Ik weet het net en uitgaande van mijn cyclus, ben ik nu zwanger van mijn eerste kindje waarvan ik (waarschijnlijk ) op 23 september ben uitgerekend, Tortdat ik de termijnecho heb gehad, houd ik het maar even op die datum. Dus ik meld me bij jullie, dames
ik denk dat ik ook gewoon bij alle bij rond blijf kletsen want je hebt toch je vaste mensen waar je je goed bij voelt (die het zelfde mee hebben gemaakt enz) en dat is nu gesplitst ik denk wel dat het er rustiger van wordt maar vind het nu wel weer te rustig
Het is hier nu inderdaad erg rustig! Maar er zullen nog meer septembermama's bijkomen, dus het zal ook wel weer drukker worden! Verder wil ik even laten weten dat ik Tantan ga helpen met de lijst van de septembermama's! Dus ben je zwanger, wil je veranderingen doorgeven of nieuwe afspraken doorgeven, stuur me dan een pbtje, dan voer ik de veranderingen door op de lijst!
meiden er is een hartje wat klopt de termijn is terug gezet naar rond de 6 weken we moeten hoop blijven houden en volgende week vrijdag 23 jan heb ik om 13.40 opnieuw een echo om te kijken of het gegroeid is. Dus tot op heden ziet het er goed uit al ben ik niet gerust nog hoor maar wel ietsjes zelf had ik berekend dat we op 6 weken en 3 dagen zouden zitten dus iets terug volgens mijn eigen berekening blijf duimen voor me meiden
Hoi meiden! Mag ik ook mee schrijven? Ik ben zwanger van ons 1e kindje! Spannend! Vorige keer dat ik zwanger was, bleek tijdens de echo het hartje niet meer te kloppen. Dus die echo.. Daar zie ik wel tegenop!
miriam gefeli alina21 gefeli en welkom ik zie ook wel tegen me echo`s op heb ook al 4x een miskraam gehad maar je meot er in blijven geloven hoe moeilijk het ook is
SYBOENA, 4 keer?! Dat wens je niemand! Maar ja, je hebt gelijk.. We moeten erin blijven geloven! Ga ook echt proberen te genieten, want NU ben ik zwanger!