@ eerised, kan me voorstellen dat je je een stuk vrolijker voelt nu, je hebt nu iets om naar uit te kijken (een uiterste datum!) en dat is denk ik net wat je na al die ellende heel hard nodig had!! Helemaal te gek toch!! Zul je zien dat ukkie zich nu snel aankondigt. Ik heb er alle vertrouwen in. ik ga zo meteen eens even wat boodschapjes doen, ik moet nog heel veel koffiemelk, suiker, koffie en beschuiten in huis halen voor het kraambezoek straks - jaja, hoezo vooruitziende blik - maar vind het gewoon een prettig gevoel dat alles in huis is.
Bij Anniek is het waarschijnlijk begonnen! Dit werd er geschreven in een ander topic waar ik zit om 9.17:
@jusi: heb je verhaal gelezen en ga later even op reageren via pb, heb nu even geen puf... spannend dat het bij anniek ook al begint. @eerised: nog maar 1 week hooguit!!! wat fijn. daar kan je denk ik wel mee leven. ik heb al de derde huildag achter elkaar, vind het niet meer leuk. ik ga nu even boodschappen doen dan kom ik tenminste nog buiten.
Anniek spannend zeg!! Ben benieuwd.. Je kan het.. (zo zitten we maar te wachten, en nu komen de baby's achter elkaar) MamatoB, ik ga morgen ook alvast zulke dingen in huis halen, en nog meer voorraad, dan hoeft mn vent daar niet aan te denken straks.. Best slim haha ! Mare, behoorlijk emo dus! Nou knuffel voor jou meid. Gekke hormonen!
@ mare : sterkte meid, das niet fijn zo veel huildagen achter elkaar. Ik ken ze, had een paar dagen geleden ook zo veel huilbuien, ik hoop echt voor je dat je je snel wat beter zult voelen meid @ anniek: go anniek! go anniek! zet hem op meid!!! @ winkel: gaat nu echt even naar de winkel... ga ook roosvicee laxo halen, misschien dat die mijn darmen wakker maakt, en dat mijn darmen dan mijn baarmoeder wakker maken tot straks!
Hier staat al een rol beschuit en twee pakken muisjes in de kast sinds afgelopen vrijdag.. Haha Pff, heel stom, zo ben ik er het ene moment helemaal tevreden mee en wachten we het gewoon af en het andere moment wil ik ook zo graag gaan bevallen!
Andi, dat is lastig! Daar heb ik geen last van hoor , ik wil bevallen... Ja, de muisjes kan ik nog niet kopen, dan moet ik roze EN blauw gaan kopen.
@Mijnkleine; tjee wat een verhaal zeg van je bevalling. En wat heb je een mooie zoon! @Rox; gefeliciteerd met je dochter @Naiobi; mooie foto @Hellen; balen joh dat Roos zo afvalt. Hoe is het nu? En wat een verhaal zeg van je bevalling. die ging wel heel snel zeg. @Jusi; wat toppie dat Kenji zo goed groeit! Hoe zou het nu met Ariel en Aniek zijn?? Vanmorgen met Jurre naar de osteopaat geweest ivm zijn krampjes. Byzonder om te zien hoe hij zich kan ontspannen als het plekje wordt "behandeld" waardoor de krampjes veroorzaakt worden. Hoop dat het helpt. Over 2 weken nog 1 keertje en dan is het als het goed is klaar.
Haha, Eerised.. Ik geloof dat iedereen dat wel heeft hier dat ze graag willen bevallen.. Vooral omdat het nu echt bij bosjes gebeurd.. Vanaf 10 september is er nu sowieso iedere dag minstens één beebje bijgekomen, he! Ach wisten we überhaupt maar wanneer het begint, dat zou het al een heel stuk makkelijker maken..
Ja idd, het is gewoon alweer de 15e vandaag joh.. Ben benieuwd of het strippen wat uithaalt, wel flink aan het rommelen, maar of het door zet? Vind Gabriël het niet heeel spannend zo ondertussen? Mijn neefje kon op een gegeven moment echt niet meer wachten.. Babijtje, fijn dat hij zich lekker kon ontspannen.. Dus het helpt wel?!
Anniek, spannend!! Hier 2 kleuren muisjes in de kast staan.. Babijtje, lijkt me ook bijzonder zo'n osteopaat. Hopen dat het werkt, hoor het hier in de vriendengroep erg positieve verhalen over.
Gabriël beseft geloof ik niet helemaal dat er iets spannends gaat gebeuren, Eerised, maar hij probeert me de laatste tijd wel héééél erg veel uit. Ik hoop dat hij vanmiddag nu wél gaat slapen, want anders ga ik niet vrolijk worden.. oh, Babijtje, fijn joh dat hij zich zo goed kon ontspannen! Ik hoop voor jou Eerised dat het strippen wat uithaalt. Ik denk dat ik vanmiddag nog even ga slapen. Ik heb geen flauw idee wat ik anders moet gaan doen..
@ Ariel spannend meid! klinkt wel voorspoedig! hoop echt dat je een prettige bevalling hebt! @ andi fijn dat alles goed was! en inderdaad je bent nog niet bij de 40 weken, zo erg is het niet dat ze nog even de natuur afwachten, toch! @eerised zoo meid! dat is een lekker vooruit zicht! spannend voor Anniek! ben benieuwd! @babijtje hoop dat het helpt zeg voor je ukkie, heerlijk zou dat zijn!
slapen hier niet echt gelukt vanmorgen.. maar wel weer een paar uur liggen 'tukken' dus dat is beter dan niets.. moet nu opblijven ivm wordt tussen 12.00 -18.00 een pakketje afgehaald maja om 15.30 is me vent thuis, dus dan kan ik weer lekker naar bed! ga ik nu maar even iets in huis doen.. anders kruipen die minuten ook zo..
zo hè, wat een trip even naar de winkel. maar ik heb lekkere koekjes meegenomen en druivensap, eventjes verwennen. poeh donderdag is mijn man jarig en op de één of andere manier zijn we daar helemaal niet mee bezig. mijn man hoopt wel dat het mannetje niet bedenkt om donderdag geboren te worden.
Haha, zou toch wel een leuk verjaardagscadeautje voor je mannetje zijn, Mare? He, beroerd dat je nu zo lang op moet blijven Torties! En hihi, dat 'nog niet' klinkt wel ver weg, dat terwijl ik morgen toch al wel 40 weken ben.. Pfff.. Ik heb er zo de P in dat manlief nog steeds moet overwerken.. Hij is dan zooo laat thuis.. En dat terwijl ik ieder moment kan gaan bevallen! Meest idiote is nog dat hij het hardst werkt van zijn collega's en altijd over het quota heenzit en zijn collega's er altijd onder.. Hmpf.. :x Vind het zo ongezellig..
Is goed Mare, je hoeft ook niet persé te reageren hoor. Maar evengoed lief dat je dat wil doen. Vervelend dat je er zo doorheen zit joh.. Knuffel voor jou. Babijtje, fijn dat de behandelingen bij de osteopaat helpen. Is Jurre nu ook rustiger of huilt ie nog veel? Net om 12.00 heb ik Kenji zijn flesje gegeven. Hij had al een boertje gelaten nadat ie zijn fles op had, en er zat duidelijk nog iets in de weg. Ik dacht dat ie last van zijn darmpjes had, dus ik wrijf over zijn buikje heen. Even later spuugt ie een hele golf uit! Ging best hard, het was zelfs op het zitvlak van de bank terecht gekomen. Nu maar hopen dat ie de rest wel binnen houdt.. Ik vond het maar akelig in ieder geval.