Ik ga zo ff lekker opruimen, daar heb ik f zin in, raar gebeurt ook niet zo vaak, ben niet zo van het schoonmaken Maar wil dat alles ff opgeruimd is.
ik ga hier vandaag enorm schoon maken! mijn s-moeder wilde eigenlijk komen maar die kon pas vandaag. dus als ik het vandaag afkrijgt kan ik haar voor morgen afzeggen
Goedemorgen... MamatoB nog een beetje kunnen slapen??? Jusi, voeden op verzoek ik volgens mij vooral zo met bv... Nou Andi, laat die kleine man maar komen vandaag . Mare fijn dat alles goed was bij de vk... Haha de nesteldrang slaat toe Joyce, wie weet... Ik ga mijn moeder ophalen die komt hier lekker een dagje helpen met poetsen e.d. . Mats is op het kdv dus we hebben even de handen vrij.
Ik ga me op de valreep ook nog even hier aanmelden... Ik ben inmiddels bijna uitgerekend en hoop heel erg en graag snel nog een septembermama te kunnen zijn! Ook toekomstige papa is mijn hormoontjes volgens mij behoorlijk beu en is erg bezorgd... Maandag heeft de verloskundige me doorverwezen naar de gynaecoloog waar ik vanaf nu ook onder controle moet blijven, dit vanwege mijn bloeddruk die te hoog is (maandag was ie 100/150). Gelukkig werd ie aan de monitor een stukje lager waardoor ik gewoon weer naar huis mocht. Wel moet ik nu dus in ziekenhuis bevallen. Maar wanneer? Kom maar, kleintje, ik kan niet wachten je te leren kennen! En stiekem ben ik erg nieuwsgierig naar de bevalling...
Goeiemorgen dames, @ Linda, welkom hoor, op de valreep gezellig dat je mee komt kletsen hier! @ andere dames ; allemaal goed geslapen hoop ik... @ Hier: Nou, wat een nacht zeg....pfff... Ik heb vannacht heel lang op gezeten / wakker gelegen met flinke buikpijn, keiharde buiken en een 'knijpende' onderbuik. Op een gegeven moment wist ik gewoon niet meer hoe ik het moest zoeken. Maar het heeft weeeeeeer niet door gezet, dus dit is loos alarm nummer ??? zoveel... Ik word er zo langzamerhand helemaal gek van hoor, sorry maar moet écht even klagen. Ik vind het echt niet meer leuk dat ik telkens van die voorweeën heb, want naast tig slapeloze nachten heb ik er nu ook geen vertrouwen meer in dat ik het dadelijk weet als het zo ver is. Ik ga er al de hele tijd van uit dat ukkepuk niet voor de uitgerekende datum zal komen, om mezelf niet gek te maken, en denk zelfs vaker dat hij/zij pas met 42 weken zal komen, zodat ik straks niet te teleurgesteld ben als ik over tijd loop... maar die pijnlijke voorweeën die houden me elke keer weer voor de gek... en bovendien kosten ze zo veel energie dat ik daarna weer twee dagen moet bijkomen er van. Kortom, ik heb even op zijn zachtst gezegd een baaldagje Let maar even niet op mij liefs mamatoB
@linda: welkom hier, balen dat je bloeddruk zo hoog is, maar het zal wel een geruststelling zijn dat je nu in de gaten gehouden wordt. @mamatob: balen van je nachten. ik hoop dat het gewoon snel wel doorzet zodat je niet helemaal uitgeput raakt
@ Mare : ja ik hoop ook dat het snel begint of dat ik in elk geval niet meer van die ellendige nachten vol voorweeën krijg want ik houd dit niet lang meer vol zo @ Linda: inderdaad goed dat ze je bloeddruk in de gaten houden! @ eerised: hoe is het meid? Goede nachtrust gehad? Hoop dat het strippen geholpen heeft en dat er iets begonnen is! @ dames die vandaag uitgerekend zijn: Ik hoop voor jullie dat het vandaag begint!
best beroerd helaas! de verkoudheid wordt steeds erger en ik kon al zo moeilijk adem halen. en ik heb steeds harde buiken, dat is best irritant als je zoveel doen wilt.
Balen dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad MamatoB! Prut zeg! He Mare, vervelend dat je zo'n last hebt van je verkoudheid, joh! Welkom hier Linda! Zooo, vingerverven hebben we ook weer gehad.. Hihi, een grote smeerboel was het hier.
@ Andi; haha, lekker toch zo'n knoeiboel... Ik heb echt totaal geen idee wat ik hier moet doen vandaag, voel me te belabberd om iets leuks te doen, geen energie om iets leuks te verzinnen. Hebben jullie nog leuke ideeën? Ik denk dat ik anders maar weer mijn bed in duik straks. Ben een beetje boos op mijn eigen lijf nu.
