ohhhhhhhh......doe jij dat zo!! Jemig...dat is wel lekker.....ja ik moet met alles op de fiets...ja of in het weekend met de auto....maar vind het toch wel lekker om voedsel in huis te hebben....zeker nu smurf toch eigenlijk wel elk moment kan komen.
hmmz.. behalve beschuit met muisjes heb ik niet zo veel in huis hoor.. ik geloof dat ik eens gauw moet gaan winkelen
Haha, ik doe dat idd zo Eertje.. En de 23e gaat hier aan de overkant ook nog eens de Lidl open, dus het wordt alleen maar leuker..
@ andi - jij hebt het goed daar!! hier is de winkel wel redelijk dichtbij, vijf minuutjes, maar het is natuurlijk veel handiger als je de straat maar hoeft over te steken! Hoe gaat het met je vandaag andi? Voel je je goed?
MamatoB, das gek! Ben je ineens net zo ver als mij .. Ik ga zo de afspraken en je datum veranderen op de lijst! Hier een redelijke nacht, maar heb nu al de hele ochtend verschrikkelijke menstruatiekrampen en soms een heftige tussendoor, tis weer lekker aan het voorwerken daar binnen. **Verlies ook ineens wéér heel veel slijm, soms met en soms zonder bloed..** Sorry voor de vieze details ** Andi makkelijk is dat he die winkels voor de deur .. Heb ik ook, alleen wij wonen bóven de winkels, dus ik moet alsnog al die boodschappen de trap op sjouwen. Ik moet morgen ook echt even een voorraad halen. Ik heb zo iets geks, ik droomde vannacht dat een vriendin van mij ging samenwonen met d'r vriend. Smst ze me vanmorgen, dat ze een leuk huis heeft gezien en dat ze gaan kijken hoe het zit met de hypotheek en kosten enzo. Dus ik dacht gelijk: Nou, vooruitziende blik, kan ik niet toevallig dromen wanneer de kleine komt? Maar nee haha.. Heb eigenlijk niet echt het gevoel dat de kleine zelf nog komt, en dan word het dinsdag inleiden, brr best wel heel erg spannend. Wat had ik nou nog meer gelezen??
@ eerised, jeetje, dan klopt misschien wel wat ik zei, dat ik t gevoel had dat wij tegelijk gingen bevallen Ik hoop voor je dat het gerommel doorzet in echte weeën vandaag meid, zeker aangezien je ook al veel slijm en bloedverlies hebt. Als je veel helder rood bloed verliest moet je de VK bellen he? Dat staat hier althans op mijn briefje van de praktijk.
@Jusi; op zich gaat het hier prima. Alleen gisteren gewoon een baalmiddag en avond. Maar vannacht zich prima gedragen. 22 uur voeding, 3 uur en 7 uur. Dus dat is perfecto. Wat dat betreft gaat het helemaal goed. Huilt weinig. @Hellen; jammer dat Roos het ritme omgedraaid heeft, maar wat je zegt, het komt vanzelf. Geduld word beloond. @Torties; tjee wat een verhaal van jullie ziekenhuis. Echt niet te geloven zeg. Gelukkig dat je in het Rijnland wel terecht kan. @Mare; gefeliciteerd met je man. Balen johdat je je zo beroerd voelt. Dikke knuf voor jou @Twinkle; wat leuk zeg die babyshower. Lekker verwend! @Jessica; wat een schatje zeg!
trouwens wat grappig dat je dat gedroomd had! ik weet wel dat zwangere vrouwen vaak gevoeliger zijn voor dat soort dingen dan niet zwangeren, dat je intuïtie opeens veel sterker werkt.
Babijtje, wat fijn dat het vannacht zo goed ging! Hopelijk blijft dat zo gaan.. MamatoB, nee zoveel is het ook weer niet.. Maar ik vraag me af: Hoe groot is die gekke slijmprop dan????? Mare, gefeliciteerd met je man. Maak er een leuke dag van! En nu denk ik ineens, shit. Ik moet nog een cadeautje kopen voor mn vriend. Maar hij weet zelf gewoon niks!! Hij zegt telkens, ik heb jou toch en ons kleine wondertje straks. Maar ik moet toch wát kopen? Grr
Heej meiden, Ben net weer terug van mano naar de peuterspeelzaal brengen, ging wel beter deze keer, ik mocht gewoon weer weg vandaag Gelukkig. Nou ik zit te wachten op meer babynieuws, wanneer gaan we nou eens bevallen.Ik word hier gek van de vraag hoe lang moet je nou nog??
