iedereen al aan het rusten? ik hoop dat het mij vandaag ook een beetje lukt, moet morgen vroeg naar de vk en dan komt me s-moeder en dat ga ik echt niet volhouden zonder slaap. ik heb vandaag zo gelachen bij friends. heeft nog iemand het gezien? rachel was 8 dagen over de datum en erg evil. zo voel ik mij nu al en ben nog niet eens bij me uitgerekende datum, dat wordt nog wat zo...
Truste Andi. Het is idd erg rustig hier.... Mare heb de uitzending vandaag niet gezien. Dus over dik anderhalve week wordt jij ook flink evil ?
@ 5mare5: haha, ja die heb ik ook gezien, hahaha!!! echt super grappig!! heb in een deuk gelegen!! vond het alleen gek, ze zei dat haar water gebroken was, en toen ze daarna weg liepen richting ziekenhuis zag je niks aan de achterkant van haar rok! dat leek me vrij onwaarschijnlijk
Hallo septembermama's, Ik heb een tijd terug eens meegeschreven. Tijdens de zwangerschap veel meegelezen en wil daarom graag laten weten dat op 10 september onze zoon Noah is geboren. Noah woog bij de geboorte 3550 gram. Het is een mooi kereltje en we zijn al stapelverliefd op hem. Ik wil de mama's in spé veel succes wensen met de allerlaatste loodjes; het is het allemaal waard!! groetjes erwtje
Ariel, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Noah Thijmen! Torties, ik weet het niet.. Bij mij komt er al vocht uit mn tieten sinds week 22 ofzo.. En de laatste dagen nog meer, en ze jeuken ook helemaal 's morgens, en dan moet ik effe de spanning eraf halen haha! Ach, strippen zal wel niks uithalen, voel niks bijzonders, verlies bloed en heb flinke krampen soms, en sch**t mezelf helemaal leeg maarre dat is het ook weer. Jij word vrijdag ingeleid toch? MamatoB, ik was met mn vriend bij zijn ouders, hebben daar gegeten en komen net thuis. Erwtje van harte gefeliciteerd!
September 2009 mamma's Afspraken September 16 Mare - afspraak VK - 8.50 Torties - afspraak VK - 11.15 (3e strippoging) Torties - afspraak ZH - 13.00 (CTG) 17 MamatoB - afspraak VK - 09.00 18 Torties - afspraak ZH inleiden - ..... (als strippen mislukt) 21 Eerised90 - afspraak VK - 08.50 Eertje - afspraak VK - 12.00 (strippen) Booky - afspraak VK - 14.10 Ladymoi - afspraak VK - 15.30 22 Andi - afspraak VK - 12.10 Joyce84 - afspraak VK - 13.15 Eerised90 - afspraak ZH inleiden - ..... (mits nog niet bevallen) Wie wanneer uitgerekend en bevallen? Augustus 27 Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1 Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)' 4 Torties 5 Tantan - 13 september - Mika Levi (41w) 6 Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7 ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje - 07 september - Jenne (40w) Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11 Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli - 13 september - Gizem (40+2w) 12 Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel - 15 september - Noah Thijmen (40+3w) Mijnkleine - 12 september - Kenji (40w) 15 Joyce84 Eerised90 16 Andi Eertje 17 Rox - 14 september - Jara (39+4) 18 Ladymoi 19 MamatoB Naiobi - 10 september - Quinn(38+5w) 23 Hellen1971 - 11 september - Roos(38+6w) MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen De stand Er zijn nu 6 jongens en 7 meisjes geboren We wachten nog op 4 jongens en 2 meisjes! En van 5 beebjes is het geslacht onbekend.. Overtijd Torties: 4 september Joyce84: 15 september Eerised90: 15 september Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) week 39, jongen Hellen: 17 september (niet uitgekomen) Rox: 21 september (niet uitgekomen) Ik denk zelf Ariel: 4 of 5 september (niet uitgekomen) Rox: 6 of 7 september (niet uitgekomen) MamatoB: 9 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) of overtijd, jongen Mamavanbas: 12 september (niet uitgekomen) Twinkle: 18 september Torties: 18 september Eertje: 19 september Andi: 20 september of overtijd Booky: GEEN ENKEL IDEE . LIEVE MEIDEN, Willen jullie afspraken en wijzigingen doorgeven aan EERISED? Dankje!
hahaha Booky, moet wel even lachen om jou! Ja zeker shit, miss vannacht nog..?? Maar dan zou ik nu toch wel iets anders moeten voelen? Voel nog niks bijzonders..
Ariel, gefeliciteerd met jullie zoontje Noah Thijmen! Ik ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, dus ga het even zoeken. Anniek, pff, nu al op het forum, jij bent vlug! Verder alles wel goed met jullie? MamatoB, ja ik vind het ook erg rustig hier hoor.. Ik was om 19.00 Kenji gaan voeden en had hem daarna in de box gelegd, omdat Jurgen nog naar zijn ouders moest. Die had hem dus na zijn werk nog niet gezien. Heb nog een hele tijd met mijn frummel op de bank liggen knuffelen. En ons mam en mijn oma kwamen onverwacht nog even. Toen Jurgen thuis kwam wou hij het natuurlijk overnemen, en ben ik de flesjes gaan uitkoken en gaan douchen, dus de avond is zo om op die manier. Nu toch nog even forummen, wou weten of ik iets gemist had. Eerised, dat zei Hellen ook nog een paar uur voor haar bevalling, dat ze niks voelde, en zie wat daar van kwam.
Eerised je weet maar nooit idd.... OOh nu iedereen aan het bevallen is geslagen is het wel erg rustig hier...
Dat is waar Jusi.. Hopelijk bij mij precies hetzelfde, maar anders kan het geen week meer duren, en dat doet me goed! Booky het is zeker rustig, zeker nu de afgelopen dagen zoveel actieve forummers zijn bevallen, nu wij nog .. En er zijn er ook een paar vroeg slapen heb ik gelezen..
JA en dan wordt het wel heeeeeeel stil hier heh . Wel super fijn hoor dat het bij jou geen week meer duurt. Ik ga hier echt uit van nog 3,5 week dan valt het hier weer mee .
Ik ga zo meteen ook even op de bank liggen dames, veel gekke en harde buiken hier weer. Ik ga zo eerst nog even met mijn hubby wandelen (blokje om) en dan lekker even plat op de bank of zo... is nu even te oncomfortabel achter PC zitten met een basketbal in mijn buik.
Hihi ja kan me voorstellen dat het niet echt lekker zit MamatoB. Hier lekker op de bank met de laptop op schoot. Zit prima
Ik lig/hang lekker in bed met de laptop op schoot.. Mn vent ligt naast me te slapen, vind m dan altijd zo lief, hihi! Booky, elke dag eerder is dan meegenomen, ik had na vrijdag echt zo iets van, ik loop nog 2.5 week, klaar punt. Dus vanmorgen had ik echt zo iets van.. Wow, maximaal 7/8 dagen nog.. haha! Hoe lang liep jij met Mats? Ooh MamatoB, jij bent nog bezig met je bevallingsopwekschema
Ach ja, positief denken idd Eerised. Over een week heb je je beeb in je armen! Ga even met manlief een sigaretje roken buiten, en daarna mag Kenji weer zijn fles.