gelukkig hebben we normaal gesproken niet al teveel contact met zijn ouders omdat hij dat noe nodig vindt. dus vaak heb ik er geen last van en het is al verbeterd. ik bedoel toen we elkaar heben leren kennen was hij net 18. heeft dus even geduurd totdat hij van zijn ouders los kwam. maar nu worden we een echt gezinnetje, da's weer een volgende stap ^.^ ik kan nu trouwens echt bijna niet meer lopen en zelfs liggen doet zeer in me rug. wat ben ik toch eigenwijs.
Nee ik heb geen PB gehad, maar je had toch opgeschreven dat de placenta los had gelaten, dus daar reageer ik op. Als je het wil pben wil ik het wel lezen. En ze zijn er tijdens mijn zwangerschap achter gekomen, de bevalling staat nog op de planning Thanx voor je compliment over het kamertje, leuk hoor om dat van jullie te horen, bijan niemand heeft het nog kunnen zien, dus dan is het wel leuk om het met jullie te delen! Er staat een bedbank voor het raam zodat ik daar borstvoeding kan geven en als ons mannetje niet goed kan slapen kan een van ons daar gaan liggen met hem, zodat de ander wel genoeg rust krijgt. Eerised gefeliciteerd met je neefje! Haha hier achter de rode auto, wat grappig zeg! Oh Mare wat iritant zeg, gewoon geen kaartje sturen hoor als je niet wil! Hier nog steeds niks gedaan, mijn schoonzus belde en nu heb ik honger, dus ik ga even wat eten. Daarna ga ik wel echt iets doen! *geeft zichzelf een schop onder d'r kont*
Oeh Twinkle, geef mij ook een schop, haha. Ik ben zelfs te lui om dat de doen bij mezelf .. Het mooie was nog, dat hij achter de auto vandaan kwam, en ik zeg: Verstoppertje spelen, en zeggen waar je zit.. Raar hoor! Zegt mn neefje: Ja, dat slaat echt HELEMAAL nergens op. Whaaa suffie! Wel lekker Twinkle, een soort lounge bed in het kamertje. Ik heb daar geen ruimte voor hoor, kamertje is niet zo groot.
Eerised, ooh ik ben zó benieuwd naar jullie naam. En wij dachten ook een aparte naam te hebben, maar nu zijn er toch al 2 Kenji's in dit topic haha. Ach ja, wij vinden het de leukste naam, daar gaat het toch om. Twinkle, ik zal je zo ook even mijn bevallingsverhaal sturen dan. Ooh wat dom van mij, heb ik echt bevalling getypt? Muts dat ik ben. En wat slim van die bedbank. Hier past het er niet meer bij op zijn kamertje, zo groot is het namelijk niet. Eerised, ik geef je energie. Voel je de lucht stromen? Sluit je ogen en als ik 3 keer met mijn vingers knip, ga je als een wervelwind door je huis. Haha ik word er melig van.
Haha Jusi, ik moet lachen om jou. Nou ik heb 5 minuten geleden de keuken opgeruimd, en soppie over het aanrecht gehaald. Dus heb iig al wat gedaan.. Is een leuke naam toch, daar gaat het om.. Maar ik weet zeker dat onze naam niet voor komt hoor, m'n vriend heeft hem zelf verzonnen zeg maar, hij zag iets staan en heeft daar mee geknutseld . Het is dus officieel niet echt een naam..
Tja, ik moet toch wat doen?? Dat hebben wij ook gedaan! Althans, ik ben wezen knutselen en toen kwam onze naam eruit..
Knutselen met namen is ook leuk. Kenji is een bestaande naam, maar wij hebben ook heel wat afgeknutseld. Helaas vond Jurgen mijn creaties niet leuk, en ik die van hem niet. Dus is het toch maar Kenji geworden. Nou, als je het over de duvel hebt.. hij begint wakker te worden. Mooie timing, hij mag nu toch zijn flesje! Doeii tot straks!
