Doeg Joyce! Haha, Eerised, ja, iets wel ja.. Ik draag ze nu eigenlijk alleen maar als ik er écht zin in heb.. Heb eigenlijk 'maar' 4 zwangerschapsbroeken, 2 zwangerschapst-shirts en 1 zwangerschapsjurkje en verder doe ik het ook met m'n gewone kleren. (Maar ik zou wel heel graag mijn spijkerbroeken weer aanwillen.. Ik droeg voordat ik zwanger raakte heel graag van die spijkerbroeken met wijde pijpen.. )
Ariel, wat een verhaal zeg.. Kan me voorstellen dat je vriend doodsangsten uit stond. Hoe voelde jij je op dat moment? Gelukkig doet Noah het verder goed. Maar wat achterlijk ja, dat jullie gescheiden liggen. Is het zoveel moeite dan om een kinderbedje ergens vandaan te halen, en die bij jou op de kamer te zetten? Ik snap dat niet hoor. MamatoB, wat vervelend dat je afgelopen nacht niet kon slapen door die harde buiken en buikpijn. Booky, ik las van de week hier ergens op het forum van meiden die ook voeden op verzoek met flesvoeding.. Linda, welkom nog! Twinkle, fijn te horen dat je bijna geen zwangerschapskwalen hebt. Maar wat voor schildklierafwijking heb je? Had je die al vóór je zwangerschap? Slaapzak, fijn te horen dat alles goed met jou en Pyta gaat. Merakli, ook al geen super bevalling dus. Maar volgens mij bestaan die ook niet haha.
Zooo hoe bedoel je emo hier.. Ik krijg een smsje van mn vriend Dat het nu echt aftellen is, en dat hij er zin in heeft dat we straks echt een gezinnetje zijn, en dat ie niet kan wachten.. Vind het nog wel een rare gedachte hoor, maar ik hou heel veel van je meissie! Boehoeee, en nu zit ik te huilen..
Hi Jusi, jouw verhaal was ook pittig zeg van je bevalling, ik had niet door dat het zo ernstig was. Ben wel heel erg blij dat Kenji het nu zo super doet! Ze weten niet of ik die afwijking al had voor de zwangerschap, zou heel goed kunnen van wel. Ik heb een te traag werkende schildklier, er is een hormoon TSH en dat stuurt de schildklier aan (als ik het goed heb begrepen) en dat hormoon moet een waarde tussen de 0,4 en 4 mmol/l hebben, maar bij mij is dat rond de 7. Het liefst hebben ze een waarde van 1. Vandaar dat ik dus extra hormoon moet slikken om de schildklier goed te laten werken en dat mijn kindje er ook genoeg van binnen krijgt. Niet ernstig, maar wel belangrijk voor ons kleintje.
Oh Eerised een heeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou meissie! Natuurlijk wordt je daar emo van. Je bent het straks vast snel vergeten als je je kleintje in je armen hebt.
Stom is dat, dat je om zo iets simpels, kan gaan huilen. Van zo'n smsje, Andi die huilt bij het ophangen van het mobieltje. Wat zijn we toch lekker bezig hier ..
