Ik erger me altijd als ik EHBO kijk.. Verschrikkelijk! Hoe ver kun je het laten komen zeg.. Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk heen gaan Booky. Zooo, mn buik is onrustig zeg, en heb wéééér diarree, grrrrrr.
Nou Booky , hahaha.. Ik word er gek van, al de 3e x deze week dat ik diarree heb, maar nu is het wel heel erg. En die stomme krampen, maar geen beebje. Nog 5/6 nachten hoogstens.. Daar moet ik maar aan denken, want die kleine is echt zo eigenwijs Booky.. Verschrikkelijk!!!!!!!!
Ja joh tis echt een eigenwijsje bij jullie, NIET normaal. Wel erg lekker dat je nu een soort van deadline hebt hoor. Anders wordt je helemaal gek. Hihi je zou toch denken een meisje heh, zo eigenwijs . Maar goed mannetjes kunnen er ook wat van . Heb je zelf al enig idee?
hey dames hier heel veel harde buiken vanavond, dus ik ga zo ook mijn bed opzoeken. was net al op de bank in slaap gevallen. @ andi succes, spannend,hoop voor jou dat je gevoel uitkomt! @ eerised gatie weer met buikkramp?
September 2009 mamma's Afspraken September 18 Torties - afspraak ZH inleiden - ..... 21 Eerised90 - afspraak VK - 08.50 Eertje - afspraak VK - 12.00 (strippen) Booky - afspraak VK - 14.10 Ladymoi - afspraak VK - 15.30 Kar76 - afspraak ZH - ..... (CTG, echo vruchtwater en miss inleiden) 22 Andi - afspraak VK - 12.10 Joyce84 - afspraak VK - 13.15 Eerised90 - afspraak ZH inleiden - ..... 23 MamatoB - afspraak VK - 13.20 25 MamatoB - afspraak ZH - 13.45 (CTG, echo vruchtwater + gesprek gyn) Wie wanneer uitgerekend en bevallen? Augustus 27 Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1 Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)' 4 Torties 5 Tantan - 13 september - Mika Levi (41w) 6 Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7 ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje - 07 september - Jenne (40w) Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11 Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli - 13 september - Gizem (40+2w) 12 Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel - 15 september - Noah Thijmen (40+3w) Mijnkleine - 12 september - Kenji (40w) 15 Joyce84 Eerised90 MamatoB 16 Andi Eertje 17 Rox - 14 september - Jara (39+4) 18 Ladymoi 19 Naiobi - 10 september - Quinn(38+5w) 23 Hellen1971 - 11 september - Roos(38+6w) MamavanBas 24: Booky 25: Mare Kar76 27: Twinkle Bijzondere dingen De stand Er zijn nu 8 jongens en 7 meisjes geboren We wachten nog op 5 jongens en 3 meisjes! En van 5 beebjes is het geslacht onbekend.. Waarvan één tweeling.. Overtijd Torties: 4 september Joyce84: 15 september Eerised90: 15 september MamatoB: 15 september Eertje: 18 september Andi: 18 september Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen), jongen Hellen: 17 september (niet uitgekomen) Rox: 21 september (niet uitgekomen) Ik denk zelf Ariel: 4 of 5 september (niet uitgekomen) Rox: 6 of 7 september (niet uitgekomen) MamatoB: 9 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) overtijd, jongen Mamavanbas: 12 september (niet uitgekomen) Twinkle: 18 september Torties: 18 september Eertje: 19 september Andi: 20 september of overtijd Booky: GEEN ENKEL IDEE .
MamatoB, het gaat wel hoor, gewoon weer stomme krampen. Voor de rest niks.. Niks bijzonders helaas! EN bij jou? Slaap lekker en tot morgen.. Liefs
Eerised, mijn afspraak maandag is om 10:00. Lekker vroeg, gelukkig. Ladymoi, hoe is het afgelopen? Ben heel benieuwd.. Andi, ja, die toeter is ongelooflijk en zit behoorlijk in de weg. En toch valt 'ie me mee, voor 39 weken en 2 kindjes! Zal morgen -als ik me goed voel- weer eens een foto laten maken. MamatoB, die spierpijn heb ik dus ook! Binnenkant bovenbenen. Bij mij komt het doordat ik 'teveel' gelopen heb - dat wil zeggen in mijn geval, van de parkeerplaats van het zh naar de poli. Elke inspanning is op dit moment teveel. Pfff wat een K-nacht zeg. Niet alleen heb ik heel veel pijn en kan amper slapen, maar Sverre is ook super onrustig. Wilde al niet inslapen en wordt nu om het uur wakker. Hij zal wel voelen dat er iets aan de hand is.. Al is er dus niet echt vooruitgang hier. Veeeeeel pijn, diep in mijn bekken, kan er amper van ademhalen af en toe. Maar ik herken het niet als weeen.
