@merakli: het is idd te zien dat ze al heel veel veranderd is, maar volgens mij kan je dat nu haast dagelijks zien. is ze trouwens zo klein of lijkt het maar zo? het lijkt echt zo'n heel kleintje. ik heb het voordeel dat ik in nederland woon en mijn familie in duitsland. iedereen belt dus mijn moeder om te vragen of er al nieuws is. lekker makkelijk voor mij. poeh het lijkt alsof deze dag maar niet voorbij wil gaan.
Goeiemiddag! Kenji ligt net heerlijk in zijn bedje te slapen dus ik ga een poging doen tot alles bijlezen en schrijven, ben benieuwd hoe ver ik kom haha, jullie gaan zóó hard nu ik niet meer de hele dag niks beters te doen heb dan internetten Hier gaat het verder super! Kenji heeft maar één nachtje krampjes gehad en slaapt nu echt super! Hij heeft elke avond rond een uur of 9 even een huilmomentje (meer beetje miemelen) een kwartiertje en verder huilt hij echt alleen een heel klein beetje en heel zachtjes als hij wat nodig heeft. We herkennen nu al zijn verschillende huiltjes en hij heeft een super ritme. Om de 3u ongeveer eten (meestal meldt hij zichzelf, overdag maken we hem ook wel wakker zodat hij een ritme daarin heeft, 's nachts op verzoek), verschonen, slapen en tussendoor is hij 's middags eventjes wakker en kijkt hij heel nieuwsgierig om zich heen ! Zelf heb ik bijna geen last meer van de BI, voel me energieker dan voor de bevalling en ook nog altijd geen kraamtranen Heb helemáál geen last van de hechtingen, kan weer poepen (jeej!), vloei amper en m'n baarmoeder was al helemaal gezakt. @Mamatobe, hahaha dat lijstje :') Dat hebben wij ook allemaal geprobeerd en nog veel meer van die dingen maar onze man kwam pas toen we het het minste verwachten (zoals meestal), toen de koelkast leeg was, Bart de werkbus mee had, er nog dvd's terug moesten naar de videotheek, het eens niet zo opgeruimd was thuis en we er ons volledig bij neer hadden gelegd dat ik over tijd zou gaan. Misschien werkt dat nog het beste? @Jusi, wij hebben Kenji van de Pfaffs Hoe kwamen jullie erop? @Ariel, HARTELIJK GEFELICITEERD!!!! Een lekker flinke baby! @Erwtje, ook HARTELIJK GEFELICITEERD!!!! Ook al een Noah, leuk! @Ariel, jeetje krijg helemaal kippevel van je bevallingsverhaal! Ben blij dat ik dat niet gelezen heb voor ik moest gaan bevallen! Gelukkig is alles helemaal goed gekomen. Een behoorlijke domper dat jullie op een aparte afdeling liggen maar vandaag gelukkig al lekker naar huis ! @Mare, gelukkig weer goedgekeurd bij de VK! @Booky, fijn dat je moeder even kwam uithelpen! Dat scheelt een boel energie @Linda, jeetje wat een hoge bloeddruk!! Hopelijk komt de baby snel en krijg je geen zwangerschapsvergiftiging! @Eertje, wat fijn dat je nog zo lekker slaapt en je relatief goed voelt! Heerlijk! @Twinkle, leuk om weer wat te horen en fijn dat je je nog best goed voelt! Babykamer af dus ook jij er klaar voor @Andi, haha had die postbode maar geluk met jou ! @Eerised, balen dat het strippen nog nergens toe heeft geleid en dan ook nog feest bij de buren... Even flink balen!! @Slaapzak, fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie en Pyta het zo goed doet @Merakli, klinkt pittig je bevalling!! Apart hoe iedereen het zo anders beleefd he, ik vond de persweeën juist een enorme opluchting. Gelukkig is verder wel alles goed op de kloven na! @Tineke, HARTELIJK GEFELICITEERD! Wat een gave datum!! Wel nog even spannend geweest maar gelukkig helemaal goed gekomen! @Twinkle, wat slim van die bedbank! Leuke kamer! @Jusi, Kenji is ook een aparte naam Bart had nog problemen met hem in te schrijven op de gemeente omdat die naam niet in het bestand stond! @MamatoB, belachelijk dat je schoonzus en schoonmoeder dat zelf niet begrijpen. Alsof je daar zin in hebt als je je zo voelt! @Hellen, jeetje bij jou wilt het ook maar niet lekker mee gaan zitten he! Balen dat je na zo'n zwangerschap ook nog een behoorlijk zware kraamweek