zin heeft, kleine domoor ja, met zn gefeest telkens
@ ariel - hoe gaat het er mee? ben je zenuwachtig of valt het mee? @ eerised, - wat lief van je vent dat hij jou steunt, voor hem zal het ook allemaal vrij stressvol zijn geweest inderdaad, de arme! @ avondeten: hier macaroni ovenschotel gegeten met rundergehakt @ schoonmoeders: wat irritant, ik zou me ook dood ergeren. mijn S-moeder kwam ook wel vaker poetsen, maar ik ergerde me daar al snel rot aan. Altijd alles beter weten en mij vertellen hoe ik het 'moest' doen, terwijl mijn huishouden altijd VEEL netter en opgeruimder uitziet dan haar eigen huishouden (ik heb best een poets tic). Op een gegeven moment heb ik maar gezegd dat ze niet meer hoefde te komen poetsen omdat ik het zelf onder controle heb; omdat ik wist dat als ik ze zou laten komen, ik een keer tegen haar zou ontploffen!!! @ eerised: hoop dat je kleintje snel weer wat meer leven gaat maken in de buik. Hier is het weer harde buiken festijn. En manlief gaat vanavond weg, dus ik ga Benelux Next Topmodel kijken op tv. Oh ja, van dat ene komt vanavond niks meer, hij vindt het eng omdat kleintje helemaal is ingedaald... snif
TanTan..van Harte Gefeliciteerd met jullie Mika!! Rox..van harte met jullie Jara! Merakli: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Gizem! Ariel: zet um op! Pff Jusi..spannend dat verhaal van de placenta! Hier en moeizaam dagje. Roos was gister flink afgevallen en het was belangrijk dat ze goed kwam drinken steeds. Dat ging afgelopen nacht geweldig goed! Ze kwam netjes zelf op de goede tijdstippen en dronk goed door ( terwijl ze vooral graaaag slaapt). Ik had dus goede moed. Totdat de kraamverzorgster me meldde, dat ze nog weer wat was afgevalen. Niet veel, maar ze gaat nu echt heel erg in de buurt van de 10% gewichtsverlies komen. Mijn stuwing is nog niet volledig op gang, dus na overleg met de VK kolf ik bij elke voeding na en probeerden we dat vandaag met een cupje aan Roos te geven. Maar madam heeft een heel sterk eigen willetje en houdt de lippen stevig op elkaar. Dus dat wordt morgen vingervoeden. Ik vind het zo rot voor haar! Kijk: ik ben nu zo ongeveer de hele dag alleen maar aan het voeden of kolven, maar dat overleef ik wel. Dat gehannes met die kleine gaat me wel aan het hart Daarnaast moet ik nu eindelijk weer voor de grote boodschap en ik durf niet. Na een 2e graads ruptuur van voor en achter ben ik ZOOOOO bang dat het kapot gaat. Dus daar zit ik ook niet lekker van in mijn vel. En ja..we hadden vandaag ook de eerste kraamtranen. Ik zit helemaal op schema ...
@mamatobe hahah mannetje ziet het niet zitten met kleintje zo dicht voor de uitgang? Hier met mij is alles goed.. geweldig mannetje die om de 4 uurtjes meld voor voeding en voor de rest lekker rustig slaapt Iedereen is verbaasd hoe goed het met mij gaat.. de kraamzorg zei al dat de meesten de hele dag in bed blijven liggen... Moet er niet aan denken :S Heb in het ziekenhuis al zoveel plat moeten liggen Ff foto van van ons samen hihi
MamatoB, mannen.. Ooooh, dat dacht mijn vriend dus ook! Hoe maak je mannen toch wijs dat er ECHT NIKS kan gebeuren, dat ze geen gat in het hoofdje kunnen prikken ofzo? haha. Ja, hij is ook echt heel lief, gister ook toen ik net thuis was uit het ZH, kwam hij met mn kussen naar beneden toen ik op de bank lag. (ik heb zo'n doomoo voedings/relaxkussen), helemaal vragen of ik wat wilde eten, drinken, echt van alles.. Zo lief!! Maar ik zeg ook al, je moet je niet groter voor doen hoor voor mij, het is voor jou ook allemaal nieuw en vervelend enzo! Andi, eindelijk! Werd tijd.. Oh, de kleine heeft nu wel de hik.. Maar nog geen beweging voor de rest! Schoonmoeders, mijn moeder ook, telkens vragen of ik hulp nodig heb blabla, en als ik dan zeg dat het niet hoeft aan iedereen verkondigen dat ik zo eigenwijs ben! Ik hoef gewoon geen hulp, en mn s-ouders zijn niet vies hoor, maar wij zijn met zn 2en echt 10x opgeruimder, en ik heb heel erg mijn eigen manier hoe ik dingen wil en doe, en heb niet graag dat andere mensen komen poetsen en neuzen hier in mijn huis. Alleen van mn moeder kan ik het hebben.. haha! Oooooh, ook zo iets, mn s-moeder kookt al 20 jaar zelf niet meer, (een enkele x dan), voor de rest altijd s-vader, en dan komt zij mij even vertellen hoe ik dingen moet maken, en dat ik het zo niet goed doe, blablabla...... Pffff!!! Hellen wat balen zeg! En wat een tegenvaller zeg. En dat je niet naar de wc durft, dat kan ik best begrijpen, lijkt mij ook wel eng, de 1e x, maar het zal toch moeten. Ik hoop voor je dat het snel goed loopt, het voeden met je kleine meid. En laat die tranen maar lekker gaan hoor...
Oh ik leef nu gewoon eens zo hard met jullie mee omdat ik nu eindelijk weet wat voor moois het allemaal is! Bedankt voor alle complimenten, ook in m'n directe omgeving zei iedereen dat ik er na lange tijd eindelijk weer écht gelukkig uit zie Zo voelt het ook! Na die pijnlijke, emotionele en vermoeiende zwangerschap kan mijn geluk niet op Hier zijn nieuwere fototjes: Net na de bevalling, Bart helemaal gaar haha! @Schoonmoeders, 'gewoon' vertellen wat je dwars zit helpt meestal het beste, valt misschien niet altijd in goede aarde maar lucht wel op en schept een boel duidelijkheid @Hellen, had je al een verslagje getypt? Dan ga ik dat gauw zoeken, jeetje wat ging het snel bij jou Hartelijk gefeliciteerd!!! Hoe voelt je bekken? Met voeding gelukkig al beter lees ik! Ga nu even lekker liggen Drukke dag gehad vandaag! HEEEEEEEEELE DIKKE KNUF VOOR IEDEREEN DIE NOG EVEN DOOR MOET BIJTEN!!!
Naiobi wat een lieve foto zeg! En wat goed om te horen dat alles zo goed gaat.. Lekker ook dat het zo'n tevreden mannetje is.. Mijn zus die had dat ook, die heeft ook 3 dagen in het ZH gelegen, en toen ze weer thuis was, heeft ze eigenlijk overdag helemaal niet in bed gelegen.. Omdat ze in het ZH eigenlijk de hele dag op bed lag..
@Merakli VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER GIZEM!! geniet van je kraamtijd!! @Hellen vingervoeding heeft die van mij 1 avondje gehad en daarna doet hij het gewoon goed.. wel met tepelhoedje en heel soms zonder.. maar dat komt vanzelf .. Hoop dat je kleine meid snel wat aankomt!! En ik zou ook bang zijn voor het toilet als ik niet een keizersnee had gehad!!