Ohhh, spannend Ladymoi!! Ben benieuwd hoe het nu met je is! Nou, niks geen juist gevoel hier hoor.. Nog niks aan het handje.. Pfff.....
goedemorgen, oh het is dus niet best spannend voor ladymoi! succes en zet hem op! ik heb ietsje beter geslapen en mijn rug en handen voelen wel weer beter. de verkoudheid is helaas niet beter geworden. vanaf vandaag kan het ook voor mij nog "maar" hooguit 3 weken duren. 3 weken vakantie zijn zo om maar nu lijkt het wel een eeuwigheid.
ja dacht ik ook al.. het is nu wel heel rustig. ik ben zeker niet aan het bevallen, maar heel druk bezig met onze administratie die al 2 maanden is blijven liggen. chaos dus...
haha iedereen zit er een beetje doorheen volgens mij....ladymoi is nu dus waarschijnlijk druk bezig!!!! Wel precies op d`r uitgerekende dag!!
Ladymoi wat spannend!! Zet hem op meid. Kar waardeloos van die nachten. Mats was gisternacht aan het spoken, waardeloos is dat.... Joehoe Mare ook 39 weekjes. Nog max. 3 weken te gaan meid. We blijven positief . Hopen dat die verkoudheid snel weg trekt. Ben net terug van de mondhygiëniste. Woensdag voor het eerst in jaren weer naar de tandarts geweest en vandaag gelijk door om het even te laten reinigen . Gelukkig was de controle woensdag helemaal goed, geen gaat of iets . En ook de mondhygiëniste was tevreden met hoe het eruit zag. Heb meteen een afspraak gemaakt voor over een half jaar (goed heh . Pff echt stom hoe 1 nare ervaring je 'bang' maakt voor de tandarts. Ben nu dan ook overgestapt naar de tandarts van mijn man.
Kar, knuffel voor jou. Hopelijk willen de kleintjes snel komen! Word een beetje zwaar voor mama zo. Ladymoi, oeh wat spannend. Er komt weer babynieuws! Je kan het meid. Veel succes.. Andi, ik had al op mn telefoon gekeken vannacht, omdat jij dat had gezegd.. Helaas! Mare, oh das een rotwerk, zeker als het niet helemaal bijgehouden is, veel succes ermee meid! Gelukkig voel je je ietsie beter. Booky, dat is mooi! Dus je angsten zijn weer een stuk minder... Ik ben ook geen fan van de tandarts omdat ik jaren een 'beul' heb gehad. Nou, ik had behoorlijke krampen toen ik ging slapen.. Maar om 03.30 was alles weer rustig, en heb prima geslapen.. Nu is het weer beetje aan het werken vanaf 10.00 maar niks bijzonders GRRRRRRRRRR..
September 2009 mamma's Afspraken September 21 Eerised90 - afspraak VK - 08.50 Eertje - afspraak VK - 12.00 (strippen) Booky - afspraak VK - 14.10 Kar76 - afspraak ZH - 10.00 (CTG, echo vruchtwater en miss inleiden) 22 Andi - afspraak VK - 12.10 Joyce84 - afspraak VK - 13.15 Eerised90 - afspraak ZH inleiden - ..... 23 MamatoB - afspraak VK - 13.20 25 MamatoB - afspraak ZH - 13.45 (CTG, echo vruchtwater + gesprek gyn) Wie wanneer uitgerekend en bevallen? Augustus 27 Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1 Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)' 4 Torties 5 Tantan - 13 september - Mika Levi (41w) 6 Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7 ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje - 07 september - Jenne (40w) Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11 Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli - 13 september - Gizem (40+2w) 12 Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel - 15 september - Noah Thijmen (40+3w) Mijnkleine - 12 september - Kenji (40w) 15 Joyce84 Eerised90 MamatoB 16 Andi Eertje 17 Rox - 14 september - Jara (39+4) 18 Ladymoi - 18 september - Selah Eddine (40w) 19 Naiobi - 10 september - Quinn(38+5w) 23 Hellen1971 - 11 september - Roos(38+6w) MamavanBas 24: Booky 25: Mare Kar76 27: Twinkle Bijzondere dingen De stand Er zijn nu 9 jongens en 7 meisjes geboren We wachten nog op 4 jongens en 3 meisjes! En van 5 beebjes is het geslacht onbekend.. Waarvan één tweeling.. Overtijd Torties: 4 september Joyce84: 15 september Eerised90: 15 september MamatoB: 15 september Eertje: 18 september Andi: 18 september Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen), jongen Hellen: 17 september (niet uitgekomen) Rox: 21 september (niet uitgekomen) Ik denk zelf Ariel: 4 of 5 september (niet uitgekomen) Rox: 6 of 7 september (niet uitgekomen) MamatoB: 9 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) overtijd, jongen Mamavanbas: 12 september (niet uitgekomen) Twinkle: 18 september Torties: 18 september Eertje: 19 september Andi: 20 september of overtijd Booky: GEEN ENKEL IDEE .