September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mare, gek is dat hé. Mijn vent is zondag jarig..
    En hij vergeet het zelf gewoon...
    Heb jij nog een cadeautje gekocht voor je vriend? Zo ja, wat :D ? (ik weet niks voor mn vriend, op een baby na ;) )

2. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Dag dames,

Is het bij jullie ook van dat treurige weer???
    Niks aan zo!
    Ga maar een beetje gesleur met die gouden koets kijken ;)

En beschuit met muisjes staan hier al een week of 2 braaf te wachten haha.....maar eet er ook van...denk misschien voelt hij zich dan geroepen om te komen.
    Dus moet wel weer bij gaan halen :)

Ja eerised.....ben benieuwd of dat strippen wat uit gaat halen!!
    Dat gaan ze bij mij maandag ook proberen mocht de kleine man nog binnen zitten.
    En dat doen ze dan om de dag of om de twee dagen ofzo iets zei ze....doen ze dat bij jou ook?

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, ik ben weer terug en weer goedgekeurd, maar hier toch echt pas naar de gyn met 41 + 5 en dan pas met 42 weken inleiden.

Net als bij torties volgens mij.

Mijn volgende afspraak is trouwens 22-9 om 13.15 ze wilde me pas donderdag laten komen, daar was ik het niet me eens :D

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Houdt het niet meer bij met reageren, sorry als ik iemand over sla, geheugen = zeef hier!

@ jusi: wat zielig voor je manneke. Hopelijk voelt hij zich nu wel snel weer beter...

@ winkel: ben net terug van winkel, daar was een puber-aanval gaande, het stikte er van de luidruchtige scholieren die middagpauze hadden en daar hun eten kwamen halen.. mijn god, heb 'dikke buik' 'mega buik' en nog wat gemompel te horen gekregen in het voorbij lopen... zo lekker subtiel die pubers :D

Maar, heb wel koffie, thee, zoetjes, suiker, koffiemelk, boter (voor beschuit) etc. in huis gehaald, dus ukkie mag komen nu :D
    Helaas hadden ze die gekke thee niet, en ook geen roosvisee laxo, dus ik zit nu maar aan de zeer volkoren boterhammen en vanavond ga ik met olijfolie bakken! :D

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik vind dit weer maar wat ideaal om te gaan bevallen! Niet warm, lekker fris en je hoeft niet naar buiten.. :D

Joyce, ik ben benieuwd of wij onze afspraken gaan halen volgende week dinsdag. ;)

Nou, ben uit verveling maar wat spelletjes aan het downloaden, kijken of het wilt lukken.

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hier schijnt het zonnetje een beetje... zou deze week toch nog 23 graden gaan worden, volgens mij morgen... toch?
    In elk geval heb ik de tuindeuren lekker open staan voor de frisse lucht.
    Ik ga zo meteen nog maar eens beneden en boven stofzuigen, is dat ook weer gebeurd. Gisteren alles gepoetst, vandaag alles stofzuigen, en zo houden we dit huisje helemaal netjes in ons eentje :D
    Ik kan die David Hasselhof op RTL4 trouwens niet meer zien!

7. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ja Andi, om te bevallen is het inderdaad goed weer.
    Alleen is mijn lijf volgens mij helemaal niks van plan vandaag :(

Maar hoef inderdaad lekker nergens heen vandaag dus dat scheelt

8. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ja david hasselhof kan ik al jaren niet meer aanzien hihi

Patrick swayze is trouwens gister overleden...zag ik net online.

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    volgens mij gaat mijn lijf ook niks doen vandaag... maar het is inderdaad niet zo erg om binnen te blijven als het weer toch niet echt geweldig is. Ik vond het gisteravond ook opeens zo vroeg donker!!! Of lag dat aan mij? :$

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    verschrikkelijk...die haren en die kop van david hasselhof... **huivert**

Oohh... arme patrick swayze... de king of dirty dancing :(

11. Eertje klopt, als het niet werkt bij mij, dan moet ik even bellen donderdag en dan doen ze donderdag of vrijdag nog een poging!
    En mocht ik maandag nog niet bevallen zijn, dinsdag inleiden...

Hier is het ook treurig weer Eertje, bah, grijs en miezerig :(

Haha Andi, ik ga ook spelletjes spelen.. Moet toch wát doen hé :)

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Eertje, ja hier is het ook treurig weer. :( Het waait heel hard en ik vind het maar koud.
    Joyce, nog 2 weken wachten dus!
    MamatoB, ook al aan de poets geweest? :D Ik heb hier alleen nog maar een deel van de huiskamer gestofzuigd en gedweild. Ga nú echt aan de rest beginnen. ;)

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik ben ook benieuwd Andi, maar ben toch echt bang dat ik gewoon weer ingeleid moet gaan worden, maar je weet t maar nooit :D

Ze lag er wel helemaal klaar voor.

14. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    @ MamaToB, nou ik heb er gister niet zo op gelet, maar het wordt inderdaad wel weer erg snel donker hoor!
    Het einde van de zomer is echt in zicht helaas.

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    haha, Eerised, werkt toch nog altijd het beste tegen verveling he? Spelletjes? Ik ga zo ff naar de wc en dan neem ik m'n laptop mee naar boven met pittenkussentafeltje en ga dan op bed zitten, dan kan ik sneller naar Gabriël alstie weer z'n bed uit is(en hoef ik niet telkens die trap op te denderen)

Tja Joyce, ligt er wel helemaal klaar voor dus? Ik hoop voor jou dat je niet ingeleid hoeft te worden, hoor!

Eertje, ik verwacht ook niet dat er iets gaat gebeuren hier vandaan.. Wij morgen 40 weken joh!

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik vind het wel gezellig weer zo beetje donker en koud :D

En dan helemaal als de baby geboren is straks.

17. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ andi
    ja dat is waar natuulijk, morgen is jouw uitgerekende datum :p

ik ga der maar eens een filmpie ingooien als tijdverdrijf..

18. Het is zeker goed bevalweer..
    Maar ik voel nog niks bijzonders van het strippen hoor!

Ik vind het ook vroeg donker telkens, als ik samen met mn vent op de bank lig vind ik het wel lekker.. :)

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Net gezien in een ander topic

ff tussendoor anniek is om 11.45 uur bevallen van een zoontje DEVIN hij weegt 3460 gr. toch nog en snelle bevalling de rest typt anniek vanavond wel Groetjes papa John .

Anniek, proficiat met Devin!!
    Andere meiden die al bevallen zijn, ook nog proficiat!
    Meiden die nog wachten, heel veel succes met de laatste loodjes!!

Liefs, Nijn die jullie nog steeds in de gaten houdt....

20. Anniek.. Gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Toch nog snel gegaan.. Genieten maar lekker!!!

**ik ga even jullie afspraken zoeken in de berichten, zag dat er weer een paar nieuwe zijn gemaakt**

Deel Deze Pagina