Welkom Betty Boop! Wat geweldig, na een IVF, aan de andere kant ook spannend voor jou. Ik hoop dat het goed gaat!
Heej Betty Boop; welkom hier. Wat een ontzettend duidelijke test zeg. Maar wat een ontzettend spannende tijd breekt er nu voor jou aan. En wat heb je al wat meegemaakt met mk. Morgen een extra spannende dag. Je houd ons wel op de hoogte he. Gezellig dat je hier mee komt kletsen. En klets hier alles maar lekker van je af. Het is fijn als je dingen met andere kunt delen. Knuf Babette
Ja zeker en ook wel speciaal dat ik vanaf 11 pagina's al mee mag schrijven... Morgen idd spannende dag. Werd vanochtend voor het eerst niet misselijk wakker, dsu werd gelijk bang... Maar nu is die honger misselijkheid er gelukkig weer... Ik ben ook wel benieuwd wanneer we er nu uitliggen.. juist nu is het erg verslavend ier te zijn hahahaha
ik zal mijn test ook even showen........was geen twijfel mogelijk en vanaf toen begon het giebelen. Verleden jaar bleek ik bij de echo anderhalve week verder te zijn, dus ben benieuwd nu. Over een weekje ga ik de verloskundige bellen, echt leuk allemaal
Die is wel super diudelijk idd... Spannend he allemaal... Gaan jullie je nog opgeven voor moeders voor moeders? Ik uiteraard wel, maar pas als ik zeker weet dat het op de goede plek zit enzo...
Ja , ik heb me al opgegeven. Ik vind het een kleine moeite om te doen. Ik heb me gewoon via internet opegegeven, dus zal binnenkort wel een telefoontje krijgen.
Ik ga mij na morgen opgeven en geef aan dat ik pas na de 1ste echo een afspraak maak... Das ook weer een maalpaal altijd he die test van moeders voor moeders....
Hee meiden, Kom ook weer even bijkletsen, wat gaat het hier hard zeg. Mijn familie weet het al. Dat was niet de bedoeling, want wij wilden Jesper ook een t-shirt aan doen met die tekst, ik ben stoer, want ik word grote broer. Maar mijn zusje had speciaal als toetjes iets gemaakt met rauw eiwit, wat ik dus liever niet wilde eten. Ze was erg teleurgesteld omdat ze zo haar best had gedaan en daarom had ik het maar verteld. Ach, iedereen was blij en het is ook wel erg leuk om het te vertellen. Hebben jullie je al aangemeld bij de vk? Ik wacht nog eventjes tot een week of 6 denk ik. Ik heb er weinig zin in, want ik heb helemaal geen goede ervaringen met die verloskundigenpraktijk. Helaas is het de enige in de buurt. Ik zal niet het hele verhaal vertellen, maar als ik onder hun begeleiding was bevallen had mijn zoontje waarschijnlijk niet geleefd. Ze zijn daar zo ontzettend onnauwkeurig en slecht. Gelukkig begeleiden ze me alleen maar, ik moet namelijk sowieso bevallen in het ziekenhuis en op eind onder begeleiding van een gynaecoloog ivm ks bij mijn zoontje.
Ik ga zeker ook meedoen aan moeders voor moeders. Inderdaad een klein moeite waaarme je een hoop kan betekenen voor andere. Ik wil na mijn vakantie hun even bellen (5 jan is mijn vakantie voorbij). De verloskundig wil ik dan ook gaan bellen. Dan ben ik bijna 6 weken, lijkt me dan een prima tijd.
Ik mag helaas niet meedoen met MvM . Ik heb ooit een bloedtransfusie gehad en dan mag je niet meer meedoen. Ik ga ook morgen de gyn bellen en als het goed is krijg ik dan met 6 weken de 1e echo!
leuk leuk dat sommige al bijna een echo krijgen (al is de reden niet altijd leuk) vorige x pas met 11 weken en 5 dagen een echo gehad, dus hoop dat het nu iets eerder kan
Nee deze keer ga ik niet meedoen met moeders voor moeders. Ik kan me nog heel goed de lucht van die piesflessen herinneren en moest ik toen van gewone dingen niet kotsen was het wel van die flessen. Heb er deze keer ook gewoon echt geen zin in (niet boos worden he meissies hihihi)
Net met mijn zoon naar de bioscoop geweest: Madagascar2. Erg leuke film maarre.......moeders zat haast te slapen Vanavond maar bijtijds naar bed, om 6uur er weer uit morgen om te werken :x
Hmmm misschien kun je dan de urine in de beker opvangen en je partner het laten overgieten... Maar tuurlijk worden we niet boos, iedereen kiest voor zich zelf waarom wel of niet... Er is nog genoeg pergnyl dus de medice wereld zal 1 vrouw niet missen denk ik.... Het rook idd niet fijn, maar toch is het een kleine moeite... Over dingen eten of niet.. opzich eet het vruchtje nog niet meteen van je dus je had best dat toetje nog even kunnen nemen. Maar ook hier geld ieder kiest voor zich... Ik heb alleen nu 2jaar overal rekening meegehouden en mij afgevraagd waarom een junkie wel gewoon zwanger kan worden en blijven zonder complicaties of enge ziektes bij het kind... De vorige 2 x heb ik netjes niets meer genomen en toch ging het fout... Dus voor mij vanavond nog lekker even mijn laatste biefstukje en met oud en nieuw gewoon een glaasje champie.... De natuur geeft het je wel of niet, je kunt er zelf niets aan veranderen... Maar alle respect voor ieder zijn keus... Geniet op jouw manier van je zwangerschap toch?
hahaha hier is het anders om, papa doet een dutje en mama ziet met grote ogen gewoon tv te kijken... ik heb nog geen last van de moeheid...
Ben ik helemaal met je eens Betty Boop. Ik heb in mijn eerste zwangerschap ook gewoon leverproducten gegeten hoor. En dat glaasje champie kan echt geen kwaad, kijk idd maar naar de junkies onder ons, en daar zijn er meer van dan wij denken, dat kan ik je uit werkervaring wel vertellen (doe het nu maar niet ivm evt meelezende collega's)