hebt! Hopelijk kun je er dadelijk extra van gaan genieten! @Torties, jeetje wat een verhaal en wat een idioot gedoe bij die ziekenhuizen! Hoe halen ze het in hun hoofd zou je denken! Gelukkig dat je er zo achteraan bent gegaan en je morgen alsnog ingeleid wordt!!! Alvast heel veel succes en ik wens je een heeeeeeeeeele fijne bevalling toe na al dat geduldig wachten! @Eertje, mooie ronde buik @Twinkle, wat super leuk die babyshower!!! Gaaf!! @Jessica, ahhhh wat een heerlijk kereltje! Om op te eten @Mare, verschrikkelijk die verkoudheid! Hoop dat je er gauw van af bent!! @MamatoB, dat is een mooie verrassing, ineens ben je een stuk verder dan je dacht @Andi, je komt een stuk positiever over ! Voel je je ook iets beter mentaal? @Eerised, hopelijk helpt al dat voorwerk jou wel en gaat het tijdens de bevalling van een leien dakje!! Grappig die droom! Nu over de baby dromen idd haha! @Die online weeënteller, toen m'n water was gebroken en ik met dat ding ging timen verliep het niet zo mooi als in theorie haha, had helemaal geen zin/tijd/puf meer om dat te doen of soms vond ik tijdens een wee het start knopje niet meer haha! @Vliezen breken, ik was wel blij met de duidelijkheid maar vond het ook érg lastig! Ik wilde in bad maar dat mocht niet, elke keer als ik me even een beetje redelijk voelde en wilde gaan liggen in het begin dan kon ik weer opstaan omdat alles kletsnat was! Er bleven maar liters komen Heb 5!!! broeken in de was kunnen doen, een rij handdoeken en dan nog alles wat ik verder nat gemaakt had, beddengoed ed. maar je hebt iig wel duidelijkheid @MamatoB, hier was kleintje al 12 weken ingedaald waarvan zéker 8 weken vast in het bekken en ik blééf liters verliezen @Merakli, aahhhhh wat een scheetje!!!! KLAAAAAAAR!!!!!!! JEEEJ Gister is trouwens een vrouw van de GGD geweest voor gehoortest en hielprikje, linkeroor was super, voor het rechter moet ze terugkomen a.s dinsdag. Waarschijnlijk teveel oorsmeer dus we moesten ons geen zorgen maken want ze kon niks meten. Door het hielprikje en de gehoortest heeft hij gewoon heen geslapen haha!
Oh dat is wel lekker Mare, deed iedereen dat hier ook maar.. Ik word echt plat gebeld soms.. Merakli, ze lijkt idd klein! Wat een donker koppie met haar zeg .. Zo ik heb weer een nieuwe buikfoto, vers van de pers.. Bekijk bijlage 15794 Wat een stilte hier.. Pfff, saai..
hey ladies, @ merakli wat een poppetje, prachtig!!!!!!! @ eerised; ohw da's sowieso minder, dat met je zus hoop dat het zich nog oplost of dat je in elk geval een voor jezelf prettige situatie kan creëren. Ik heb bij de bevalling mijn moeder op 'stand-by', dat wil zeggen dat wij met zijn tweetjes de bevalling doen en als nodig we haar er bij kunnen roepen. Als het niet nodig is, komt ze gewoon meteen na de geboorte er bij, omdat ik wil dat zij als eerste haar kleinkindje ziet. Zij vindt dit gelukkig heel oké, ze vindt ook dat de bevalling zelf iets is voor mijn man en mij alleen, en ze wil zich niet opdringen. Heerlijk dat ze daar zo begripvol in is, god zij dank, want soms hoor je heel andere verhalen. Mijn S-familie is ook al wat opdringeriger en ik kan me daar rot aan ergeren.
@ eerised: wat een mooie buik! @ mijnkleine; so, dat zijn veel reacties in 1 post, hoe onthoud je dat allemaal? @ hier; net naar de winkel geweest en alles in huis gehaald, genoeg eten voor een leger, drinken en nog vanalles. was wel even zwaar vermoeiend maar het is me gelukt, tjakkaa.... heb nog gevraagd of ze niet deden bezorgen, maar dat deden ze zo laat op de dag niet meer, nou ja, dus maar zelf weer gesleept met de rotzooi. had op de terugweg een gevoel alsof ik een wee had, flinke menstruatiekramp onderin, maar ja het kan net zo goed weer niks betekenen. Heb alleen een vreemd voorgevoel, misschien mannetje toch maar bellen dat ie voor alle zekerheid al naar huis komt, just in case... heeft ie in elk geval ook vroeg weekend..
