mammatob...hahaha heb/had ik ook... nu na de bevalling..pppffff tja laten we er maar op houden dat ze me niet zo leuk vonden haha...maar ben gewoon lekker duidelijk gebleven en me mannetje ook ...beter scheve gezichten dan dat ik me klote of gek voel... Ik ga nu voor.. samen met pyta... en dan de rest als ik er behoeft aan heb... en achter af ben ik super blij dat we het zo hebben gedaan...want die rust heeft ons heel goed gedaan... we hebben geen kraam visite...zelfs opa's en oma's moeten bellen of ze mogen komen ...nu nog steeds.. we hebben niks op de raam gehangen..dus niemand die aan de deur staat of zomaar belt.. alles binnen gewoon normaal buiten een kraamtak (bloemstuk) en alle kaarten.. dus ook rust binnen huis en alles is gewoon normaal inhuis... ik vond dit fijn..want alles staat al op de kop en dan is je huis ook om getovert tot een heel grote roze suikerspin... nee voor mij was het niks...ik had dan iets wat nog hetzelfde was lekker vertrouwd en veilig.. Maar we hebben in Oct een tja vrij grote kraamfeest.. en ik merk dat er veel mensen zich erop verheugen...dus dat is wel leuk.. de drie R's werken voor ons geweldig...(Rust, Reinheid en Regelmaat)
ik ging even liggen en ben zo in slaap geknikkerd, terwijl ik toch taart wilde bakken. mannetje is nu boodschappen aan het doen dus ik ga nu maar even beginnen. vanavond gaan we dan nog de wieg ophalen en dan kan het ventje echt komen. ik heb mijn man zijn moeder laten bellen om te vertellen dat het niet lekker gaat en ik gewoon me rust wil morgen dus geen behoefte aan haar bezoek heb. dat kon ze wel begrijpen en ze kon volgende week ook nog wel schoonmaken. @mamatob: dat is ook echt niet leuk van je s-moeder zeg. hopelijk wordt je lekker rustig door je katten! wat sneu voor kenji en jurre dat ze zo'n last hebben van lucht in hun buikjes.
Mare, slaapkop. Ik ga nu de boel afsluiten, vanavond komen mijn schoonouders, dus denk niet dat ik daarna nog online kom. En morgen komt een mannetje voor de computer, dus hoop dat ik morgen later de dag wel online kan komen.
Anniek: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Devin!!!! Ariel: ook jullie van harte met jullie zoontje Noah!Wat een schrik moet het zijn geweest, toen het niet zo als het hoort verliep. Gelukkig is nu alles goed, begrijp ik? Erwtje: ook al een zoon...en nog een Noah! Gefeliciteerd, hoor! Ik meld me weer even. Het is best pittig hier: Roosje heeft nog steeds een omgekeerd ritme en is overdag soms met de beste wil van de wereld niet wakker te krijgen om te eten. Ik moet dus regelmatig nakolven om de zaak op gang te houden. s' Nachts daarentegen haalt ze de schade graag in en komt ze om de haverklap. Slapen doe ik dus echt amper. Maar ik weet dat het voor een goed doel is en hoop wel, dat het geen weken gaat duren zo. Voorlopig zit mijn kleine griet nog ruim 3 ons onder geboortegewicht en dat moet zo snel mogelijk veranderen. En dan zijn er nog andere ongemakken: Gister heb ik nog koorts gehad ( ik lag écht zo hard te klappertanden dat ik vreesde voor mijn vullingen) van de stuwing en de dag ervoor na harde ontlasting nog een hechting uitgescheurd De Kraamzorg is gelukkig erg doortastend en helpt me waar ze kan. Ik mag vanavond voor het eerst pas naar beneden (vanwege het nog immer hard rammelende bekken) en dat gaan we zo dus ook doen. Ik hoop, dat het snel wat beter gaat, dan kan ik me hier ook weer eens wat vaker melden.