argh word echt een beetje gek van me schoonmoeder. we hadden haar gevraagd ons wat adressen te sturen van ooms en tantes, heeft ze ook gedaan. maar ze heeft er ook nog een ander adres bij gedaan want die persoon moest ook maar een kaartje krijgen. euhm wij hebben al enorm veel mensen op de lijst staan en dat bepalen wij toch? oh ik merk echt dat ik een draak word hoor. moet wel opletten dat het niet te erg wordt
Ik moet zo echt wat gaan doen, douchen enzo. Mn neefje is vandaag jarig, 4 jaar alweer.. Hij mag vanmiddag om 16.00 trainen bij de mini-pupillen, kleine voetbalgek, en wil toch wel even kijken, al heb ik weinig puf. Straks een ketting halen bij de juwelier voor zn Feyenoord-hangertje. Nog wat boodschapjes doen ook, en moet echt nog even wassie doen hier en de keuken opruimen. Vanavond even op visite bij de kleine man... En eten maken... **wat zal ik is koken vanavond**
Andi en Joyce, flinke buiken hoor! Twinkle, mooi kamertje hoor! Maar wat is dat wat voor het raam staat? Tineke, het nieuws had ons al wel bereikt hoor. Maar alsnog hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje Storm. Mooi menneke ook! Maar mag ik vragen hoe ze er bij jou achter zijn gekomen dat jouw placenta los was gelaten? Bij mij was ie namelijk half losgelaten, maar daar kwamen ze pas achter tijdens mijn bevalling. Eerised, aaah wat een lieverd is je vriend. Ik kan ook zo emo worden van zulke lieve smsjes, maar krijg ze dan ook bijna nooit meer van Jurgen. Twinkle, dus ze zijn er pas achtergekomen tijdens je bevalling dat je een schildklierafwijking had? Gelukkig maar dat het niet ernstig is verder. En ja, mijn bevalling was zeker geen pretje. Maar had ik het jou dan ook via pb gestuurd? Volgens mij word ik dement. Maar Kenji is een bikkel, die doet het echt heel goed ja.
Mare, je moet alleen mensen een kaartje sturen waarvan je zelf vind dat ze er 1tje moeten hebben hoor, niet omdat je s-moeder dat vind. Ze komt verschrikkelijk opdringerig over zeg..
Andi, dat komt, omdat ik gister al boodschappen moest doen, en wassen en die ketting halen. En nu heb ik alles weer opgeschoven haha, vandaag moet ik het ECHT doen. Anders heb ik het vrijdag zo druk. haha Jusi, mijn vriend stuurt soms zomaar uit het niets zo'n sms. Op een moment dat je het niet verwacht, en ook niet heel vaak hoor. Maar vind het miss juist daarom heel leuk als ik er één krijg. Overspoeld worden met ik hou van je en vind je zo lief smsjes is ook niks haha
Haha, da's waar.. Ik ben gisteren actief geweest, jij niet, nu is't andersom.. Ik ga nu spelletje spelen.. Daaaag!
eerised: van harte gefeliciteerd met je neefje! zo'n geweldige leeftijd hè 4 jaar. helaas heeft mijn man al gezegd dat het geen probleem is met de kaart. nee ze is helemaal niet opdringerig hoor helaas gaat mijn man haar altijd verdedigen in zulke situaties. is gewoon echt een mama's kind. ik ga nu eens op de bank liggen dan kan ik straks nog lekker taart bakken
Dankje Mare, zeker een leuke leeftijd. Hij word ook zo lekker wijs haha! Nu die al 3 weken naar school gaat, gaat het helemaal hard. Gister was hij zich aan het verstoppen buiten, en ik riep: Emerson, waar ben je nou?? Zegt ie: Ja hieeer, achter die rode auto. En dan is het echt een sufferd hoor, haha.
Eerised, ga jij eens iets nuttigs doen dan nu. Maar onverwachte smsjes zijn ook het leukst natuurlijk. Jurgen en ik stuurde elkaar in het begin om de haverklap smsjes. En nu mag ik al blij zijn als ik er 1 per maand krijg. Och ja, ik weet toch wel dat ie van me houdt hoor. Mare, echt irritant zo'n schoonmoeder, en nog irritanter dat je man een mama's kindje is. Misschien trekt ie ooit nog wel bij? Je weet het nooit he.. Eerised, haha herkenbaar dat verstoppertje spelen met je neefje. Aparte naam trouwens, Emerson.
Jusi, give me energy! Ik heb geen zin joh... Ja, apart hé, hij zegt het zelf ook altijd: Ik heb echt een hele aparte naam, ik ken niemand die zo heet. Nou als onze kleine een jongen is dan ga je weer een hééle aparte naam horen hoor haha .. Scheelt weer geld joh als je niet zoveel smst...