Mijnkleine, je herstelt dus snel! Dat is mooi.. Kleine ook goedgekeurd dus, en wat lekker dat Kenji gewoon door sliep .. Klinkt als een voorbeeldig kind, en een lekker herstel!! Het kan hier niet lang meer duren Mijnkleine, als onze uk zelf niet wil, gaan ze hem/haar halen dinsdag... Eind is in zicht! MamatoB, het was al snel uit de wereld hoor, maar mn zus wou percé in de woonkamer wachten met de bevalling, omdat ik bij haar ook op de gang heb gewacht met mn moeder en mn neefje bij de 2e. (maar dat was in het ZH, en bij de 1e van haar zat ik ook gewoon thuis) Op een gegeven moment bleef ze maar drammen dat ze er graag bij wil zijn. En toen ze door had dat ik dat echt niet wou, toen kwam ze: Ja, nou als de kleine geboren is kom ik gelijk hoor.. Als je dan gedoucht ben dan kom ik kijken.. Want bij Isis (haar 2e kindje), was jij er daarna ook, dus ik zeg, ja maar bij Emerson(haar eerste), zag ik jullie ook pas de volgende dag en zat ik gewoon thuis in mn uppie hoor.. Ik zeg, we kijken wel hoe het loopt, en waar ik dan behoefte aan heb, je word vanzelf gebeld. Maarrr ze ken zo lekker drammen!!
Of misschien teveel gedaan MamatoB? Ik had dat van de week ook, ik stond gebukt over het winkel wagentje te puffen... Zo'n pijn..
@eerised : tja, gek toch he , dat andere mensen soms menen meer over jouw bevalling te zeggen te hebben dan jij gelukkig dat je het meteen de wereld uit geholpen hebt! Mooie buikfoto trouwens! *** draait leuke muziek om de baby te laten horen hoe gezellig het buiten de buik is ***
Dankje! Vind mn buik echt niet groot.. Gelukkig, want dat wil ik er niet bij hebben, een buik die verschrikkelijk in de weg zit met alles wat ik doe. En reageert de kleine al mamatob ?
Haha Mamatobe, nee ik gebruik 'kladblok' en daar typ ik het gewoon in, kopieëren en plakken Zo'n olifantengeheugen heb ik echt niet haha! Hier had ik m'n moeder ook standby, maar ben ook bij m'n ouders thuis bevallen (die hebben een ideale verloskamer met een douche, bad, wastafel, wc en bed in één ruimte), waar de VK'en nog jaloers op waren ) Eerised, mooie buik!! Gelukkig dat je iig niet langer hoeft te lopen dan dinsdag! Na al die ellendige voorweeën zou het ook barbaars zijn om je nog langer te laten lopen!
Mijnkleine, dat is luxe! Ik wil ook zo'n kamer als ik nog thuis mag bevallen van de kleine haha. Ik heb het allemaal, maar niet in 1 kamer. Heb wel een bad, dus dat is wel lekker.. Heb je nog nieuwe foto's van Kenji? (ben niet nieuwsgierig hoor naar al die beebjes) Danku Danku , over 1 week is de buik weg. Jeetje wat gek. Ben wel blij dat het dinsdag gehaald word, echt een rust in mn hoofd.
Ja haha we hebben al 100-en foto's maar nog niks op de computer, moet ze straks maar even erop zetten Ga weer eens even verder hier, kleine man zal zich zo wel melden! KNUF!!
@ eerised Nou, nee, wel nog steeds menstru-gevoel onder in buik, maar verder noppes. zal wel weer niks zijn. ik ga me niet nog een keer voor de gek laten houden door Lijf! 8) Je hebt inderdaad een mooie buik! Hier kreeg ik al te horen laatst of ik een motorhelm had af geslikt, whahaha, dit is dus echt wel zo'n buik die met alles in de weg zit.
Motorhelm nog wel, haha.. Ach je loopt al op je eind joh.. Nog even en dan poep je die motorhelm uit! Ik heb dat ook, alsof ik echt héél erg ongesteld ben. Echt vervelend..
zo vervelend he eerised, wanneer gaat het nou eens echt doorzetten...pfff... ik vind dat het vandaag wel mag beginnen, bij jou ook!!
Ja, gelukkig wel! Merakli, mooie meid heb je op de wereld gezet!! Mooie bol Eerised! Idd hoor.. Een grote buik is ook niet alles.. Ik weet d'r alles van Zo, weer beetje bijgeslapen.. Voel me nog wel moe, maar 't helpt al wel wat..