@ Andi, hahaha, daar had ik ook geen nee tegen gezegd! Hier stonden vanochtend twee ouwe mannen voor de deur, heb gewoon niet open gedaan, puh!
Eertje en Andi toch speciaal zo'n dag als vandaag! Hoop dat jullie kleintjes niet al te lang meer wachten...
Thanx, ja sorry ik ben zo druk met vanalles, maar lees wel steeds mee, alleen reageren komt er dan niet altijd van.
@eertje: hey jij ook vandaag 40 weken, hopelijk gaat er snel iets gebeuren. hm neusspray wel een goeie nog niet aan gedacht eigenlijk @twinkle: hey, wat fijn dat het met de suiker wel goed gaat. schildklier zal wel een tegenvaller zijn. hopelijk werkt de hogere dosis snel
Mare wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, neusspray mag je eigenlijk niet gebruiken toch, alleen die zoutoplossing geloof ik, maar die helpt voor geen meter. Misschien stomen met eucalyptus ofzo?! Ik hoop dat je snel opknapt meid! Wat die schildklier betreft ik merk er helemaal niets van, dus ik vind het ook niet erg, ik ben alleen erg benieuwd of het een blijvend probleem is en of ik dus de rest van mijn leven die tabletten zal moeten blijven slikken. Het enige belangrijke nu is dat Hummeltje ook genoeg hormonen binnenkrijgt via mij, dus hopelijk werkt het snel.
Hahahaha Nu hoop ik wel dat de buren dat pakket gauw op komen halen, want mijn huiskamer is niet zo groot eigenlijk, dus het is nogal een sta in de weg.. Nou, vind ik niet kunnen dat je niet reageert hoor Twinkle.. Neejoh, geintje!
@ andi jij bent vandaag 40 weken he meid? Spannend... hoop voor je dat er iets gaat gebeuren vandaag.. wat voor gevoel heb je er zelf over?
Hallo Dames, Nou, nog niet aan het bevallen hoor.. Strippen heeft dus niet uitgehaald, wel flinke menstruatiekrampen, voorweeën, diarree en last van mn rug. Voel me ook weer flink bedonderd. Heel de nacht wakker gelegen van de pijn. De buurman had tot 01.30 een feestje ofzo, wat een pokkeherrie. Er is markt vandaag dus om 05.00 vanmorgen stonden die debielen weer op het plein hier om de kraampjes op te zetten, dus al de hele ochtend herrie. Maar niks bijzonders dus hier..... Heb nu nog steeds krampen en pijn in mn hoofd omdat ik weer maar 1,5 uur heb geslapen! Twinkle, goed weer van je te horen! En fijn dat je je zo goed voelt. Andi, oooeh flirten met de postbode. haha! Eertje, ik heb dat ook van die dagen heb ik nergens zin in, en de dag erna poets ik me helemaal suf. MamatoB, bleh ook weer zo'n beroerde nacht. Shit zeg! Wat zijn dat voor baby's hier? Kom eruit, stop met pesten . Ehm, wat heb ik nog meer gelezen? Weet het niet meer eigenlijk..
@twinkle: oh oké, dat scheelt als je er zelf geen last van hebt. qua neusspray gebruik ik zelf sowieso alleen maar zoutoplossing en op zich helpt het mij wel meestal. zo ik ga nu echt some serious schoonmaak buisness doen hier. tot later dames!
*biedt nederige excuses aan aan Andi, het spijt me! * Ik kan alleen niet beloven dat het nooit meer voorkomt haha
Ik denk niet dat er wat gaat gebeuren vandaag.. Maar ik denk -hoop- dat ik niet de 41 weken ga halen... Slecht he? Hahaha, Twinkle, het is je vergeven, hoor..
ariel van harte gefeliciteerd... erwtje van harte gefeliciteerd.. zo zo nog effe en dan zijn we met z'n allen mamma's..of nog een keer mamma voor sommige.. hier gaat alles heel goed ...pyta is erg lief...met wat geklungel met haar gulzigheid en de gevolgen ervan zijn we al ver..maar ja heb nu al zeker 5 verschillende flessen gehad alle spenen die er zijn haha maar we hebben er een die werkt en een techniek gevonden wat bij haar past haha.. en dan de gewone baby dingetjes krampjes , poepen en spugen.. maar ondanks dat is ze erg lief hoor.. oja je gelooft het niet maar ze doet echt waar ongelogen echt lachen...niet altijd je moet haar wel goed stimuleren maar ze kan het... als je ziet wat die veranderen en doen binnen 3 weken ongeloofelijk! echt leuk... ik lees iedere dag mee hier ..maar hahah heb het best druk met overal aan te wennen en regelmaat in te krijgen..dus posten is wat minder.. met mij gaat het toppie..zeker voel ik nog wel dat ik pas bevallen ben..maar wat wil na 3 weken.. @ torties hoop dat alles zo spoedig mag gaan..