Spelletjes op internet spelen, MamatoB? Ik heb gisteren twee spelletjes gedownload en daar kan ik nu aardig mijn tijd mee doden. Afijn, lijkt wel alsof al mijn buren nooit thuis zijn.. Ik woon op nummer 1 en ik heb nu een gigantisch pakket van de H&M voor nummer 9 in mijn huiskamer staan.. Dat betekent dus dat nummers 3, 5 én 7 niet thuis waren!
Goede morgen dames, Sorry dames, kom echt net pas uit bed. Afgezien van 4/5 keer per nacht naar de wc slaap ik nog steeds prima eigenlijk....echt asso als ik dit hier hoor. @mare....heb je wel wat neusspray ofzo geprobeerd?? Want met een geheel verstopte neus bevallen lijkt me ook geen pretje! Plus de kans om je schoonmoeder te ontwijken moet je altijd proberen te pakken hihi....die van mij woont gelukkig op bijna 2 uur rijden @Andi......dit is onze dag meid!!! Alleen gaat smurf volgens mij geen gebruik maken van deze dag!! Ik merk trouwens wel dat ik eigenlijk nergens meer zin in heb....eerst had ik echt elke dag wel plannen...maar heb gewoon geen zin en puf meer om nog te gaan winkelen ofzo. Dus ga straks 3 boodschappen halen en vanmiddag even gezellig langs de buurvrouw....maar verder doe ik lekker niks!
@Anniek; gefeliciteerd met jullie zoon! @Ariel; gefeliciteerd met jullie zoon! Tjee zeg wat een bevallingsverhaal, heftig hoor. Gelukkig dat alles ok is. @Erwtje; gefeliciteerd met jullie zoon! @mamatob; dikke knuf voor jou!
Hi lieve meiden, ik ben alweer te lang niet meer geweest, er zijn weer een heleboel beebjes geboren zie ik Erwtje en man gefeliciteerd met de geboorte van Noah! Mijnkleine en man gefeliciteerd met de geboorte van Kenji! Tantan en man gefeliciteerd met de geboorte van Mika Levi! Merakli en man gefeliciteerd met de geboorte van Gizem! Rox en man gefeliciteerd met de geboorte van Jara! Anniek en man gefeliciteerd met de geboorte van Devin! Ariel en man gefeliciteerd met de geboorte van Noah Tijmen! We hebben nu wel een indrukwekkende namenlijst zeg, mooi hoor! Geniet ervan allemaal! Ik heb alles wel bijgelezen en heb behoorlijke pittige bevallingsverhalen gelezen, ben ontzettend blij dat alle beebjes gezond ter wereld zijn gekomen, er zitten echt een aantal wondertjes tussen zeg. Mama's heel veel geluk met de kleintjes en ik hoop dat jullie snel zullen herstellen van de bevalling. Verder nog een heleboel wachtende en rommelende dames, moeilijk hoor zo lang wachten en steeds weer vals alarm. Hopelijk gaat het voor jullie nu echt niet lang meer duren! Hier gaat alles goed, gisteren weer naar het ziekenhuis geweest en met de suiker gaat het prima, ik hoef niet meer op controle daarvoor voor de bevalling. Mijn schildklierafwijking is toch wel wat forser dan gedacht, dus ik heb een flinke verhoging van de medicatie gekregen, maar de internist heeft gezegd dat ik me abslouut geen zorgen hoef te maken. Verder ben ik heel erg druk in huis, ik heb echt verschrikkelijke nestdrang, mijn vriend wordt er echt helemaal gek van. Gelukkig hoeft alleen de keuken nog maar, maar dan moeten echt alle kastjes leeg, dan schoongemakkt en opnieuw ingedeeld worden. Verder ben ik de laatste was aan het wegwerken en de babykamer is nu helemaal klaar!! Ik zal straks foto's maken en in mijn album zetten. Verder voel ik me echt nog steeds prima, heb wat last van krampen, maar niet echt veel. Ik slaap echt prima en door de weinige bekkenklachten vind ik het weer heerlijk om de stad in te gaan en lekker ergens te gaan eten of een cappucino te drinken. Vandaag ga ik weer lekker meekletsen, sorry dat ik er niet zo veel ben de laatste tijd!
Haha, Eertje, geloof ook niet dat deze boef hier van vandaag gebruik gaat maken! Herken het wel, hoor.. heb ook nergens zin meer in! En dat idee heb ik bijna wel. 't Is echt een doos die 1½ keer zo groot is als een verhuisdoos.. Hij paste maar net door mijn deur heen.. Ik had ook nee kunnen zeggen tegen de postbode, maar die had dan met een extra groot pakket nog mee moeten zeulen, gunde ik 'm ook niet. (Daarnaast was't nog een lekker ding ook, dus daar zeg ik geen nee tegen.. Whaha )
Ja, ik ga misschien nog maar wat online pokeren ofzo ... weet het anders ook niet meer @ Andi, 'handig' van die buren die nooit thuis zijn Maar als ik erover na denk... toen ik nog geen zw.verlof had, was ik eigenlijk ook nooit thuis overdag en mijn buren hebben ook wel eens een pakketje voor me aangenomen... haha... @ babijtje ; thanks