@Andi , fijn dat alles goed was meid, ja volgens mij deden ze dat de vorige keer hier ook pas met 41 weken, maar ik zie het straks wel en volgens mij ook dan pas een afspraak met de gyn. Maar hier is het de vorige keer niet spontaan begonnen.
Voor diegene die al bevallen zijn, van harte gefeliciteerd. Ik ben nu 6 dagen over de datum. En ik ben het zo beu. Je bent op een gegeven moment gewoon aan het wachten voordat het een keertje gaat gebeuren. En ik weet dat het niks te betekenen heeft maar ik heb ook niet echt het idee dat het ieder moment kan komen eigelijk Ik heb wel al heftige voorweeen gehad maar dat had ik al met 35 weken dus dat wil ook niet veel zeggen. Ik kan echt niet meer wachten voordat ik onze kleine meid in mijn armen kan sluiten.
@chantal, hoop voor je dat het snel gaat gebeuren. Ik weet hoe het is om zo lang te moeten wachten, ben bij mijn zoontje ingeleid met 42 weken.
Joyce, ah wat zielig dat Mano zo'n verdriet had ... Ook een slechte nacht dus, hoe voel je je voor de rest? Andi, dat is netjes, maar 300gram en gelukkig was alles goed. Wanneer is je volgende afspraak? Ik ben ook net terug.. Heb heel m'n verhaal gedaan, en ze heeft even gestript, ze zei al, het kan geen kwaad, dus waarom niet? Heb de volgende afspraak maandag 21 september om 08.50 als ik nog niet bevallen ben, en dan willen ze voor dinsdag een afspraak maken met het ZH om in te leiden, en als er geen plek is dan woensdag.. Dus het kan nu geen week meer duren !!!! Ohja, bloeddruk was goed.. 120/75, weeg nog steeds 78kg.. Dus nu 12kg aangekomen! EN de kleine is zowaar ingedaald, yippieeeeeh!
September 2009 mamma's Afspraken September 15 Joyce84 - afspraak VK - 12.00 16 Mare - afspraak VK - 8.50 Torties - afspraak VK - 11.15 (3e strippoging) Torties - afspraak ZH - 13.00 (CTG) 17 MamatoB - afspraak VK - 09.00 18 Torties - afspraak ZH inleiden - ..... (als strippen mislukt) 21 Eerised90 - afspraak VK - 08.50 Eertje - afspraak VK - 12.00 Booky - afspraak VK - 14.10 22 Andi - afspraak VK - 12.10 Eerised90 - afspraak ZH inleiden - ..... (mits nog niet bevallen) Wie wanneer uitgerekend en bevallen? Augustus 27 Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1 Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)' 4 Torties 5 Tantan - 13 september - Mika Levi (41w) 6 Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7 ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje - 07 september - Jenne (40w) Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11 Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli - 13 september - Gizem (40+2w) 12 Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine - 12 september - Kenji (40w) 15 Joyce84 Eerised90 16 Andi Eertje 17 Rox - 14 september - Jara (39+4) 18 Ladymoi 19 MamatoB Naiobi - 10 september - Quinn(38+5w) 23 Hellen1971 - 11 september - Roos(38+6w) MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen De stand Er zijn nu 7 jongens en 7 meisjes geboren We wachten nog op 5 jongens en 2 meisjes! En van 5 beebjes is het geslacht onbekend.. Overtijd Torties: 4 september Ariel: 12 september Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) week 39, jongen Hellen: 17 september (niet uitgekomen) Rox: 21 september (niet uitgekomen) Ik denk zelf Ariel: 4 of 5 september (niet uitgekomen) Rox: 6 of 7 september (niet uitgekomen) MamatoB: 9 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) of overtijd, jongen Mamavanbas: 12 september (niet uitgekomen) Twinkle: 18 september Torties: 18 september Eertje: 19 september Andi: 20 september of overtijd Booky: GEEN ENKEL IDEE . LIEVE MEIDEN, Willen jullie afspraken en wijzigingen doorgeven aan EERISED? Dankje!
Dat is al snel inleiden eerised. Ik wou dat het hier ook zo ging, maar hier word het denk ik gewoon weer 42 weken. Maar ben blij voor je hoor meid, hoop dat de strippoging ook gelukt is.
Verder voel ik me wel goed hoor, ben alleen wel moe. Moet zo manotje weer van school halen en dan ff naar de vk. en dan ga ik vandaag lekker weer bij mijn moeder eten Lekker makkelijk.
Ohjoh, Joyce, lijkt me voor nu ook niet fijn om te weten dat het de vorige keer niet spontaan begon.. Ohja, haha, Eerised: Dinsdag 22 sept om 12:10 mijn volgende afspraak En wat fijn dat het nu niet lang meer bij jou gaat duren! Ik hoop dat het strippen gaat helpen, hoor!
