Dank je Anniek, ik ga het wijzigen! Fijn dat Devin het zo goed doet! Eertje, ik verveel me ook helemaal de pestpokke.. :x
ik verveel me ook! me man was heel even thuis om voor mij te koken en is dus nu weer naar zijn werk. de verwachtingen zijn dat hij pas rond half 11 klaar is daar. gezellige verjaardag zo. ik ga me maar niet beter voelen, me rug doet steeds meer pijn of ik nou beweeg of lig. ik heb vandaag echt zo'n dag dat ik denk : IK KAN NIET MEER!!! en de kleine? die heeft het naar z'n zin
Merakli wat een prachtig meisje hebben jullie . Eerised echt een mooie buik! Hihi lekker zo’n zus . Naja ze wilt er gewoon heel graag bij zijn, ik kan me voorstellen dat je dat zelf niet wilt hoor. Ladymoi, dikke knuffel voor jou meid kan me voorstellen dat je er flink doorheen zit. Mijnkleine, wat fijn dat Kenji het zo goed doet en dat jij je ook zo goed voelt! MamatoB, mijn moeder stond eventueel ook standby voor de bevalling bij Mats en was samen met mijn vader de eerste die de kleine zag. Ik wilde ook graag eerst mijn eigen ouders erbij . Jeetje Andi is je mannetje nog steeds aan het overwerken?? Anniek leuk ik ga na het eten even foto;s kijken! Eten, we eten hier broccoli, aardappels en een rundersaucijsje
Heej meiden ben ik ook weer. Hier valt het vervelen wel mee, mannetje is alweer thuis, we hebben net nog ff samen boodschapjes gedaan bij de Aldi. En hij gaat alleen straks nog ff geldlopen en dan neemt hij manotje ff mee Heb ik weer ff rust
Hier een mama die het even niet meer ziet zitten. Kinley had net weer zulke erge krampen het is gewoon niet meer normaal. En scheten laten en dat terwijl we juist voor de dr Brown flessen hadden gekozen omdat die dit zouden voorkomen. Ik heb het idee dat dit niet de flessen zijn voor onze dochter, ze verslikt zich vaak en moet veel boeren. Dus net compleet radeloos de oude difrax fles van Kylian (waar hij 's morgens zijn pap nog uit drinkt) gepakt. Gelukkig paste de speen van dr Brown er wel op en haar daarmee de melk gegeven. Wat een verschil - ze heeft zich niet verslikt - ze hoefde maar 1 keer te boeren - ze sliep aan het einde van de fles. Nu ligt ze heerlijk in haar bedje te slapen (ja wat wil je na ruim 2 uur krijzen van de pijn). En Jan en Kylian zijn op pad naar de winkel, difrax flessen halen en nuby spenen Arme Jan hij kan nog nauwelijks rechtop staan maar is ondanks dat dus toch meteen op pad gegaan. Zo einde ego bericht. Voor alle dames die ondertussen bevallen zijn GEFELICITEERD Voor alle dames die nog moeten bevallen en/of over tijd lopen heel veel sterkte. Groetjes Anita
Jessica wat een schatje is Kadir zeg! Oh echt een mooie foto in de tummy tub. Ik kan me voorstellen dat je het echt super druk hebt, gelukkig helpt je vader mee. Andi wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Fijn dat je nog wat bij hebt kunnen slapen vandaag Joyce ook al zo een vervelende nacht achter de rug. Fijn dat het vandaag beter ging met Manolito, weet je al wat er aan de hand was dat hij zo huilde? Mare heel veel beterschap meis! Ik hoop dat het over is voordat je gaat bevallen. Oh wat lief van je, ik moest ook echt huilen, had het totaal niet meer verwacht. Maar vind het nog steeds wel jammer voor degene hier die er ook eentje hadden gewild. Knuf voor jou. En gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Oh wat gek joh MamatoB dat je al zo ver bent, maar ook wel lekker misschien, wordt er in elk geval sneller ingegrepen