Joyce, ik denk dat er dit weekend weer een babyboom komt. MamatoB, ik heb vrijdag/zaterdag ook al best veel verloren. Hmm vaag! haha. Vind het maar vies iig .. Ik zit zo te denken, maandag moet ik naar de VK, en dan dinsdag inleiden(als er plek is), maar doen ze dat dan zonder gesprek? Omdat ik hier al een paar x heb gelezen dat er eerst een gesprek plaats vond....
@Eerised, ik had idd ook eerst 2 dagen vooraf ofzo een gesprek met de gyn, voordat ze me gingen inleiden. En we zijn idd alledrie even ver
Want de VK zei dat ze dan voor dinsdag een afspraak wou maken om in te leiden (eventueel woensdag als er dinsdag geen plek is). En straks moet ik eerst een gesprek dus dan word het miss wel 1 of 2 dagen later. Nou ik ga morgen maar even bellen, want wil dat wel even zeker weten. Anders ben ik weer teleurgesteld straks... Zo goed Mare ..
Bellen kan nooit kwaad eerised Ik had toen eerst een afspraak met de gyn met 41 + 5 , kreeg ctg en gesprek met de gyn en nog een echo geloof ik. En daarna gelijk afspraak gemaakt om in te leiden 2 dagen later. Maar die afspraak stond toen wel gelijk vast.
Oke, nou dan ga ik morgen toch maar even bellen.. Omdat de VK dat zo zei.. Dat ik dan dinsdag word ingeleid.. Wil het even zeker weten !
@eerised: ja ben weer tevreden ik zou ook bellen dan weet je het iig zeker. ik ga weer liggen, zitten is toch te vermoeiend op het moment
@ eerised kan ik me heeeeel goed voorstellen, zeker even bellen voor alle zekerheid. Wij krijgen in het ziekenhuis eerst CTG, aansluitend een echo en daarna meteen gesprek met gynaecoloog. Dan gaan we het pas hebben over wanneer inleiden evt. mogelijk is. Maar ze laten me niet langer dan 42 weken lopen dus uiterlijk de dinsdag er na (dus niet komende dinsdag maar die daar op) zijn we als het goed is bevallen! 8) Trouwens, handige link dames!! Weet niet of jullie deze al hadden... Een online Weeënteller! Contraction Master: Your FREE, online contraction timing assistant!
Joa.. Voel me wel goed, maar ik ben echt ontiegelijk moe! Heb heel slecht geslapen vannacht, omdat ik al sinds gisteren constante rugpijn heb, nu is dat gelukkig wat minder, maar prettig was anders! Ik ga dus straks ook weer lekker slapen. Hmm.. Heel herkenbaar.. Ik denk het ook.. Mag ik daar wel in meedoen??
Bij ons gaat het precies hetzelfde mamatobe. Hier vorige keer ook niet langer laten lopen dan 42 weken, dus ga ervan uit nu ook niet. En dan wordt het idd 29-09-2009 Alleen het kan altijd nog paar dagen langer duren.
ja, laten we maar hopen dat het allemaal niet nodig zal zijn dat inleiden, en dat we dit weekend allemaal ons kindje krijgen!!!
ik kan gewoon niet wachten tot ik mijn man kan bellen 'schat, kom maar naar huis, het is begonnen'... lijkt me zo spannend !
Ja dat zou ik ook willen, maar ik wil eigenlijk liever bellen, schat mijn vliezen zijn gebroken, lijkt me leuk om de bevalling zo te beginnen
Whaha, ik geloof dat ik dan een beteuterde hub zou hebben als ik hem bel met de mededeling dat m'n vliezen gebroken zijn. Het lijkt hem echt super'grappig' om dat mee te maken.
@Andi, mij ook Vorige keer zijn ze gebroken in het ziekenhuis, dus lijkt me wel leuk dat het nu spontaan zou gaan.
Oke, nou dan ga ik écht even bellen morgen.. Want ik heb nu in mn hoofd dat ik dinsdag ingeleid word! Zo bluh, ik ben ineens kotsmisselijk en draaierig... Andi, van mij mag je meedoen hoor, maar het ligt aan jouw beeb natuurlijk hihi. Wat vervelend dat je je zo rot voelt .. Nee, ik wil ook the natural way, want inleiden lijkt me idd geen pretje. (als ik sommige verhalen zo hoor) Ik wil zo graag mn vent 's nachts wakker maken en zeggen: Schat, ik denk dat het begonnen is.. Of dat ik uit bed stap, en PLONSS!!!