@ eerised Altijd lastig, kado's verzinnen voor mannen! Misschien kun je hem een leuke tegoedbon maken zelf, voor iets leuks wat jullie kunnen gaan doen na de bevalling of zo? Ik roep maar wat hoor, ik weet het zelf ook nooit, bij mijn vent. @ bevallen; ja halloooooooooooooo wanneer gaan we eens bevallen dames???
dank je wel babijtje en eerised. hihi, mijn mama had mijn man vanochtend een sms gestuurd en hij heeft gereageerd met ja ik wil graag een baby. ^.^ hij is het ook zat net als ik, maar zijn verjaardag ga ik dus niet meer redden. ik heb trouwens sinds kwart over 11 tot net geslapen, dat heeft me wel een beetje goed gedaan. ook al voel ik mij lichamelijk niet beter.
ik vind dat het eindelijk wel eensmag gaan gebeuren en dan kunnen we lekker in het topic september2009 mama's gaan kletsen over baby's
Ik heb nu trouwens wel een beetje de drang om alles een beetje schoon te houden, misschien wil dat wat zeggen
@ joyce: dat heb ik hier ook, alles moet gewoon bij gehouden zijn, alle kamers moeten netjes zijn, alles is al drie keer gepoetst deze week zoiets @ eerised: de slijmprop is normaal 1,5 a 2 cm. Kan wel zijn dat je hem opnieuw hebt aangemaakt. Hij kan ook in deeltjes af komen, ipv in een keer. Ik heb op internet foto's gezien, ziet er redelijk smerig uit haha, maar weet nu wel hoe die er uit ziet (jaja, ik wil alle informatie)
September 2009 mamma's Afspraken September 18 Torties - afspraak ZH inleiden - ..... 21 Eerised90 - afspraak VK - 08.50 Eertje - afspraak VK - 12.00 (strippen) Booky - afspraak VK - 14.10 Ladymoi - afspraak VK - 15.30 22 Andi - afspraak VK - 12.10 Joyce84 - afspraak VK - 13.15 Eerised90 - afspraak ZH inleiden - ..... 23 MamatoB - afspraak VK - 13.20 25 MamatoB - afspraak ZH - 13.45 (CTG, echo vruchtwater + gesprek gyn) Wie wanneer uitgerekend en bevallen? Augustus 27 Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1 Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)' 4 Torties 5 Tantan - 13 september - Mika Levi (41w) 6 Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7 ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje - 07 september - Jenne (40w) Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11 Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli - 13 september - Gizem (40+2w) 12 Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel - 15 september - Noah Thijmen (40+3w) Mijnkleine - 12 september - Kenji (40w) 15 Joyce84 Eerised90 MamatoB 16 Andi Eertje 17 Rox - 14 september - Jara (39+4) 18 Ladymoi 19 Naiobi - 10 september - Quinn(38+5w) 23 Hellen1971 - 11 september - Roos(38+6w) MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen De stand Er zijn nu 6 jongens en 7 meisjes geboren We wachten nog op 4 jongens en 2 meisjes! En van 5 beebjes is het geslacht onbekend.. Overtijd Torties: 4 september Joyce84: 15 september Eerised90: 15 september MamatoB: 15 september Eertje: 18 september Andi: 18 september Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen), jongen Hellen: 17 september (niet uitgekomen) Rox: 21 september (niet uitgekomen) Ik denk zelf Ariel: 4 of 5 september (niet uitgekomen) Rox: 6 of 7 september (niet uitgekomen) MamatoB: 9 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) overtijd, jongen Mamavanbas: 12 september (niet uitgekomen) Twinkle: 18 september Torties: 18 september Eertje: 19 september Andi: 20 september of overtijd Booky: GEEN ENKEL IDEE .
Hey, wel 'grappig', we zijn alle drie even lang te laat... Joyce84: 15 september Eerised90: 15 september MamatoB: 15 september