neem ik aan... Lijkt me wel vreemd om ineens je datum voorbij te zijn gegaan. Haha Eertje handig he boodschappen bestellen, dat doen we hier al best vaak, heel makkelijk voor de zware dingen. Nou dan komen ze nog net op tijd de commode vervangen zeg... Zetten ze hem ook in elk aar of mogen jullie dat nog zelf gaan doen? Eerised dat is bijzonder dat je dat hebt gedroomd vannacht zeg! Nu maar hopen dat je ook over de komst van je beebje gaat dormen en dat het snel zal zijn!! Mooie buikfoto, ik hoop voor jou dat dat je laatste is meis. Wat vervelend dat je zus zo dramt zeg, ik hoop voor jou dat het zich vanzelf op gaat lossen en op een manier die jij en je vriend voor ogen hebben. Babijtje fijn dat het zo goed gaat met Jurre, soms een baaldag hoort erbij denk ik he?! Fijn dat hij vannacht weer goed heeft geslapen. Ik hoop hier ook dat het begitn met de vliezen breken, maar er zijn er al zoveel in dit topic waarbij het zo is begonnen, dat ik er niet in geloof dat dat bij mij ook zo zal zijn. Het lijkt me gewoon prettig om te weten dat het dan niet heel lang meer kan duren. Hier kraakt het zeiltje bijna niet moet ik zeggen, ik heb er geen last van in elk geval en het is het zeiltje uit het kraampakket. Maar wie zegt er nou dat het in bed gebeurt, straks zit je op de bank of in de auto ofzo Merakli wat een lieffie zeg!!! Oh echt leuke foto's! Hoe gaat het met je? Mijnkleine wat klinkt dat goed zeg! Fijn dat het zo goed gaat met Kenji en met jou! Je hebt echt een mooi zoontje hoor. Geniet er lekker van. Wat geweldig dat je van je bekkeninstabiliteit af bent zeg!! Oh zo te horen is het niet altijd even positief dat je vliezen eerst breken dus... Ladymoi wat vervelend zeg, drink je roosvice laxo of kun je niet iets anders proberen wat laxerend werkt? En veel water drinken he, dat helpt ook. Ik hoop voor je dat ze wegtrekken voor je gaat bevallen. Laten we hopen dat Torties ondertussen bevallen is zeg, het heeft nu wel lang genoeg geduurd voor haar! Anniek wat fijn dat het zo goed gaat met Devin en met jou. Sterkte met de pijn in je rug, hopelijk gaat dat snel over. Booky nog maar een weekje joh dan ben je ook al bij je uitgerekende datum. Pluk fijn dat je die fles nog had van Kylian, jeetje wat zul je je dan radeloos voelen zeg. Hoop dat het snel goed gaat bij jullie. Leuke banner heb je gemaakt! Wij gaan zo naar de stad en eten daar denk ik iets ofzo. Ik denk bij de v&d. Vandaag de hele dag geen voorweeën gehad, maar sinds een half uurtje wel weer een paar. Ze zeuren alleen een beetje, niet echt vervelend.
@pluk: wat fijn dat je nu tenminste een fles gevonden hebt die wel lijkt te werken. dat scheelt voor jou en voor je kleine meid!
Hai meiden even een snel berichtje van mij... met Jara gaat alles goed... ze heeft alleen nog een beetje moeite met de borst maar sinds vandaag gaat het wel wat beter.. de voeding komt gelukkig wel op gang... ze is wel teveel afgevallen dus heb vanmiddag wel een beetje kunstvoeding moeten geven maar vanavond ging het alweer een heel stuk beter!!! ik kom als alles wat in een rustiger vaarwater zit natuurlijk gezellig weer voorbij en mijn bevallingsverhaal schrijven...(hij was errug pittig!!!!) nou de kleine meid roept me dus ik ga gauw er gauw weer vandoor!!!! dikke knuf voor alle wachtende op hun kleintjes!!!
Ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal, Rox! Fijn dat het goed gaat met Jara! Wat is het vreselijk rustig hier!