Autjs, een hechting doorgescheurd Hellen.. Da's niet fijn.. Vervelend dat je meisje zo'n omgekeerd ritme heeft, maar zo gek is dat niet he. Overdag was jij druk en dan sliep ze op jouw gewieg en 's nachts lag jij stil. Hoop voor je dat ze gauw jullie ritme overpakt! Hoe is je Lief met haar? Aah, arme Kenji last van lucht en Jurre ook.. Sneu zeg.. :-s Cars nummer 12 hier.. Heb net lekker twee uur geslapen en dat scheelt toch wel ff. Kom ik beneden, tref ik de poes slapend inde box aan.. Jaaaa, mevrouw, dat is niet de bedoeling he! (Eerste keer dat ze dit doet.. )
Ook hier weer even tijd om me te melden. Want naast een zoon van 3 en onze pasgeboren dochter besloot papa maandag op de eerste dag van zijn werk na de vakantie even (voor het eerst in zijn leven) flink door zijn rug te gaan . Die kan dus ook even niets meer, zelfs niet zijn dochter op beuren laat staan zijn zoon Ik doe het dus wel en net als Kylian regelt het zich allemaal prima. In het begin kwam ze vaak om de 2 uur en dan dronk ze niet alles wat ze mocht hebben op. Nu zit er steeds vaker 3 uur tussen en 's nachts 4 en soms zelfs 5 uurtjes. Ik bied haar het max aan (150 cc + 5 scheppen) en de ene keer drinkt ze alles op en de andere keer laat ze weer wat staan. Het cb zegt dan wel dat ik moet proberen te rekken tot er in ieder geval 3 uur tussen de flessen zit maar als Kinley na 2 uurtjes begint te krijzen van de honger krijgt ze het gewoon hoor. Het cb heeft makkelijk praten maar die hoeven dan niet een uur naar een mager speenvarken te luisteren Groetjes Anita
Hier ook van alles geprobeert tegen de lucht maar uiteindelijk blijkt de infacol toch het beste te helpen hier voor. Groetje sAnita
@ Ariel jeetje wat een verhaal meid! heftig! wel jammer dat je tot donderdag moet blijven, maja daarna lekker thuis met je gezinnetje! ik denk niet dat je vandaag nog op de verloskamers lag? ik denk niet dat ik je gezien heb in ieder geval wordt het voor mij geen inleiding in het lange land.. maar ik zal zo me verhaal doen even de rest bijlezen en dan zal ik updaten.. ik moet ff flink vuur spuwen @merakli ook pittige bevalling zeg! maar nu lekker genieten van je dochter! @eerised die emoties zijn ervoor hoor, om jezelf af en toe ff lekker te laten gaan! hier vandaag ook nogal extreem gehad,, maar wel met een zeer goede reden vind ik zelf.. zal het zo vertellen *update* vanmorgen 11.15 bij de vk geweest.. had een kleine 2 cm nu.. nadat ze weer ging strippen, werden dat een goede 2 cm door haar hulp strippen kon niet meer want me vliezen daar waren allemaal al goed 'los', dus ze is flink aan het masseren gegaan (dat was nog pittiger dan het strippen van maandag ) geen nieuwe afspraak gemaakt want ik wordt 'natuurlijk' vrijdag ingeleid.. natuurlijk tussen haakjes want vanmiddag moesten we erachter komen dat dat blijkbaar niet zo natuurlijk was! 13.00 in het ziekenhuis gekkenhuis op de verlosafdeling, van de 5 kamers was er om half 2 eindelijk eentje 'vrij' en een ctg apparaat beschikbaar.. nadat ik daar 35 min aan had geleden kwamen ze pas kijken om tot de conclusie te komen dat ons madammie sliep en ik moest dus van houding veranderen want anders hadden ze te weinig gegevens. (fijn zeg dat ze na 35 min komen kijken of ze wakker is of slaapt ) na een heeeele tijd eindelijk klaar.. ik had regelmatige harde buiken om de 5 min ongeveer en in combinatie met de 2 cm ontsluiting zag dat er allemaal goed uit.. toen moest ze even de agenda gaan halen om afspraak te maken voor het