Joyce, volgens mij verschilt het echt per VK, ik had nu ook de VK die altijd heel begripvol is.. Ben er ook wel blij mee, en het geeft ook rust dat ik nog maar maximaal een week als zombie rond loop .. Een vriendin van mij liep bij dezelfde praktijk en is met 41+2 ingeleid, en die voelde zich nog prima en had echt bijna nergens last van, maar blijkbaar doen ze het hier wat sneller... Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen, en komt de kleine vanzelf, ook bij jou Joyce!
Ja, nou ja heb me de hele zwangerschap al ingesteld op 42 weken en alles wat eerder komt is dan meegenomen toch??
Oké, veel succes straks! Oh lekker makkelijk Joyce, wij eten vanavond bij de ouders van mn vriend.. Mano zal wel blij zijn om je weer te zien!
Dat is waar, ik had me nu ook ingesteld dat ik nog 2 weken zo zou rondlopen, dus ben hier wel blij mee. Vind die foto van Mano trouwens heel cool. (je ticker)
Thnx, is alweer een oude foto hoor Maar als de baby er dalijk is maak ik een nieuwe met een nieuwe foto van mano en de baby Denk trouwens ook dat mano blij is om mij te zien Dat is hij elke keer als ik hem weer op ga halen, maar ja vanmorgen wou hij niet blijven dus denk dat hij nu nog blijer is
Bij ons zijn ze op zich ook wel snel met inleiden. met Gabriël wilden ze me toen met 41+3 inleiden terwijl ik me ook nog prima voelde! Leukleuk, van ander forum via iemand zo'n muziekmobiel op de kop getikt voor aan de box en die is net binnen gekomen. Leuk ding joh! Deze:
Joyce, dat zijn altijd leuke foto's.. Grote broer met kleine zus! Mijn neefje is helemaal verliefd op zn zusje joh, zo leuk. Oud, maar wel leuk Andi, die ziet er leuk uit dat mobieltje.
Jusi wat super dat Kenji zoveel gegroeid is . Eerised, jeejte jij bent echt gesloopt . Wat een drama zeg die nachten en al dat voorwerk voor Jan l*l. Whoehoe Joyce vandaag 40 weken, kom maar op . Shit zeg Torties dat het allemaal (nog) niet werkt..... Ooh Eerised ook vandaag 40 weken! Nou dan is het helemaal leuk geweest met al dat voorwerk kleintje, kom maar HEEL gauw! Andi rustig aan hoor, bezige bij die je bent . Fijn dat alles goed was bij de vk.. Netje hoor 300 gram erbij. Wegen ze je nu iedere week? Hier wegen ze helemaal niet. Ariel spannend!!! Zet hem op meid! Yes Eerised wat fijn dat ze actie ondernemen!! Prettig idee om te weten dat het niet meer super lang duurt. Andi, leuke mobiel!!
@ eerised, dat is pas goed nieuws meid! Goed dat je bloeddruk goed was, kleintje ingedaald, jouw gewicht heeeel netjes, en dan ook nog te horen gekregen dat je uiterlijk over een week mag gaan bevallen... hehe, eindelijk zit het je eens een beetje mee he meid! Het is je van harte gegund, dat je nu eindelijk een beetje zekerheid hebt, en in elk geval weet dat je niet langer dan een week nog 'zombie' hoeft te zijn Ik ben heel blij voor je!! En wie weet helpt het strippen vandaag al!! @ andi wat een leuke mobiel!! @ ariel : spannend meid, vandaag de grote dag, succes!! @ hyves: Vandaag lijkt het wel alsof op mijn hyves een grote run is, iedereen begint opeens te krabbelen met veel succes, zet hem op, etc. hahaha, het was al redelijk erg maar vandaag is het opeens echt de een na de ander die krabbelt / tikt! @ hier: vannacht redelijk goed geslapen, alleen veel moeten plassen. Vanochtend werd ik wakker met een flinke kramp, maar daarna moest ik naar de wc dus ik denk dat het mijn darmen waren, haha.
MamatoB, ja van de ene op de andere dag weten ze je ineens allemaal te vinden. Op je mobiel, hyves, msn, huistelefoon, gisteravond wou ik mn mobiel echt tegen de muur kapot gooien .. Fijn dat jij iig een redelijke nacht had! En ik ben een stuk vrolijker als gister nu ik weet dat het niet langer als een week kan duren!
Hier wegen ze altijd! Ik doe rustig aan.. Heb net de was opgehangen en de benedenverdieping is gestofzuigd. Nu vind ik het wel weer welletjes.. Dank jullie, vind 'm zelf ook erg leuk! Zal ons mannetje straks vast ook wel vinden..
Pff, heel mijn planning is alweer naar de knoppen. Ik wou vandaag beneden stoffen, en alles stofzuigen en dweilen, maar het forum is te verslavend. Eerised, fijn dat je zeker weet dat je over een week je beeb in je armen kan houden. Heb je al een aftelkalender gemaakt?