@anniek: wat fijn dat die vis er toch nog zin in heeft. ja kleintje is al ingedaald maar me lichaam is niet zo lang ik denk dat die daarom zo hoog blijft hangen
o ooo ariel zie je op tegen morgen inleiden? Hoe was je bevallin gvan rosalie? en ja die vis is echt raar... maar we laten hem nu maar even in de litermaat zitten maja is een aquarium vis dus geen wat in een kommetje kan... hij staat er nu bovenop zodat het wate rwel verwarmd blijft maja is ook maar afwachten of dat lukt! hahaha leed om een vis
@ Eerised, hier word je binnen 24 uur overgedragen aan het ziekenhuis, maar heb ook wel eens gelezen dat ze er ergens anders 48 uur voor geven. @ Anniek, bevalling van Rosalie was ook ingeleid. En zie dr nu ook weer helemaal niet tegenop. Als het goed is kan ik straks gewoon een nachtje lekker slapen. En dan morgen uitgerust bevallen. Zie alleen op tegen daar moeten slapen....
Oke, nou ben benieuwd Ariel, miss zet het vannacht wel door joh.. Spannend hoor hoe het gaat lopen, maar wel fijn dat je weet dat je binnen een bepaalde tijd ECHT gaat bevallen. Anniek, vind het wel zielig voor je vissie hoor, ben een echte dierenvriend. Ach, komt vast wel goed met de vis!
Hier word je idd na 48 uur overgedragen aan de gyn. Ze gaan ook pas inleiden als de vliezen 48 uur gebroken zijn (mits alles goed is met de kleine). Na 24 uur gebroken vliezen, moet je wel in het ziekenhuis bevallen (als het uit zichzelf begint), maar dan gewoon met de vk. OOh ja Ariel je MOET daar natuurlijk een nachtje blijven i.v.m. langdurig gebroken vliezen...
@ ariel: mooi dat je er niet tegen op ziet en niet nerveus bent. Je gaat het ook super doen, let maar op, wij zijn nu al trots op je hier @ anniek: wat een rare, rare vis inderdaad.. maar wel fijn dat ie nog leeft *blub* @ eerised: al wat meer beweging daar? De hik vind ik altijd cool om te voelen trouwens @ buikfoto:
Ja ik MOET inderdaad. Dat is echt het enige waar k tegenop zie. Vorige keer moest k 2 nachten blijven. Weet alleen niet meer waarom 2 nachten... Indd wel een prettig idee dat ik morgen me ventje vast kan houden
@ anniek PS (sorry vergeten, geheugen = zeef) wat rot van je buikpijn, wat is dat voor pijn dan boven in je buik?? hier zijn mijn darmen weer eens goed aan het rommelen...bluh...
MamatoB, de kleine werd wakker om half 9 haha. Volgens mij een heeeeele diepe slaap! maar normaal is de kleine echt druk en heeft zeker 8x op een dag minimaal 20min de hik. Ik vind de hik dus onderhand niet meer zo cool haha . Zo mooie buik hoor.. Jij bent ook alleen op je buik aangekomen of niet??
o ja dat is natuurlik wel zo ja dat dat moet ivm de langdurig gebroken vliezen, had ik niet aan gedacht! meid maar probeer er het positieve van te zien, al is dat natuurlijk wel heel moeilijkj en wil je thuis zijn en happy als gezinnetje zijn.... mamatob aardig buikie hij staat op knappen
Mooie buik, mamatoB. Ja ik moest bij Mats ook 2 nachten in het ziekenhuis blijven i.v.m. met die langdurig gebroken vliezen. Dat was het protocol..
@ eerised Dankje ben in mijn gezicht en armen ook wel wat voller geworden hoor, maar ik weet niet hoe veel vocht is (hoop alles!!) maar het is inderdaad voornamelijk mijn buik die heeeel dik is Tot een paar weken geleden droeg ik echt rond, maar nu begint het echt meer naar voren te hangen allemaal
mooie buik mamatob, hihi hij past niet meer in je shirt! @ariel: heel veel succes morgen, ik ga aan je denken en hoop dat het vanaf nu voorspoedig zal verlopen. en ik ga richting bed, me hele buik doet zo'n pijn, liggen geeft tenminste een beetje verlichting. de groenten