inleiden (ik denk nou, zoveel keus heb je niet want dat moet of morgen of vrijdag worden, want de vk had me vol overtuiging gezegd dat het GEEN maandag zou worden, want 42 +3 was echt te lang! ) nou.. me vriend en ik voelden het al aan ons water.. het zou maandag gaan worden.. ik overstuur.. ik trek het gewoon niet meer.. ik haal het geduld en de kracht uit me tenen om zo lang rond te lopen als ik nu al doe.. ik klaag en zeur niet bij de vk, ik bel ze nooit voor niks (ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik gewoon echt heus een makkelijke patient voor ze ben) en het gaat goed met me, dus toen dachten ze zeker die meid zetten we lekker op maandag.. er was geen andere optie.. dus me vriend zegt zo.. en een ader ziekenhuis dan? daar reageerden ze niet op.. maar ze hadden wel 'tijd' om me vrijdag en zondag weer een uur aan die pokke ctg te leggen.. yeah right.. en als ik spontaan beval de aankomende dagen (want dat zat er volgens hun wel in) dan zou ik zeker wel welkom zijn? (ik wil poli bevallen) ik denk bij mezelf sarcastisch.. ja stomme idioten als je me maar lang genoeg laat lopen, van mijn part 43/44 weken, dan zal het vanzelf een keer vanzelf komen ja! sukkels.. die baby moet toch een keer komen ik dacht het ff niet op die manier dus! dus thuis aangekomen de vk gebeld.. die zou met de andere vk overleggen wat de opties zouden zijn.. maar het kon wel tot morgen duren voor ik teruggebeld werd.. dus ik heel brutaal een ander telefoonnummer van de andere vk opgesnord.. en die gebeld.. wat te doen als ik een ander ziekenhuis voor as vrijdag wilde regelen.. dan moest ik zelf gaan bellen dus me vriend zelf bellen.. naar het Rijnland en daar mag ik nu morgen komen 10.40 bij GYN om 'beoordeeld' te worden (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen..) en indien alles goed, vrijdagochtend inleiden in het Rijnland poehee.. Ik voelde me zoooo aan de kant gezet en niks waard.. ik snap wel dat ze vol zitten.. en dat ze niet meer dan een max aantal inleidingen op een dag kunnen plannen.. maar die inleidingen die voor morgen en vrijdag gepland staan? zijn die vrouwen ook 42wk dan? ik geloof er niks van.. nou sorry, maar dan vind ik dat ik wel een keertje eerst mag.. maar me wel om de dag aan de ctg leggen.. ik snap het wel.. ze moeten zeker weten dat er niks mis gaat natuurlijk anders is het hun fout.. nou als je het niet erg vind ga ik niet zitten wachten tot ik straks ook een dood kindje in me armen heb liggen! (sorry hoor, ik was ECHT heel erg over de zeik) ik me ouders gebeld, en die zeiden ook.. meid, niet accepteren en lekker andere ziekenhuizen bellen.. en het eerste de beste ziekenhuis dat we bellen, die helpen ons gewoon.. ik ben dus alweer HELEMAAL klaar met dat achterlijke ziekenhuis hier bij ons..! alhoewel als ik nog spontaan beval voor vrijdagochtend gaan we wel gewoon hier naartoe, maar dan is de bevalling toch onder leiding van me eigen vk, dus dan heb ik niks met die mafkezen daar te maken als het goed is.. zo dames, ik heb dat weer even van me af gekletst (ben nu weer rustig by the way hoor , heb weer de geruststelling dat we ons meisje als het goed is dit weekend gewoon in onze armen kunnen sluiten! )
Poehhhhh, Torties!! Wat shit zeg dat dat ziekenhuis jou pas op maandag wilt inleiden zeg! 42+3 is idd écht te lang! Hoop voor jou dat het gaat lukken met het Rijnland! Naja, liever natuurlijk dat je nog spontaan gaat bevallen, maar ik kan me voorstellen dat je die hoop al hebt laten varen.
