OOh wat fijn dat er ze vandaag weer wat is aangekomen. Alle kleine beetjes helpen heh . Moet je nu extra vaak aanleggen? Hoe is het met de stuwing? Al een beetje minder?
Ik leg wat vaker aan ja. De stuwing is gelukkig alweer een stuk beter. Ik was er gister echt beroerd van! N als ik voed , dan lekt de borst die nog niet is geweest enorm hard. De borstvoeding "loopt" letterlijk en figuurlijk beter.
Nou wel beter hoor Hellen dat het met de borstvoeding beter gaat!! Ben ook wel erg benieuwd hoe dat hier allemaal gaat gaan
Haha Hellen, lekker ja dat gelek hihi. Of als je net gedouched hebt en de bent je aan het afdrogen, drup drup . Nou wel fijn dat het zo goed op gang komt!
@ eertje: mooie buik!!! ben nog aan het twijfelen of ik nu naar bed ga of over half uurtje... misschien slaap ik dan vaster ... blaas dwingt me nu echt elke tien minuten naar de wc. hier ook een erg druk lijf-bewonertje, maar dat is meestal 's avonds en 's nachts zo. Dat belooft wat!
Torties, wat een *&&^)(@!! gezeik zeg, GRRRRRRRRR. Gelukkig heb je het zelf nog kunnen regelen. Maar belachelijk dat dat uberhaupt moet. Over 1.5 dag kun je eindelijk aan het werk meid, ben blij voor je.. Dus er is iig iets positief dat er daar geen plek is, luxere kraamsuites! Zo hier ook zo'n drukke buik-baby vanavond zeg.. Wow, niet normaal! En al 4x de hik ( maar daar word ik gek van haha)
@ eerised, jeetje al vier keer de hik op één avond?? dat is wel veel ja, daar zou ik misschien ook wel gek van worden! Hier alleen veel gedraai met het kontje vanavond, dat voel ik dan mooi bij mijn ribben en af en toe beneden wat druk, soms vraag ik me af wat kleintje allemaal doet daar binnen Ben zoooo benieuwd wie als volgende bevalt!
September 2009 mamma's Afspraken September 17 MamatoB - afspraak VK - 09.00 Torties - afspraak VK - 09.40 18 Torties - afspraak ZH inleiden - ..... (als strippen mislukt) 21 Eerised90 - afspraak VK - 08.50 Eertje - afspraak VK - 12.00 (strippen) Booky - afspraak VK - 14.10 Ladymoi - afspraak VK - 15.30 22 Andi - afspraak VK - 12.10 Joyce84 - afspraak VK - 13.15 Eerised90 - afspraak ZH inleiden - ..... (mits nog niet bevallen) Wie wanneer uitgerekend en bevallen? Augustus 27 Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1 Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)' 4 Torties 5 Tantan - 13 september - Mika Levi (41w) 6 Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7 ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje - 07 september - Jenne (40w) Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11 Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli - 13 september - Gizem (40+2w) 12 Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel - 15 september - Noah Thijmen (40+3w) Mijnkleine - 12 september - Kenji (40w) 15 Joyce84 Eerised90 16 Andi Eertje 17 Rox - 14 september - Jara (39+4) 18 Ladymoi 19 MamatoB Naiobi - 10 september - Quinn(38+5w) 23 Hellen1971 - 11 september - Roos(38+6w) MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen De stand Er zijn nu 6 jongens en 7 meisjes geboren We wachten nog op 4 jongens en 2 meisjes! En van 5 beebjes is het geslacht onbekend.. Overtijd Torties: 4 september Joyce84: 15 september Eerised90: 15 september Eertje: 18 september Andi: 18 september Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen), jongen Hellen: 17 september (niet uitgekomen) Rox: 21 september (niet uitgekomen) Ik denk zelf Ariel: 4 of 5 september (niet uitgekomen) Rox: 6 of 7 september (niet uitgekomen) MamatoB: 9 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) overtijd, jongen Mamavanbas: 12 september (niet uitgekomen) Twinkle: 18 september Torties: 18 september Eertje: 19 september Andi: 20 september of overtijd Booky: GEEN ENKEL IDEE .
Ik heb geen flauw idee wie de volgende is.. Ik HOOP iig wel dat Torties de volgende is !! Gun het je van harte meid dat je z.s.m. je kleine meid vast kan houden.. Mis ik nog afspraken op de lijst? Volgens mij wel hé.. **Zw.schapsdementie**
@ eerised mijn afspraak van morgen vroeg staat er mooi bij, thanks! dames ik ga mijn nestje opzoeken, hopelijk slaap ik komende nacht beter dan afgelopen nacht! Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe !!!
Booky en MamatoB, slaap lekker.. Wens jullie ook een goede nachtrust, tot morgen! MamatoB, succes bij de vk morgenochtend .. **Ben ik weer online gaat iedereen weg haha**
Thanks eerised, ohw sorry hahaha, ja sorry maar als het zoals vorige nacht gaat zit ik over twee uur al weer beneden Truste!!