idd alina21 het kan raar lopen som je bent NU zwanger wie weet zit je na de bevalling te denken bah bah heb helemaal neit genoten van me zwangerschap... ik denk gewoon als ik een miskraam krijg is het k*t maar ja kan er niks aan doen je kan eht neit tegen houden of wat dan ook als het zo moet zijn dat je de 9 maanden niet mag volmaken is het gewoon k*t en als je de 9 maanden wel vol mag maken en een gezonde baby op de wereld zet meot het zo zijn je hebt het jammer genoeg gewoon neit zelf in de hand dus ik zeg meid laat je gevoel los (natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat het mis kan gaan anders is die klap exstra hardt) en ga lekker genieten heb je veel meer aan
Euhm...ik durf het bijna niet te zeggen,maar ik vind deze opsplitsing helemaal niks.... Zouden we niet op een andere manier kunnen splitsen? Ik weet ook niet hoe dan hoor,maar ik mis nu een heleboel mensen die je toch volgt en waar je op wilt reageren...... Een topic over hoe je afspraken zijn gegaan.....1tje over symptomen ofzo....ik gil ook maar wat hoor. @Line....dikke knuffel van mij en sterkte!
Suzanne68, vind het ook nog een beetje lastig zoeken hoor. Misschien is het gewoon even wennen. Ik had er ook niet zo veel problemen mee dat het te snel ging of dat ik niet kon volgen ofzo. Ik kies na mijn echo gewoon 1 van de topics als het goed gaat en dan wen ik vanzelf wel aan de mama's Miriam, toch wel goed nieuws hoor! Als er een hartje is dan heb je al een grote stap gezet! Wel fijn dat ze het nauw volgen. alina21, welkom! Ik heb ook tegen mezelf gezegd, je maakt deze periode (hopenlijk) maar 1 keer mee dus als je nu niet geniet, krijg je die tijd nooit meer terug. Dat zou zonde zijn. Dan nog even een speciale knuffel voor Line, ik had het je zo gegund.
Heb het vanmorgen ook gezegd, ik vind/vond het wel gezellig zo met z'n allen...Maar ja. Snap Tantan dat je het niet leuk vindt, heb je zoveel moeite voor die lijst gedaan... Maar goed ik hoor dus eigenlijk in het andere topic. Miriam kijk goed nieuws! Line jee meid, wat verdrietig, dikke knuffel voor!
Mogen we dat niet meer zelf doen dan? Ik snap niet goed wat er nou allemaal aan de hand is. Vooral met TanTan dan. Weet niet waar ze het over had. Kan iemand het uitleggen?
Hey meis, omdat het zoveel werd heeft TanTan een website gemaakt met hierop de bevallingslijst en de afspraken. Zie onder mijn banner de link naar de website. (september mama lijst) Je kunt aan Tantan en Miracles je afspraken en of wijzigingen doorgeven en dan passen zij het aan
Meiden bedankt voor de lieve woorden, ben nu weer wat geruster. Heb zelf zitten rekenen en ik denk zelf dat ik ergens tusen 9 en 13 sept uitgerekend ben dus dat is een verschil met wat zij dacht van 5 tot 9 dagen. Dat is echt veel en dan ook logisch dat ze niet veel kon zien, ik blijf positief Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd. Line meis hele dikke knuffel, hopelijk is het snel wel nieuwe hcg. Miriam goed nieuws zeg en die paar dagen zeggen niks hoor het is nu allemaal nog millimeters werk. Dus daar zit zo een paar dagen verschil tussen. Lilith ook voor jou een hele dikke knuffel zulk nieuws slaat in als een bom. Doe rustig aan. Vind het niet veel uitmaken of we opgesplitst zijn, blijf toch bij beide lezen hihi. Hoor dan eigenlijk in het andere topic, maar ben hier begonnen dus denk dat ik hier blijf hangen, ik denk dat als we allemaal straks wat verder zijn het ook wat makkelijker gaat. Zijn we allemaal wat zekerder En we hebben eind september nog niet bereikt en we zitten nu op 62 dames en die schrijven hier echt niet allemaal. Komt goed over een tijdje voegen we ons gewoon weer samen tot een hecht clubje, want je moet er toch niet aan denken dat je 15 sept uitgerekend ben (dus in de andere groep hoort) en je loopt 14 dagen over hoor je ineens bij het andere topic
Hey nog even iets anders... Ik lees hier dat mensen zich heel erg zorgen maken, omdat ze 'ineens niets meer voelen', maar ik heb nog helemaal niets gevoeld. En voor zover ik weet, valt er nog helemaal niets te voelen. Ik bedoel, het is met 5 weken zo groot als een rijstkorrel. Wat valt er te voelen? Ik zou me bijna zelf zorgen gaan maken.... Bijna...
Ik heb bijvoorbeeld last van krampjes, alsof je baarmoeder uitelkaar wordt getrokken. Soort spierpijn. Verder pijnlijke gespannen borsten en bij vlagen misselijk. Kwaaltjes die wijzen op een zwangerschap. Soms zijn ze minder of lijken ze weg. Maar toen ik uit het werk kwam, waren ze weer terug... fijn (maar toch ook niet haha) En nee... je voelt nog niets bewegen
sommigen hebben wel al last (gehad) van bijvoorbeeld misseljkheid, vermoeidheid, pijnlijke borsten... dan kun je onzeker worden als die symptomen in eens weggaan of minder worden.... bang bijvoorbeeld dat er iets mis is en dat je daardoor dus minder hormonen aangaat maken en minder symptomen krijgt... en vergis je niet... het is misschien nog heel klein, maar ontwikkelt zich wel met een enorm tempo.... je hoeft niets te voelen hoor... of en in welke mate je last hebt van zwangerschapssymptomen is heel erg verschillend van individu tot individu dus als je niets voelt, zegt dat niets Chrizzzy
meiden bedankt voor jullie medeleven en ik weet dat we positief moeten zijn maar ja als je een 5de zwangerschap ingaat is het niet meer ongedwongen ik ben helaas wel blij dat het gesplitst is ook al mis ik sommige meiden maar dan kom ik af en toe hier kijken maar het is soms zoveel wat je moet lezen. te veel als je ook nog 40 uur werkt enige andere oplossing is dat iemand continu van elke dag een samenvatting maakt maar dat is ook onwijs veel werk. Mijn ervaring ook is dat na een gegeven moment er toch altijd mensen afhaken en er een groepje overblijft mocht het bij beide topic's zo zijn dat er twee kleine groepjes zijn kun je alsnog weer gaan samenvoegen toch? liefs miriam
hai allemaal ik weet sinds afgelopen weekend dat wij een kleintje krijgen vermoedelijke bevallingsdatum is 16 september kan ik mij bij jullie aansluiten en mee klesten?
gezellig! gefeliciteerd! tja het is al een aardige lijst geworden! even niet gegkeken en al gelijk weer 20 pagina's verder...
Het is mij op beide topics veelste veel om bij te houden, het maakt dus volgens mij niet uit of we opsplitten want als ik 2 uurtjes werk dan heb ik op beide topics 3 pagina's bij te lezen en dat is gewoon niet haalbaar. Ik neem dus min of meer afscheid hier want ik wil niet die wel en die niet aandacht geven. Ik weet nog niet wat ik wel ga doen want ik vind dit forum het prettigste werken van alle fora op internet... Iemand een idee hoe ik er toch bij kan blijven?
gefeliciteerd met de goede echo's! vraagje heb een hele domme fout gemaakt wil je die even verabderen mijn leeftijd is 26 hihihi liep een jaar vooruit