haha.....nee hoooor....ik zit nu ook in mijn onderbroek Maar hier zit ook niks echt lekker meer....zeker nu mijn buik langzaam begint te zakken....maar ga nu ook geen nieuwe dingen meer aanschaffen....bevallen is de enige optie
Hallo dames Nou ik ben dr weer even hoor.. jezus heb me effe rot geërgerd aan mijn s-zus en s-moeder... ze zouden vanmiddag even langskomen... maar omdat ik zo slecht geslapen had vannacht en vanmiddag dringend aan slaap toe was, had ik gezegd dat ik wel zou bellen als ik wél wakker was, maar dat als ik niks van me liet horen, ik dus aan het slapen zou zijn, en de afspraak helaas niet door kon gaan dan... Krijg ik eerst een sms van m'n s-zus, om 'even' te checken of ik wel echt sliep, net toen ik weg aan het doezelen was... dus niet op gereageerd... ik denk als ik niet reageer weet ze zeker dat ik slaap dus laten ze me wel met rust... dus ik doe mijn ogen weer dicht... een half uur daarna belt mijn s-moeder me op mijn mobiel... toen ik net licht in slaap was!! niet opgepakt, maar wel daarna een sms gestuurd naar haar, was me rot aan het ergeren, ik had immers duidelijk gezegd 'als ik niet zelf bel, dan slaap ik' dus een sms gestuurd, of het soms dringend was, omdat ik in bed lag te slapen... Krijg ik een sms terug 'ja wij wilden langskomen' en ze moest om drie uur bij de kapper zijn dus vond ze dat reden genoeg om mij wakker te bellen... om te kijken of ze nog konden komen... heb terug gesmst dat ik al gezegd had dat ik me zelf zou melden als ik wakker was... dat ik een klote nacht achter de rug heb met voorweeën en nu nog steeds voorweeën en dat het nu dus niet ging. Ik bedoel, hoe duidelijk kun je zijn????? Hebben ze dan helemaal geen begrip voor iemand die drie dagen voor z'n uitgetelde datum zit??? Mijn god!!! :x Het zullen mijn hormonen wel zijn ofzo, maar hier krijg je me dus echt bloed link mee. En het ergste van alles; na die smsjes was ik me zo aan het ergeren, dat ik dus écht niet meer kon slapen. Dus zit nu weer rillend in mijn badjas beneden. Godsammezegene zeg.... :x
Jeetje, wat beroerd voor je, mamatoB, zit je ook niet echt mee he! Eerst zo'n k*tnacht en nu teistert je s-moeder je.. Pffffff, dat terwijl je toch duidelijk bent geweest! Nou, pakket is opgehaald, dus dat ding is ook weg.. Weet niet of ik nog ff ga slapen of niet.. Doe het denk ik toch wel ff. Gisteren zakten m'n oogjes om half 9 al dicht, dus hebben alleen CSI gekeken en toen zijn we naar bed gegaan.
@ andi Ja, sommige mensen kunnen niet zo goed tegen NEE geloof ik echt ongelofelijk.. zelfs mijn man vond het echt belachelijk, dat ze me nog gingen bellen en sms'en ondanks wat ik gezegd had... dus ik denk dat t toch echt niet aan mijn hormoontjes ligt Ik ga zo ook nog even met de katten op de bank, hopelijk kan hun geknor en knuffeltjes me weer rustig krijgen en hopelijk kan ik dan toch nog wat slapen...
Pff MamatoB dan zou ik me ook rotergeren zeg. Jonge jonge die lui hebben geen plaat voor de kop, maar een hele houtfabriek . Eerised, oohh ben ERG nieuwsgierig naar jullie naamcreatie . Ga maar gauw bevallen . Jusi, op verzoek met flesvoeding?? Hmm nee dat zou ik zelf ook niet zo snel doen... Lijkt me helemaal niks.
Eerised, gefeliciteerd met je neefje. Hihi leuk om verstoppertje mee te spelen . Twinkle, mooi kamertje zeg!! Ideaal dat bankje op die kamer ook.
Mare, jullie bepalen idd wie er een kaartje krijgt hoor. Haha het is wel goed. Hihi is je neefje een kleine Feyenoordertje Eerised? Las dat je een kettinkje ging halen voor zijn Feyenoordhangertje. Mijn broertje had Mats al naar 1 dag aangemeld bij de kameraadjes. Haha dat mannetje heeft dus qua voetbalclub geen keus . Nou ik ga me klaarmaken, moet zo naar de tandarts .
'Fijne' schoonmoeder heb je MamatoB. :x Ik kan me heel goed voorstellen dat je zwaar geïrriteerd bent nu! Gelukkig maar dat je man het ook niet normaal vond. Booky, succes bij de tandarts! Ik heb net Kenji in zijn bed gelegd. Ik had hem om 15.00 uit bed gehaald, en ik dacht serieus dat ie gepoept had, want hij stonk, niet normaal! Maar toen ik zijn luier af deed, was die alleen nat. Heeft ie dus flinke scheetjes liggen laten in zijn bedje. Nou, toen naar beneden en zijn flesje gegeven. Daarna heb ik nog de hele tijd zitten knuffelen met hem op de bank. Ik aaide hem een beetje in zijn nekje, en ik zag hem gewoon ontspannen, zo leuk! Hij is sowieso nogal onrustig vandaag. Veel persen, en volgens mij heeft ie veel lucht in zijn lijfje. Hij boert ontzettend veel tijdens het eten, zó zielig!
Het zit in de lucht denk ik, want Jurre heeft daar ook zo'n last van. @Mamatob; wat balen joh van je s-moeder en s-zus. Je kon je rust zo goed gebruiken. hoop dat je nu mt je katten op de bank ligt te slapen
Babijtje, jij ook nog niet dé manier gevonden dan om de boel te verlichten? Hoe gaat het verder met jullie?