*.* torties echt ongelofelijk! ik moest even kijken of je niet toevallig toch hier in de buurt woont want zoiets zouden ze hier in het ziekenhuis ook flikken. Maar meid, goed dat je nu weer rustig bent en dat je hooguit vrijdag wordt ingeleid. ik hoop nog steeds zo voor je dat je meisje zich bedenkt en lekker nog vanavond komt. hier staat mijn taart in de oven en ziet er lekker uit, wat ik alleen niet snap is dat ik veel te veel vulling had en dat er echt niet meer bij kon
Lol.. Hoor net van m'n hub dat ze bij hem op z'n werk een poule hebben opgestart voor wanneer ik ga bevallen.. Iedereen behalve eentje denkt dat ik óf dit weekend beval of volgende week. Die ene denkt dat ik morgen ga bevallen. Lollll... Ben benieuwd wie d'r gelijk gaat krijgen..
nou hopelijk die ene dan bij me man op het werk hebben ze een lijst met namen en onze naam staat er gewoon tussen. en één collega zegt steeds ja die naam past het beste bij jullie en klinkt ook het beste alleen de tweede naam staat er niet tussen
Hellen dat ritme komt vanzelf.. Andi, haha Cars nr. 12 en hij blijft leuk . Hihi leuk het die katten . Hier lag madame ook heerlijk in de box voor het eerst Pluk, ok het dat gaat dan idd toch wel mooi.. Ik dacht misschien dat ze dan teveel binnen zouden krijgen. Maar ze laten de rest dus wel staan.. Mats kreeg hier bv en dat deed ik ook op verzoek. Idd in het begin vrij regelmatig om de 2 uur, maar ook hier geen zin om een uur naar een speenvarkentje te luisteren . Torties, TOP gedaan meid. Jeetje wat een geouwehoer zeg. Kan me voorstellen dat je er flink van over de zeik was. HEel goed dat je voor jezelf en de kleine bent opgekomen. Hoop dat je morgen helemaal wordt goedgekeurd en dat je vrijdag de kleine lekker bij jullile hebt! Hmm lekker Mare een taart. Wat voor een taart heb je gemaakt? Ik ga straks ook een taart maken een nieuw recept van mijn moeder moet ERG lekker zijn. Met witte chocolade, ben benieuwd.... Haha Andi, dan hoop ik dat diegene gelijk heeft die zegt dat je morgen gaat bevallen .
een soort kwarktaart, maar dan niet zo'n monchou ding ofzo maar echt één uit de oven. in duitsland noem je het "käsekuchen" iig super lekker en als er morgen nog zin in heb ga ik ook nog appel kruimeltaart bakken.
Haha, mare, da's ook leuk dat jullie naam daar tussen staat. Ben benieuwd naar z'n reactie zodra die hoort hoe jullie hummeltje heet Nou, ik hoop ook wel dat die ene collega gelijk gaat krijgen.. (Zijn btw allemaal mannen.. ) Oei, klinkt wel lekker Mare.. En Booky jij ook met je witte chocolade, zit me hier ff lekker te maken.. D'r is geen DROL op tv.. Pff.. Denk dat ik maar weer spelletjes ga spelen.
Heej meiden ben ik weer @Torties dat meen je niet meid !! Jeetje ik voel gewoon met je mee, krijg tranen in mijn ogen van je verhaal, je hebt helemaal gelijk, nog langer wachten, zijn ze gek geworden daar ofzo, ik zou het er ook niet mee eens zijn hoor !! Zo dat moest ik ff kwijt Verder niet zo veel te melden hierr eigenlijk, alles is nog steeds rustig
Hmm Mare, lekker hoor. Andi, er is idd geen bal op tv. Ben van ellende maar een taart en het maken. En hij ziet er heel vies uit
Hihi goed plan Joyce . Al mogen de meiden die een stukje verder zijn wel eerst van mij hoor . Bij jou wordt het ook wel tijd heh