September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    meiden zijn jullie ook zo moe?

2. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    ja en vooral moeite om 's morgens op te staan. ben echt in coma als mijn wekkertje gaat. wanneer voel jij de moeheid? :(

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Rox, ik ben ontzettend moe...

Gisteravond sliep ik al om 20 uur en vandaag heb ik vanmiddag ook al ff op de bank gelegen!

Wist niet dat je je al zo snel moe kon voelen!

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hier ook zo moe, kan 's ochtends mijn bed niet uit, heb echt uur nodig om bij te trekken. En 's avonds ook kapot. Nu weer, en nu komt ook nog prison break en dat wil ik zooo graag zien, dus ga het toch proberen. Heb er ws morgenochtend weer enorme spijt van

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik merk sinds vanavond dat ik toch wel erg moe begin te worden. Poeh....ik ben graag zo zwanger mogelijk, maar ik hoop niet dat het zo erg wordt als je soms wel eens hoort van anderen.

6. Miss Mommy

Ja, inderdaad, hoop dat t niet te erg word allemaal.
    Maar heb op t moment t liefst zoveel mogelijk symptoompjes!

Maar wist niet dat je zo vroeg in de zwangerschap al last kon hebben van moeheid, maar t lijkt me toch wel erg toevallig als we net allemaal gewoon een keertje ff wat meer slaap hebben dan normaal!

7. Niet meer actief

Komt omdat je lichaam hard aan het werk is ;), omdat je zwanger bent. Ze zeggen dat het in het 2e trimester beter zou gaan. Het heeft allemaal met hormonen te maken

8. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Ik maak me toch wel zorgen :cry: ...ik heb helemaal geen symptomen, helemaal niets. Niet misselijk, niet moe, geen ongi krampen, geen gevoelige borsten, geen overmatig vochtafscheiding, niets, niets, niets :(

Ik ben zo bang dat het net als vorige maand mis gaat. Toen had ik wel klachten, maar die verdwenen ook weer snel en mijn zwangerschaptestjes werden dus ook lichter.

Heb vanochtend nog maar eens een clearblue gedaan, die met zwangerschapsindicator. Hij geeft aan dat ik 4-5 weken zwanger ben...maar ik voel me niets eens zwanger :cry:

Ik zou een moord doen om boven de pot te hangen, wordt hier zo onzeker van :oops:

9. Miss Mommy

MissLizzy, welkom en gefeliciteerd!

Tantan, begrijpelijk eigenlijk ook! Hoop dat ik morgen in elk geval genoeg hormoontjes in mn bloed heb zitten!
    Mn tepels zijn in elk geval nog erg pijnlijk, dus hoop dat dat allemaal wel goed zit!

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja ik denk het zelfde als betty
    als ik ff naar de winkel ben geweest of ff met de tweeling in de speeltuin ben geweest heb je gewoon veel om bij te lezen en ik werk niet eens :( wou eerst graag bij alle bij blijven maar ja dat is helemaal niet te doen heb ik vandaag gemerkt dan raak je gewoon helemaal in de war dus ik ga ook ff kijkken hoe ik dit ga oplossen

11. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Hier een heel verdrietige klusser1980. Na twee weken verbazing en ongeloof begon ik er net een beetje in te geloven en me echt een beetje te verheugen op een zwangere zomer.

Had het er gisteren met mijn man nog over wanneer we nog het handigste (met buikje) op zomervakantie konden gaan en dat we na 1e echo maar eens wachtlijsten van kdv'en moeten gaan checken.
    En sneaky met vriendinnen alvast een afspraak gemaakt voor eten binnenkort (avond van 1e echo), zodat ik ze het kon gaan vertellen. En we wilden het net komend weekend en volgend weekend gaan vertellen aan onze families, we zaten ons er echt al op te verheugen.