Pluk, fijn dat je een flesje hebt gevonden die zo goed werkt voor Kinley, dat scheelt een hoop zorgen denk ik zo! Zeiltjes, in bed niet, ik slaap te licht daarvoor, ik word wakker van elk geluidje. In de auto zit ik wel op een zeiltje, en we hebben een leren bank, dus als het drupt of een beetje is is het niet erg, als het maar niet één grote plof is, anders loopt het tussen de naden haha. Andi, hoe laat was je man thuis? Echt vervelend zeg, pfff. Hij is straks ook een paar weken thuis toch? Mijn vriend heeft morgen zn laatste werkdag, en dan 3weken+2dagen vakantie. Heerlijk! Omdat we weten dat de kleine dinsdag/woensdag gehaald word heeft ie doorgegeven dat morgen zn laatste werkdag is voor de vakantie.. Als de kleine nog niet geboren is, dan gaan we maandag nog lekker genieten van elkaar! Rox, dat is goed hoor meid. Geniet lekker van je kleine meid! Fijn dat het weer beter ging vanavond. We horen je snel weer.. Geniet van de mooie tijd.. Twinkle gezellige avond gehad? En lekker gegeten? Nou ik weet zeker dat Torties bevallen is hoor.. Gister om 21.15 is ze voor het laatst online geweest na die krampen om de 5minuten! Hopelijk horen we snel wat van haar, en is het goed gegaan.. En anders, wil ik dr vanaf hier voor morgen veel succes wensen!! (hopelijk is dat niet nodig en zit ze lekker met dr kleine)
Hmm er lijkt hier weer even een bevallingsdipje te zijn, of niet? Is iedereen aan het wachten op 20-09-2009?? Hier ook nog geen echte actie - vanmiddag bij gyn geweest en alles is 'boterzacht' maar hij kon niet strippen of diep genoeg de baarmoeder in om de vliezen te breken. Dus geen inleiding voor mij. Hopelijk heeft het toucheren geholpen en komt het nu spontaan op gang. Kindjes hebben ook bijna geen vruchtwater meer dus die zullen er toch ook wel uit willen... Ik heb hier trouwens wel ENORM mooie baby's langs zien komen! Dat kunnen wij septembermama's dus heel goed! Meiden zet hem op.. Nog eventjes.
Kar, zo komen ze met bossies, en nu weer niks. Hoe gaan ze dat doen dan? Als ze niet snel zelf willen komen? Mooie datum ja 20-09-2009, alleen mn vriend die heeft die datum al gepikt, helaas, die is dan al jarig.. Maarja misschien wil de kleine pappa een mooi cadeautje doen!
Pluk, wat fijn dat je nog andere flessen had en dat je meteen zo’n verschil ziet. Hoop voor jullie en Kinley dat het nu lekker blijft gaan. Dikke knuffel voor jou meid! Twinkle, zou jij dan de eerste van ons buddygroepje worden die bevalt? Rox, super leuk om even wat van je te horen. Fijn dat het met de voedingen ook begint te lopen. Eerised, wat lekker dat je mannetje vanaf morgen vrij is. Nog een paar daagjes (misschien) met zijn tweeën en dan lekker genieten van jullie kleine. OOH ben wel HEEL benieuwd wat het gaat worden . Kar wat spannend zeg bij jou. Nog even en je hebt er twee kleintjes bij . Vanochtend lekker de strijk opgehaald bij mijn moeder. Echt lekker alles weer gestreken . Daarna met Mats, mijn moeder en broer(tje) naar de kinderboerderij geweest. Mats was echt aan het genieten, zo super leuk. Haha de schapen begonnen te blaten en Mats ging terug blaten, zo schattig .
ik weet niet wat het is, maar ik verlies bloed, best veel! onderbroek is helemaal rood!!! Is dit een voorbode???? Heb wel last van lichte weeen maar denk niet dat dit de echte zijn, meer an die lichte voorweeen!!! zo het beginnen zo??
Ladymoi, ik zou met bloedverlies de vk bellen! Zeker omdat je onderbroek helemaal rood is. Zou idd zeggen dat het begint.
Ja Ladymoi, even bellen! Eerised, maandag moet ik terug voor ctg en controle en zelf denk ik dat ik dan ingeleid word als ze er nog niet zijn. 40 wk is echt de max, zeker nu ze zo weinig vruchtwater hebben.
@ ladymoi: ik heb op mijn brief van de VK praktijk staan: Bij helder rood bloedverlies moet u bellen. Ik zou dus zeker bellen meid!!! hoop dat het begint voor jou!! liefs mamatoB