@ Ariel......GEFELICITEEEERD!! We zitten nu toch wel in een soort baby wave hoor dames......ben benieuwd wie er morgen gaat bevallen hihi @weet ik niet meer wij eten vanavond macaroni......en heb echt trek nu.....maar wacht nog maar even braaf op vent. Die probeert echt allerlei projecten op het werk af te ronden haha
@ariel: van harte gefeliciteerd! kom maar op met die info. @anniek: gefeliciteerd! wij hebben ook pannekoeken gegeten maar nu heb ik enorm zin in iets zouts. dus ga zo nog wel iets anders eten. shit man, ik voel me al beroerd en nu ben ik ook nog eens verkouden, zo trek ik het al helemaal niet meer lang.
@ariel;van harte gefeliciteerd met je kindje,hopen dat de bevalling mee viel voor je. ook iedereen bedankt voor de felicitaties met de geboorte van mn nichtje.dat is ook heel snel gegaan ze is zelfs geboren in de ziekenauto. ook mooie buikfotos nog van iedereen,lekkere lage buiken haha. helaas wil mijn buik niet laag gaan hangen,want het kind wil niet indalen.morgen weer afspraak bij de gyn. en die zei al tegen me dat het een zware bevalling gaat worden waarschijnlijk[leuk vooruitzicht he?]of waarschijnlijk een ks.nou ik hoor morgen meer. veel succes iedereen groetjes
oh ja, wij hebben net de pdf van onze geboortekaart binnen (ja we waren heel laat met bestellen) en hij is zooooo leuk. ik ben echt blij! moet hem zo nog controleren op fouten maar de layout is iig perfect ^.^
ARIEL: .. zoontje heet NOAH THIJMEN.. 4200 gram..55 cm.. bevallingsverhaal staat nu bij febmama's 2008.. laatste of 1 na laatste pagina...ze zal t hier vast ook posten, maar ze ligt in het zh en heeft alleen mobiel..dus ik neem ff de vrijheid om het door te geven....
ik weet niet of het inmiddels bekend is maar om 11.45 zag onze Devin het levenslicht.... hij is hartstikke gezond en woog 3460 gram....
heyyy anniek nu alweer op t forum!! gefeliciteerd meid!! Voor al onze felicitaties moet je een beetje terug bladeren in dit topic Hoe voel je je??
@ anniek Goed zo... gelukkig maar! En dat je al zo snel weer op t forum zit, geweldig !!! hoop dat dat mij ook lukt straks
Oh ja, Anniek, vertel ons eens even hoe een wee ook alweer precies voelt? jij hebt t nu vers in je geheugen
@ eerised sinds het strippen afgelopen maandag verlies ik echt twee reusachtige slijmerige massa's per dag + de nodige kleintjes met hele kleine sliertjes bloed, en ook hier nog geen beeb.. wel ongelooflijke lektieten.. je borsten gaan toch lekker van hetzelfde hormoon als wat de bevalling opwekt ? @ eten wij hebben ajam kerrie madras met rijst gegeten @ Ariel gefeliciteerd met je zoontje Noah Thijmen Ik ga de pc afsluiten en relaxen in me bedje.. morgen weer een drukke dag! (vk + ctg) truste meiden!
Truste Torties. Succes morgen!! Ariel mooie naam voor jullie mannetje!! Heb net je bevallingsverhaal gelezen bij de feb. mama's, wel heftig hoor meid! Lekker genieten nu!
Succes morgen Torties! Zo, d'r is er hier eentje m'n buik aan het verbouwen.. Pff... Ik kruip ook m'n nestje in, ben echt moe! Tot morgen dames!
truste Andi! Rustig hier he, vanavond? Is iedereen patrick swayze films aan het kijken of zijn jullie allemaal aan het bevallen??? Hier ontzettend veel gekke harde buiken sinds vanmiddag .. maar dat zal wel weer wat voorwerk zijn. Ik ga nergens meer van uit!