ja die wonderolie is op zich niet schadelijk, maar je darmen reageren er wel heel heftig op, wat weer weeën kan opwekken... maar wist niet dat het dan ook weer stress voor de kleine kan veroorzaken?? ik ga wel zometeen nog een fles roosvicee laxo halen... dat is wat milder en niet zo heftig als wonderolie, maar misschien geeft het mijn baarmoeder wel net dat zetje wat het nodig heeft....... en straks ga ik mijn voeten masseren! En een rondje lopen! En als dat het nog niet doet, nou, dan heb ik in elk geval mijn avond om gekregen @Eerised, jeetje, weer wat bloed? ik moet mijn VK bellen als ik licht bloedverlies heb geloof ik, kan toch betekenen dat het begint? Ik hoop het voor je!!! Ik ga het hier vanavond in de gaten houden, want ik krijg zo het vermoeden dat vanavond een spannende avond wordt hier op t forum!
Vrijdag had ik al een hele prop met slijm en bloed.. En allemaal stolseltjes, en nu beetje alsof ik ongesteld ben.. Nouja we wachten af .. Heb wel krampen, en ben benieuwd of het doorzet! Ga zo ook richting schoonouders lopen.. En dan daarna weer terug.. Kan geen kwaad! Andi, hij is echt leuk man, je mobieltje... Echt vrolijk! (haha hormoontje) Ah Andi, lekker joh.. seksen Slaapzak, er zijn er genoeg geboren de afgelopen dagen hoor, zo komt er niks, en zo een hele bups haha.. Hoe is het met jou en je kleine?
Wie weet helpt het strippen toch Eerised! Ik ga hier nog effetjes plat eigenlijk, anders haal ik de avond niet.. Ik doe lekker makkelijk pannenkoeken vanavond, dus ik maak daar nog even het beslag voor en dan ga ik languit..
Laten we het hopen! Ff lekker tukkie doen.. Lekkerrr pannenkoeken, zal ik mn neefje naar jou toe sturen Andi, leuk ventje hoor, hij is verliefd op pannekoekkies ! Ik eet bij mn s-ouders vanavond, lekker makkelijk. Zit ineens te denken, mocht het doorzetten vannacht ofzo, mn neefje is morgen jarig. haha! 16-09..
Whaha, jij bent echt wanhopig he mamatoB?? Nou, van slapen gaat het hier niet meer komen. Zusje kwam ineens voorbij gezet en Gabriël is nu net wakker geworden.. *geeuw* Ach, het moet maar..
Lekkere timing haha. Ach, vanavond lekker vroeg naar bed Andi .. Ik ga straks maar is richting mijn schoonouders, met de auto, al is het zo dichtbij, heb krampen, blehg.. Net nog wasje erin gedaan, heb ik iig nog wat gedaan vandaag.. Lekker eten daar, mn vent is er pas half 8..
Anniek, gefeliciteerd met jullie zoontje Devin! Mijnkleine, leuk om van je te lezen. En das wel minder, dat jullie Kenji krampjes had. Jij bent ook maf trouwens, 's nachts aan de poets whaha. Hoe zijn jullie trouwens op de naam Kenji gekomen?? Eerised, jeetje, bij jou blijft het ook bezig he? Nu maar hopen dat het iets te betekenen heeft.. Andi, leuke muziekmobiel. MamatoB, haha, ik moet wel lachen om jou hoor. Hoe laat komt manlief thuis?
Mijn vent is pas over een half uur thuis, en ik moet nog naar de winkel. Ik heb boter nodig voor het vlees te bakken, en kwam er gisteravond al achter dat die bijna op was. Maar geen zin om met Kenji naar de winkel te gaan, want dat is een hele onderneming, en iedereen wil kijken in de maxicosi enzo. Wel leuk, maar niet als je snel op en neer wilt. Maar goed, nu eten we dus laat, en dat vind ik helemaal niks. Wat eten jullie trouwens? Wij gekookte aardappels, schnitzels en rode kool of broccoli. Weet nog niet waar Jurgen zin in heeft.
*** Hik *** Ik heb al een half glas roosvicee laxo op Ik zit mezelf hier ook hartelijk uit te lachen hoor, dus denk vooral niet dat ik mezelf serieus neem of zo! Manlief komt zo thuis als het goed is, dat is fijn, want ik heb wel wat aandacht nodig! *** Kookt vanavond runder saucijsjes met gebakken aardappeltjes en witte bonen in tomatensaus *** Wat gaan jullie eten? Als ik vanavond wat minder hier ben, is het waarschijnlijk niet omdat ik weeën heb, maar omdat ik een poging ga doen om weeën op te wekken ik meld me wel tussen de wandeling en de voetmassage door Toedels!! Smakelijk eten allemaal!!
Heej meiden ben ik weer ff @Eerised, oh spannend hoop ook dat het door gaat zetten meid. Hier ook geen puf voor seks hoor, ook al roept mijn vriend hier dat we dat ook ff moeten proberen Heb net heerlijk geslapen en manotje ook. En ben nog ff naar de drukker geweest voor de proefdruk en enveloppen. Dus die kan ik ook gaan schrijven nu.
Hier eet ik bij mijn moeder aardappels met gehakt en boontjes. Lekker Eindelijk weer gehakt, mijn mannetje lust dat niet, dus maak ik het nooit.
Hoop voor jou dat de krampen doorzetten, hoor.. Wie weet levert het strippen toch wat op? Ach, vroeg naar bed.. Tja, vroegst is hier geloof ik 11 uur.. Fijn die series die je wilt kijken.. Ach, ik hang dan maar voor pampus op de bank, hoor.. MamatoB, wij eten pannenkoeken Zit eigenlijk nog te denken om kaas te halen, is toch wel lekker en hebben we niet in huis..
MamatoB, en als je nou tóch gaat bevallen vanavond? Zou wel humor zijn. Andi, pannenkoeken, mmmm lekker! Krijg spontaan trek. Ik ga Jurgen overhalen om dat dit weekend maar eens te eten. Hij is bijna thuis trouwens, dus heb de aardappels vast aan staan.
haha, ja we zien wel, als het toch vanavond zou beginnen (wat ik niet echt waarschijnlijk acht), dan meld ik dat toch wel even (als dat lukt) maar ga er niet van uit hoor...
*breekt even in* ARIEL IS BEVALLEN.. EEN ZOON.. (dat wisten we al).. Meer gegevens zijn ook bij ons.. feb 2008 mama's... nog niet bekend.. *breekt weer uit*
Ohh, Gefeliciteerd Ariel!! Da's idd niet veel info, haha, nieuwsgierig!! Zo, net kaas gehaald.. Krijg d'r al helemaal trek van..