En nu kan ik bijna niet anders concluderen dan dat het vandaag is mis gegaan. Ben nu echt verdrietig. :cry:

Had zaterdagochtend en zondagmiddag wat verkleurde afscheiding. Eerst schrok ik, maar uiteindelijk stelde het helemaal niets voor, dus was ik wel weer iets meer gerust. Maandag niets aan de hand, dus ik weer fantaseren over de toekomst.
    Maar vanmiddag ontdekte ik eerst weer wat verkleurde afscheiding en later wat helder bloed op mijn papiertje toen ik naar het toilet ging. Hier schrok ik van, maar ik bleef zeggen 'kom op, het kan nog goed gaan'. (Dit omdat een vriendin van mij nu zwanger is en heel vaak wat bloedverlies heeft gehad in het begin.)
    Maar natuurlijk ging ik al snel weer even naar het toilet. Toen ik daar afveegde en best wel veel helder bloed zag met wat slijmpjes erin, gecombineerd met het zeurende ongi-gevoel laag in mijn buik, moest ik wel concluderen dat het over is.
    Uiteindelijk was het toen ook wel tijd om naar huis te gaan. In de auto heb ik gehuild en mijn man gebeld. Hij had vanavond redelijk ver weg een afspraak, maar komt zo naar huis. Thuis weer veel gehuild, zeker toen ik steeds maar weer bloed zag op het toiletpapier dat ik voor nood in mijn onderbroek had gelegd. Nu heb ik een maandverband uit de kast gehaald, kan ik zien hoe erg of het is. Heb ook best wel zere ongi-buik gehad, dus 't vertrouwen is weg.

Nu gaat het wel weer, maar als ik denk aan wat nu voorbij is, moet ik weer huilen. :cry: Ik hoop dat mijn man snel thuis komt. Want door het typen van dit bericht staan de traanbuizen ook weer open.

Meiden die hier ervaring mee hebben, wat moet ik nu doen? Kan ik morgen bellen met de VK voor een soort onderzoek ofzo? Hoe gaat dat dan? Ik zou 26e intake met echo hebben. Maar nu? Advies?

Over een paar daagjes laat ik nog wel even weten hoe het is afgelopen, dan kunnen jullie dan ook de lijst bijwerken. Nu liever even nog niet.

Ik wens alle meiden oprecht alle succes en geluk met de verdere zwangerschap.

Klusser1980 :cry:

12. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh klusser.... wat erg... ik hoop voor je dat het toch goed komt, maar anders vooral heel veel sterkte.... blijf vooralsnog flnk voor je duimen!

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve klusser1980 jammer genoeg heb ik er ervaring mee
    nu nog bellen met de vk en je angsten door de tel vertellen vraag om een echo nu omdat dan je man ook even mee kan ze kunnen je een bepaalde zekerheid geven of er nog iets zit of niks meer en als er nog wat zit of er leven is.

Heel erg veel sterkte hier mee ik weet als geen ander hoe erg onzekerheid is
    knuffel voor jou
    liefs miriam

enne een brutaal iemand heeft de halve wereld eis een echo meid

14. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    @klusser: jeetje meid, wat ontzettend sneu voor jullie :cry: Wat een enorme teleurstelling, balen!. Ik denk dat je morgenvroeg even je vk moet bellen om te bepalen hoe nu verder. Wie weet mag je komen voor een echootje...

Sterkte! knuffel

15. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ klusser
    Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg verdrietig bent,maar ik begrijp ook uit je verhaal dat je nog niet helemaal zeker weet dat het mis is.Dus ik ga voor je duimen ook.

Heel veel sterkte!

16. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    @knuffel...een tuurlijk kan het zijn dat het er idd nog gewoon zit, dus bellen voor een echo als je niet veel bloedverlies hebt...DOEN hoor!

17. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Ik bedoel natuurlijk @klusser :rolleyes:

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    lieve klusser1980

helaas heb ik hier ervaring mee heb al 4x een mk gehad :(
    maar als je zo veel bloed verlies en buikkrampjes heb zo ik gewoon de verloskundige of de gyneceloog bellen licgt er maar net aan waar je onder loopt
    ik heb zelfs middin in de nacht nog een echo gehad omdat ik zo veel bloed verloor dus ik zou gewoon bellen dan weet je het zeker
    of het goed zit of niet is ook een gerustelling voor je zelf

heel veel sterkte dikke knuf en kus van uit hier

19. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Wie heeft er trouwens ook zo'n raar soort zoemend gevoel in je onderbuik?

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh gatsie wat een naar nieuws, Klusser. Ik schrik ervan. Je wenst niemand toe dat ze dat moet meemaken.

Sterkte meis!

Deel Deze Pagina