September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Anniek van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hey Buddy! Vervelend idd dat je zo weinig kan met je arm! Hopen dat zodra je uit het gipswerk bent die kleine meteen komt :D

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Mijnkleine super dat alles zo goed gaat bij jullie. Haha om 6.00 uur aan de poets?!!? :D.

Ladymoi, fijn dat alles goed was bij de vk.

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ben ik weer eventjes weg, is er weer een beebje geboren! :$ :D

@ mama Anniek, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!!

Ik hoop dat alles goed gaat met moeder en zoon!!

Hier ook stierlijke verveling... bluh... geen zin meer om te poetsen opeens.. voel me ook niet zo lekker :(

@ Eerised: diarree kan toch ook een voorteken zijn? dat het lichaam zichzelf leeg maakt? Ik hoop het voor je!!

Ik wil ook bevallen!!! :p

xxxx

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Mijnkleine, dat hoop ik ook! Gelukkig ben ik er als het goed is vrijdagmiddag vanaf... dan mag de kleine ook meteen komen! hhaha

Leuk om te lezen dat het lekker gaat bij jullie! Leuke foto's trouwens en wat heeft jullie vent een lekker koppie met haar zeg!

6. Mijnkleine, het gaat dus heel goed met je!
    Fijn om te horen :) ...

MamatoB, haha ze zeggen van wel, maar had dit weekend bij die voorweeën ook diarree en zie hier nog steeds geen beebje!
    Ben benieuwd of het strippen wat gaat doen.. Dan zou het toch vanavond of vannacht wel door moeten zetten.
    Heb wel pijnlijke harde buiken, maar voel niks bijzonders..

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ja hier gaat het echt super, heel fijn! Dankjewel :D

Ik ga nu gauw, VK komt zo even checken en dan ga ik verder met duimen voor jullie :D

*zend een heleboel kracht en oxytocine!*

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    poeh ik heb alles bijgelezen en weet nog dat ik af en toe even moest lachen maar weet gewoon niet meer waarom :(

ik heb voor mijn man een wandklok gekocht, hij wilde de uode weer ophangen maar dat mocht niet van mij dus vandaar...niet heel creatief maar dat verwacht hij dit jaar ook echt niet van mij.

ik ga weer terug naar me bankje, kan ik een beetje rusten, heb ook een half uurtje geslapen. ik voel me gewoon ziek en dat is best irritant.

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ eerised : hmmz... tja dan is het toch maar weer afwachten he meid. Ik hoop het echt voor je dat er vanavond of vannacht dan toch echt iets gaat gebeuren.

Hier echt een heel raar gevoel... weet niet wat het is, maar voel me een beetje alsof ik het heel warm en koud heb tegelijk... en buik is ook pijnlijk... maar verder geen voorweeën althans niet zo heftig.. voel ukkie wel heel druk bewegen in buik.

Ik ga nog maar wat teevee kijken, en ondertussen houd ik hier t forum in de gaten :)

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Neeuhhh ... ;) Ook aan Cradle of Persia trouwens.. Zijn echt van die hersenloze spelletjes, eigenlijk.. :D
    Mooizo ;) Ik hoor het wel, joh!

Zit hier alleen niet zooo makkelijk eigenlijk.. Benen languit, pittenkussen met laptop erbovenop en dan m'n buik ertussen... Als je dan ook nog eens last hebt van harde buiken, is dat niet zo handig.. :(

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ooh ja, nog iets heel raars... dat heb ik sinds vannacht,
    vannacht zat ik op het toilet te plassen en ik hoorde me daarna toch een kabaal van uit mijn buik!
    net alsof ik continue water hoorde lopen, maar dan in de buik! (dus geen darm gerommel) .. hebben jullie dat ook?
    Ik weet niet of ik het al eerder had - is me nooit eerder opgevallen, maar net op het toilet hoorde ik het weer.. echt heel vreemd... is dat normaal?

12. Dat klinkt lekker comfortabel Andi :D ..

MamatoB, ik zou niet weten wat dat zou kunnen zijn, mijn buik produceert soms ook hele rare geluiden.

Ga zo nog ff wat doen hier, heb nog niks gedaan vandaag, luuiiiiiiii haha

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hier nog zo'n rare geluidenproducent.. Michael denkt soms echt dat daar hele flinke winden uit moeten komen... (schuift dus dan ook hele einden bij me vandaan.. Great... Ik laat geen winden!!! :x)

Haha, Eerised, lui mag toch als je hoogzwanger bent? :D
    En idd.. Zit érrug comfortabel.. *uche*

Goddank, Gabriël is gelukkig gaan slapen, dus het is nu lekker rustig hier in huis..

14. Hahahahaha Andi.. :D:D:D:D

15. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    bluh, blergh, ik ben ook lui.
    stofzuigen heb ik verplaatst naar de agenda van morgen. vandaag geen zin. heb net erwtensoep gegeten, met volkorenboterham, hopelijk triggert dat nog wat hier ;)
    heb net wel te horen gekregen dat mijn schoonzus zwanger is, 5 weken, das wel heel erg leuk...:)
    Dan denk ik 'jeetje, ik kan me nog zo goed herinneren toen ik zelf nog 5 weken zwanger was'... wat is de tijd dan toch snel gegaan achteraf...

16. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Anniek
    Gefeliciteerd!!

@ joyce
    wat sneu dat mano 1.5 uur heeft gehuild :( hopelijk de volgende keer weer beter!

@ladymoi
    nou dat is ook geen slecht nieuws ja toch!

@mijnkleine
    super fijn dat kenji het zo goed doet, en die krampjes zijnwel heel zielig natuurlijk, maar gelukkig helpt het al sje em troost! hoop dat ie er niet zoveel last meer van gaat krijgen!

@ mamatoB
    ik snap wat je bedoeld :) mijn zwager en schoonzus zijn nu bezig.. 1e ronde en ik vind het zo leuk omdat ze veel dingen aan me vraagt enzo
    vandaag dacht ze duidelijk der eisprong te voelen :p
    dus ik ben benieuwd over 2/3 weken of ze een positieve test hebben..
    zo leuk is dat om dat te zien.. je denkt weer helemaal terug aan het begin
    zouden we eigenlijk vaker moeten doen, waren ook hele mooie momenten..:D

17. MamatoB, haha ik heb echt ALLES verplaatst naar morgen haha. Ik heb gewoon geen zin vandaag, gooi er straks nog een wasje in, en thats it!

Zo ik heb ineens erge menstruatiekrampen joh... **denk er maar niks van** en ging net naar de wc, en het leek wel of ik ongesteld ben. Nog een gedeelte van de slijmprop? Ben vrijdag ook al zoveel verloren..

18. Nou seksen doen we hier nog gewoon hoor.. Maar nog geen resultaat!

Enne die wonderolie is toch helemaal niet zo goed?

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Seksen zie ik hier nog steeds niet zitten.. :D

Klopt, wonderolie wordt ook wel afgeraden, want je kind kan d'r van in de stress raken en daardoor in het vruchtwater poepen!

Voor de geïnteresseerden staan er foto's van onze box mét mobiel in mijn album. :) Ik zette dat ding net aan en ik werd me toch week joh.. Jankjank.. Whaha, leuk die hormonen.. :D

20. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Nou meiden met een dikke buik....ik leef met jullie mee...het moet toch nu wel erg zwaar zijn..die buik en het wachten...
    Ik kijk uit naar jullie foto's en namen en bevallings verhalen...
    groetjes slaapzak

Deel Deze Pagina