Oh Eerised wat vreselijk balen meis! Zeker ook dat je niet lekker hebt geslapen! Knuffel voor jou, ik leef echt met je mee. Mare dat is fijn dat die bij jou wel helpt, succes met poetsen! Ik ga foto's van de babykamer maken, tot zo!
Ik ga effe bammetjes smeren.. Heb zin in boterhammen met gesmolten kaas.. En Gabriël is rijp voor z'n bed..
Wat fijn Slaapzak dat het zo goed gaat met jou en Pyta! Heerlijk meid! Goed dat jullie nu ook de goede fles/speencombinatie hebben gevonden. Veel succes met wennen, is natuurlijk ook niet niks zo'n kleintje in huis ineens die je hele leven op z'n kop zet.
@ eerised ohwww shit dat je ook zo'n k**nacht achter de rug hebt had zo voor je gehoopt dat het misschien vannacht door zou zetten.. ***knufffff*** @ slaapzak wat super dat je je goed voelt! Heerlijk toch! Geniet er maar lekker van. @ andi dat hoop ik ook voor je, dat jouw ukkie maar snel mag komen he!! dat je nog zo vrolijk bent joh, ik ben nog niet eens uitgerekend vandaag en heb nu al een humeur om op te schieten
nou dames, daar ben ik weer het is vermoeiend zeg een baby Hier mijn bevallingsverhaal: Vrijdagnacht begon ik vruchtwater te verliezen (had dus een scheurtje), zaterdag verloor ik ook nog vruchtwater. Kwam de vk nog kijken en zij dat als ik niet spontaan zou bevallen, ik ingeleid zou worden. Nou 's avonds nog niks gebeurd en werdt ik overgedragen naar de gyn. had wel al weeën zaterdagavond. En zondag morgen zou ik ingeleid worden om 7.30 uur. Zaterdagnacht begonnen ruggenweeë (wat doet dat pijn zeg!!! ) en zijn we met mijn man richting het ziekenhuis gegaan. Werdt aan de ctg gelegd en had al flink weeën, maar niet heftig genoed. Rond half acht werd ik aan de infuus gelegd en ja hoor de weeën werden heftiger . Samen met mijn man opgevangen (echt heftig). Bij aankomst in het ziekenhuis had ik 4 cm ontsluiting. En van half acht tot 13.00 uur werden dat er 9cm. De vk heeft geholpen met de laatste stukje en mocht ik gaan persen. Het tussendoor toucheren was zooo heftig, ik ving de weeen op mijn zijkant en voor het toucheren moest ik op mijn rug gaan zitten, waardoor ik nog een wee kreeg (wegpuffen) en na het toucheren nog een wee pffff. Persen heeft ong. 53 min geduurd). Maar ik vond het persen het ergste gedeelte het brandde gewoon beneden. En om 14 uur werdt onze dochter geboren!!! Ben nu aan het bijkomen en genieten van onze meid ben begonnen met borstvoeding maar heb last van kloven. Ik doe mijn best Ik weet niet precies allemaal wie er bevallen zijn. Maar heb op de babylijst gezien dat Rox, mijnkleine, Tantan en Ariel zijn bevallen. Dames van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Andi en Eerised hoop voor jullie dat jullie snel mogen genieten van de kleine!!!!!
Slaapzak, fijn dat je nu een oplossing hebt voor de voeding. En dat alles goed gaat met jullie.. Dat je wat minder post maakt niet uit hoor, je hebt net een kleintje, geniet daar maar lekker van .. Andi, eet smakelijk. Blehg, wat een baaldag heb ik weer.. Verschrikkelijk!! Ik weet dat het niet lang meer kan duren, over 6 nachtjes lig ik in het zh om ingeleid te worden, maar toch. Telkens dat gerommel en die slechte nachten, grrr ben moe . MamatoB, jij bent ook flink voor de gek gehouden vannacht door je lijf..